Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Reglement Camping Pinkpop 2022:
"Sterke drank is niet toegestaan, als de organisatie dit toch ontdekt, volgt inbeslagname."

Laat ik maar niets zeggen!! :censored:
Yes, dat doen ze om het vrijwilligerstekort op te vangen. Alle sterke drank die in beslag genomen wordt, mogen de vrijwilligers mee naar huis nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fornax

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
389
298
En ook vandaag kijk ik weer ongeduldig in de PostNL app en worden mijn collector tickets nog NIET bezorgd. Hoop toch echt dat ze op tijd zijn. Neem ze niet alleen voor de leuk, maar ook omdat ik ‘t veel makkelijker vindt bij ingang omdat je ze elke keer samen met bandje moet laten zien.

Hoop dat ze deze week komen. Snap niet waarom ze ze zo laat versturen.
 
Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Helaas geen snakepit. Berichtgeving dat je geen ticket hebt gewonnen is idd eerder. Dus geen bericht nu is goed bericht
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
En ook vandaag kijk ik weer ongeduldig in de PostNL app en worden mijn collector tickets nog NIET bezorgd. Hoop toch echt dat ze op tijd zijn. Neem ze niet alleen voor de leuk, maar ook omdat ik ‘t veel makkelijker vindt bij ingang omdat je ze elke keer samen met bandje moet laten zien.

Hoop dat ze deze week komen. Snap niet waarom ze ze zo laat versturen.
tja, zal toch eens tijd worden.
voorgaande edities was die een aantal weken al binnen.

ik ga er toch van uit dat ze deze week komen.
onderstaand staat op Ticketmaster bij "Mijn Tickets"
1654668477669.png

en in de FAQ staat :
1654668542554.png

ik heb verder nog geen reacties gezien over Collector Tickets die al ontvangen zijn? Ook op sociale media worden mensen steeds meer nerveus.
ik mag er toch zeker van uit gaan dat medio / eind deze week de Collector Tickets binnen komen? Vooral dat laatste uit de FAQ heeft Ticketmaster op sociale media onder de copy-paste knop zitten, ook lekker klantvriendelijk... alsof ze zelf uberhaupt niet weten wanneer die dingen in de enveloppe geraken?

Ze hebben toch al even gehad om het drukken van die Collector Tickets voor te bereiden, neem ik zo aan.
Zou toch zonde zijn om de QR-code in de Ticketmaster app te moeten gebruiken en het Collector Tickets na het evenement te krijgen om dan als souvenir te bewaren ongebruikt... alsjeblieft 5,95!
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
tja, zal toch eens tijd worden.
voorgaande edities was die een aantal weken al binnen.

ik ga er toch van uit dat ze deze week komen.
onderstaand staat op Ticketmaster bij "Mijn Tickets"
Bekijk bijlage 1735

en in de FAQ staat :
Bekijk bijlage 1736

ik heb verder nog geen reacties gezien over Collector Tickets die al ontvangen zijn? Ook op sociale media worden mensen steeds meer nerveus.
ik mag er toch zeker van uit gaan dat medio / eind deze week de Collector Tickets binnen komen? Vooral dat laatste uit de FAQ heeft Ticketmaster op sociale media onder de copy-paste knop zitten, ook lekker klantvriendelijk... alsof ze zelf uberhaupt niet weten wanneer die dingen in de enveloppe geraken?

Ze hebben toch al even gehad om het drukken van die Collector Tickets voor te bereiden, neem ik zo aan.
Zou toch zonde zijn om de QR-code in de Ticketmaster app te moeten gebruiken en het Collector Tickets na het evenement te krijgen om dan als souvenir te bewaren ongebruikt... alsjeblieft 5,95!
Die melding van Ticketmaster staat er al een tijdje in "Mijn Tickets" ? ... ze komt niet, maar ik citeer Davina Michelle: Het duurt te lang.....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Man. Ik zou er gek van worden als ik zo kort op het festival mijn ticket nog steeds niet in de bus zou hebben:eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Ik begrijp ook echt niet waarom ze niet een e-ticket sturen en dan het papieren ticket er achteraan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Limbo

Playlistbediener
7 apr 2022
13
14
Ik geloof dat er een algehele achterstand van het versturen van Collector Tickets is als ik zo de laatste tweets van Ticketmaster bekijk... Hoop toch niet dat ik woensdag af moet gaan zitten wachten of er nu wel of niet Collector Tickets in de bus belanden en dan contact op moet gaan nemen via een digitaal contactformulier met de hoop dat alles op tijd gelezen wordt en ze de tickets digitaal om kunnen zetten. Snap sws niet dat ze de code die op het Collector Ticket staat ook niet gewoon standaard digitaal beschikbaar maken.

EDIT: En dan is er ook nog eens de hoop dat ze de donderdag zien als de start van Pinkpop. Anders moet ik donderdagmiddag de postbode in de buurt gaan opzoeken als ie nog niet bij mijn brievenbus is langs geweest ?
1654670652345.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken