Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
vast...

RATM + U2 + (een jonge headliner, Weeknd, Eilish, Swift, Lipa of Sheeran) in 2023?
Mijn beeld van Pinkpop is in de jaren '90 gevormd en ik kan er maar niet aan wennen dat waar in de jaren '90 een hoofdact met meer dan 3 albums een uitzondering was - RATM zelfs anderhalf jaar na de release van hun debuutplaat - nu mensen een artiest met 9 albums, 16 jaar na haar debuut, met droge ogen "jonge headliner" noemen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Mijn beeld van Pinkpop is in de jaren '90 gevormd en ik kan er maar niet aan wennen dat waar in de jaren '90 een hoofdact met meer dan 3 albums een uitzondering was - RATM zelfs anderhalf jaar na de release van hun debuutplaat - nu mensen een artiest met 9 albums, 16 jaar na haar debuut, met droge ogen "jonge headliner" noemen.
Ik neem aan dat je Taylor Swift bedoelt. Misschien niet een 'jonge artiest' in de muziekwereld maar het zou wel een redelijke frisse naam in het festivalcircuit zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik neem aan dat je Taylor Swift bedoelt. Misschien niet een 'jonge artiest' in de muziekwereld maar het zou wel een redelijke frisse naam in het festivalcircuit zijn.
beter omschreven in dit geval... ofwel "nieuwe" headliner of "uit een ander vaatje"
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
vanaf nu gaat het wat interessanter worden...

tot nu was er alleen maar de tent te zien
Wij komen zaterdag met de groep eens bij elkaar om de laatste dingetjes te gaan regelen voor dat weekend.
Kan echt bijna niet meer wachten!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
vast...

RATM + U2 + (een jonge headliner, Weeknd, Eilish, Swift, Lipa of Sheeran) in 2023?
So It Begins Helms Deep GIF
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
203
vast...

RATM + U2 + (een jonge headliner, Weeknd, Eilish, Swift, Lipa of Sheeran) in 2023?
RATM ✅ (lijkt mij een soort van zekerheidje, kunnen ze ook gelijk Run the Jewels meenemen)
jonge nieuwe headliner ✅ (zet zelf mijn geld op Eilish, had ik al verwacht eerlijk gezegd)
U2 nope❌.... is zoals @mattman zegt niet echt een festivalband.

Maar dit is het Pinkpop 2022 forum, nog ff toeleven naar dit jaar dus..... daarna weer vooruit kijken! blijft vooralsnog toch gissen
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Lekker, lekker!! Het gaat echt gebeuren na 2 jaar festivaldroogte!
Morgen de berg maar weer eens opsjokke.
Voor voorpret is nu echt.. de standaard playlist wordt vervangen door setlist playlists van de bands die ik moet zien en nog niet zo goed ken en YouTube afstruinen voor beelden van concerten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken