Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Wat ben ik blij dat de camping donderdagavond open gaat. traditie getrouw is het tanken zodra mijn tent (en van mijn vrienden) open is geplopt met als gevolg dat ik vaak de 1e headliner redelijk kwijt was in mijn herinnering. Ook dat pinkpop het eerste europese optreden van "mijn bandje" na de pandemie is brengt een redelijke opgetogenheid met zich mee. Waar ik wel enorm van baal dat het nauwkeurig uitgeplozen tourschema in 2020 totaal overhoopt ligt. Ik zal op zondag Pinkpop verlaten omdat ik dinsdag 21 juni in Berlijn mijn eerder genoemd bandje ga bezoeken. Voor het eerst zal ik dus niet worden gewekt door de mega irritante toeters op maandagochtend. Woensdag 22 juni als een speer terug zodat ik diezelfde avond Greenday ga aanschouwen in mijn geliefde Groningen. Waar ik dan de volgende dag ga mee bleren bij Guns and Roses. Na een weekje rust pak ik Pearl Jam ook nog mee op Werchter. 24 en 25 juli zal ik dan mijn persoonlijke tour afsluiten in de ziggo dome wederom bij Pearl Jam.

Maar eerst ga ik aanstaande zaterdag naar de bruiloft van Anouk.

Fijn leven wel.
Zo extreem maak ik t niet, ko.ende zondag eerst parkpop, dan Pinkpop en Greenday, daarna nog Queen, Breda Live, Sheeran en Gaga.... maar maak eer een mooie tour van en geniet maximaal Evh70??
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Het "programma" van de 2 kanalen van de Silent Disco "De Stille Jan" staat online
https://www.pinkpop.nl/2022/de-stille-jan/

Twee kanalen, één feest! Tijdens de festivalterrein openingstijden draaien er twee DJ’s tegelijk – non-stop – live in de Silent Disco ‘de Stille Jan’ achter de roze tent. Zing en dans mee op de grootste klassiekers, op Rock & alternative, R & B, Limburgse hits (inclusief live guests, we houden nog even geheim wie dit precies zijn ?) en ga-zo-maar-door jongens WAT EEN FEEST! ??.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ik helaas ook niet. Maar we hebben met zijn vieren meegedaan, dus ff kijken of de andere boys meer geluk hadden… ??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken