Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
sterker nog...
ik heb "heel ouderwets" een opgevouwen A4-tje met mijn programma uitgetypt, makkelijk zak-formaat.
(edit: die gaat dan ook nog in een plastic hoesje, tegen natworden)

voor komende editie heb ik die ook (in Word's) al klaar liggen ;)
Bekijk bijlage 1569
daar is toch clashfinder voor uitgevonden
per dag uitprinten, zelf inkleuren, ideaal
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
In het kader van niet geschoten is altijd mis Pinkpop en Pinkpopfans zelf maar even een mailtje gestuurd om te kijken of zij nog wat kunnen doen om een opstapplaats in Twente/Zwolle te krijgen.
Zijn er hier nog mensen in Overijssel met alleen een vrijdagkaart die ook met Pouw vervoer willen? Stuur me dan ff een pm.
Gr. Mario
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
volgens de Post NL app is er post van Ticketmaster onderweg!!!

Ziet er naar uit dat mijn Collector Ticket voor Pinkpop vandaag binnenkomt?

Happy Jimmy Fallon GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Oke, ik zei hier gisteren dat ik niet zoveel met de app heb, maar om het assortiment aan foodtrucks alvast te kunnen bekijken was best wel cool. De Bombay BBQ Truck van Mission Masala dit jaar maar eens plunderen, en die Rotdog van Hans Worst stond ook nog op de bucketlist!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Oke, ik zei hier gisteren dat ik niet zoveel met de app heb, maar om het assortiment aan foodtrucks alvast te kunnen bekijken was best wel cool. De Bombay BBQ Truck van Mission Masala dit jaar maar eens plunderen, en die Rotdog van Hans Worst stond ook nog op de bucketlist!
vraag me wel af of er nog foodtrucks naar Noord gaan? Bij dat nieuwe zitgedeelte. Lijkt nu grotendeels of allemaal in Kalm aan Laan.
Andere eten en drinken tentjes staan niet in de app, wat eigenlijk raar is... De Pizza tent, broodjes, Brand Paviljoen en vooral de Pinkpop-frietjes moeten toch ook benoemd worden ;)
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik ben ook benieuwd hoe dit tijdschema in parktijk gaat werken tussen south en iba stage. Dit gaat letterlijk op de minuut in elkaar over. Je zou zeggen er moet toch iets van een overlapping in zitten om te voorkomen dat hier 2 bands tegelijk gaan spelen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik ben ook benieuwd hoe dit tijdschema in parktijk gaat werken tussen south en iba stage. Dit gaat letterlijk op de minuut in elkaar over. Je zou zeggen er moet toch iets van een overlapping in zitten om te voorkomen dat hier 2 bands tegelijk gaan spelen
ja, er is geen ruimte om nog even een extra door te spelen... zal toch strikt aan de tijd gehouden moeten worden.

( is er toch nog iets van Jan overgebleven ;) #teamjan )
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Toch goed om te zien dat het aanbod in eten zich uitbreid. Wat mij betreft een goede ontwikkeling. Zou fijn zijn als ze nog wat meer vegan/vegetarische opties kunnen bieden op het terrein zelf ipv in de Kalm Aan Laan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Toch goed om te zien dat het aanbod in eten zich uitbreid. Wat mij betreft een goede ontwikkeling. Zou fijn zijn als ze nog wat meer vegan/vegetarische opties kunnen bieden op het terrein zelf ipv in de Kalm Aan Laan.
heb je het idee dat het uitgebreid is, ik heb nog het idee dat er zowat dezelfde in de lijst staan?

edit, ik moet zeggen ik baseer dat vanuit de app. Ik heb geen goed beeld van de Kalm aan Laan moet ik eerlijk bekennen. Als ik er tijdens Pinkpop 1 keer doorheen loop, mag dat al veel genoemd worden ?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
ja, er is geen ruimte om nog even een extra door te spelen... zal toch strikt aan de tijd gehouden moeten worden.

( is er toch nog iets van Jan overgebleven ;) #teamjan )
Er hangt toch een grote klok op elke stage, dus dat zou geen probleem moeten zijn anders de stekker eruit......
dus geen we want more ???:ROFLMAO:
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Toch goed om te zien dat het aanbod in eten zich uitbreid. Wat mij betreft een goede ontwikkeling. Zou fijn zijn als ze nog wat meer vegan/vegetarische opties kunnen bieden op het terrein zelf ipv in de Kalm Aan Laan.
Er ligt een joekel van een grasveld wat je kaal kunt vreten... :sneaky:


Maar ik geef je wel gelijk. Ik hoop dat je als veganist of vegetariër niet automatisch verplicht bent om enkel in de Kalm aan Laan een passende maaltijd te kunnen scoren. Maar ik denk mij te herinneren dat er tussen de standaard stands ook wel opties zijn in de vorm van noodles, aziatisch en vegaburgers. Echter niet zo uitgebreid als in de KAL, maar dat geldt eigenlijk ook voor de reguliere gerechten...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Er hangt toch een grote klok op elke stage, dus dat zou geen probleem moeten zijn anders de stekker eruit......
dus geen we want more ???:ROFLMAO:
De meeste acts spelen geen uur ondanks dat ze een uur settijd krijgen, maar meer ergens rond de 55 minuten. Dat gaat echt wel goed komen. En anders wacht de band aan de overkant even een minuutje. Dat loopt tijdens de rest van de dag wel goed en er is aan het einde ook nog een buffertje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken