Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
het is nog zo'n 3 weekjes te gaan.

nog altijd geen spoor van de Collector Tickets, begin er nu wel behoorlijk kriebelig van te worden dat die zo laat toegezonden gaan worden op de valreep.
 
  • Wow
Waarderingen: Royke

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Gewoon even Ticketmaster een berichtje doen via de socials. Ze zijn er altijd snel bij. Misschien dat dat wat geruststelling geeft. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
het is nog zo'n 3 weekjes te gaan.

nog altijd geen spoor van de Collector Tickets, begin er nu wel behoorlijk kriebelig van te worden dat die zo laat toegezonden gaan worden op de valreep.

Eens! En ik heb geen socials, dus dat is geen optie. Mag toch hopen dat ze niet tot de laatste week wachten. Als er dan iets mis gaat in de post ga je dat nooit herstellen...

Waarom geven ze bij een collector ticket niet ook gewoon een digitale QR code voor het geval dat? Dan zat ik nu een stuk rustiger te wachten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en DennisvdBr

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
372
202
Ik toch ook maar Ticketmaster even een berichtje gedropt.... Parkeerkaart wel binnen, maar (collector) tickets nog niet ... :unsure:
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
OOH WAT HEB IK ZIN IN HET FESTIVAL SEIZOEN!!

Ik vond het altijd lang duren als Pinkpop net was afgelopen totdat de nieuwe editie er weer was. Nu door Corona ben ik op een gegeven moment gestopt met tellen….maar nu zijn we dan bijna weer op het MEGALAND terrein!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb toch net nog eens gekeken naar die Primavera line-up. Ik snap toch niet hoe ze zo’n belachelijk goede line up hebben kunnen samenstellen en vooral hebben kunnen betalen.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Hoop bedrijvigheid op het terrein. Rijen met hekken staan er aan de "backstage ingang"
img_20220525_215952919.jpg

Verder zijn er diverse rijen met hekken, linten, houten paaltjes geplaats om de stages etc te markeren.

De backstage Boels halve cirkel is nagenoeg klaar.

img_20220525_215952822.jpg

img_20220525_215953182.jpg

Lekker om te zien dat er nu flink schot in komt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Door drukte helaas niet kunnen bijhouden zoals ik had gewild. Ik zal toch nog een paar acts benoemen die ik nog niet heb gehad!

Interpol

Deze Amerikaanse band werd al in 1998 opgericht in New York. Waar Interpol een van de grotere headliners is op Primavera Sound weet Pinkpop ze op een vrij lage spot te kunnen boeken. Ze stonden eerder al in het voorprogramma van The Cure, Coldplay en U2. Inmiddels draait de band al een aantal jaren mee. In Nederland is de band nooit helemaal doorgebroken naar een positie zoals Tame Impala(jammer!).

Het is de eerste keer dat Interpol op Pinkpop zal spelen. De sound van Interpol doet me ook veel denken aan Editors.

Voor een echt goed indierock concertje vooral deze act bezoeken… Met nummers zoals C’mere, My Chemistry en Roland.
De melancholische klanken van Interpol klinken soms erg duister en dramatisch maar door de weer wat vrolijkere gitaarinvloeden is dit een heerlijk bandje om naar te luisteren!

Waar te bewonderen? Tent stage (YES!)

Wanneer? Zondag! Van 18:30 -19:30

Voor wie? Indie fans van Tame Impala tot Caribou. Maar ook voor fans van Editors, The Cure , U2 en Coldplay.

 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.613
Interpol vergelijken met Tame Impala en Caribou? Eerder bands als The Strokes, Editors, The Raconteurs en White Lies vind ik vergelijkbare 'sound' hebben. Dermot Kennedy staat er tegenover, dus wat mij betreft een makkelijke keuze.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Interpol vergelijken met Tame Impala en Caribou? Eerder bands als The Strokes, Editors, The Raconteurs en White Lies vind ik vergelijkbare 'sound' hebben. Dermot Kennedy staat er tegenover, dus wat mij betreft een makkelijke keuze.
Editors staan er ook tussen. En ja qua sound ook te vergelijken met White Lies en The Strokes. Maar denk dat elke Indie fan deze band kan waarderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken