Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn beeld van Pinkpop is in de jaren '90 gevormd en ik kan er maar niet aan wennen dat waar in de jaren '90 een hoofdact met meer dan 3 albums een uitzondering was - RATM zelfs anderhalf jaar na de release van hun debuutplaat - nu mensen een artiest met 9 albums, 16 jaar na haar debuut, met droge ogen "jonge headliner" noemen.
Mijn beeld van Pinkpop is in de jaren '90 gevormd en ik kan er maar niet aan wennen dat waar in de jaren '90 een hoofdact met meer dan 3 albums een uitzondering was - RATM zelfs anderhalf jaar na de release van hun debuutplaat - nu mensen een artiest met 9 albums, 16 jaar na haar debuut, met droge ogen "jonge headliner" noemen.
Ik neem aan dat je Taylor Swift bedoelt. Misschien niet een 'jonge artiest' in de muziekwereld maar het zou wel een redelijke frisse naam in het festivalcircuit zijn.
Ik neem aan dat je Taylor Swift bedoelt. Misschien niet een 'jonge artiest' in de muziekwereld maar het zou wel een redelijke frisse naam in het festivalcircuit zijn.
RATM (lijkt mij een soort van zekerheidje, kunnen ze ook gelijk Run the Jewels meenemen)
jonge nieuwe headliner (zet zelf mijn geld op Eilish, had ik al verwacht eerlijk gezegd)
U2 nope.... is zoals @mattman zegt niet echt een festivalband.
Maar dit is het Pinkpop 2022 forum, nog ff toeleven naar dit jaar dus..... daarna weer vooruit kijken! blijft vooralsnog toch gissen
Lekker, lekker!! Het gaat echt gebeuren na 2 jaar festivaldroogte!
Morgen de berg maar weer eens opsjokke.
Voor voorpret is nu echt.. de standaard playlist wordt vervangen door setlist playlists van de bands die ik moet zien en nog niet zo goed ken en YouTube afstruinen voor beelden van concerten.