Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Balen dat de eerste aankondiging een afmelding was... Ik zag een facebook melding van Pinkpop boven in beeld lopen en had de laatste act + blokkenschema verwacht ?
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
752
1.268
Zeer jammer. Was toch wel 1 v.d. acts die ik graag had willen zien.

Maar goed nu inderdaad hopen dat ze zeer snel met beter nieuws komen. Ben het wachten op het blokkenschema inmiddels wel beu :ROFLMAO:
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ik wilde The Pretty Reckless ook gaan zien, maar het was wel een van de acts waarvan ik bang zou zijn dat hij op de vrijdag zou clashen met een andere leuke act. Hopen op een toffe vervanger inderdaad. Hier zou First Aid Kit misschien wel passen. Die hebben ook nog een annulering van een paar jaar terug goed te maken (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
Dat zou een vrij grote vervanger voor The Pretty Reckless zijn niet?

Hoe hoog en op welke stage had je TPR ingeschat?
nou, ik dacht gewoon... NL vervanger ligt voor de hand en er is nog geen podiumindeling of tijdschema bekend. Wellicht schuiven ze nog een beetje her en der... ( en Kensington is wel nog grote afwezige en zou in principe kunnen op vrijdag )

Misschien is S10 of Suzan & Freek als vervanger meer in lijn van Pretty Reckless positie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Een vervanger is zo gevonden lijkt mij.
Genoeg festivals om ons heen, vol met gitaarmuziek. Dus kom alsjeblieft niet met S10 of Suzan & Freek.
En ik weet dat jullie meelezen Pinkpop :)!
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Misschien is Lindemann een idee? ?
Solo lijkt mij een geweldige act voor Pinkpop :D. Maar Rammstein speelt zelf in Düsseldorf op zaterdag en zondag.
Die tickets heb ik moeten verkopen omdat het in hetzelfde weekend als Pinkpop viel door alle verschuivingen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
De laatste zin onder het bericht noemen ze dat ze snel met een vervanger komen. Is 12.00u niet 'snel'? ?
misschien niet zo'n hele gekke gedachte eigenlijk.
viel me op dat Pinkpop nog geen mail heeft gezonden met een update?

wat bij de andere berichten (volgens mij) vrijwel gelijktijdig was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Misschien 12u een tijdschema en de nu ineens één na laatste act, met aankondiging van de vervanger van TPR een paar weken later?
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
misschien niet zo'n hele gekke gedachte eigenlijk.
viel me op dat Pinkpop nog geen mail heeft gezonden met een update?

wat bij de andere berichten (volgens mij) vrijwel gelijktijdig was.
Dit was uit de losse pols, maar fijn dat dat er wordt gedacht dat ik niet alleen maar onzin vertel ??
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.194
misschien niet zo'n hele gekke gedachte eigenlijk.
viel me op dat Pinkpop nog geen mail heeft gezonden met een update?

wat bij de andere berichten (volgens mij) vrijwel gelijktijdig was.
Of ze doen dat simpelweg niet bij een annulering?

Lindemann acht ik heel onwaarschijnlijk. Staat in augustus op Wacken en hij zit natuurlijk volledig in de tour met Rammstein. Hij moet nog wel eens een optreden hier in de buurt doen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
misschien niet zo'n hele gekke gedachte eigenlijk.
viel me op dat Pinkpop nog geen mail heeft gezonden met een update?

wat bij de andere berichten (volgens mij) vrijwel gelijktijdig was.
wat ook opvalt is dat het alleen op facebook is geplaatst of het moet zijn dat je instagram stories meetelt natuurlijk, maar dat verdwijnt ook weer na een dag ofzo..
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Verwacht vandaag niks aangezien het ook op de site staat anders doe je dat toch in een keer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
Verwacht vandaag niks aangezien het ook op de site staat anders doe je dat toch in een keer
er zijn wel vaker 2 berichtjes op zelfde dag op de site gekomen, gebeurt niet vaak idd, maar niet geheel onmogelijk.

een bericht als dit tempert de verwachting wel, dat zeker...

vraag is, hoe lang is de cancel al bekend bij de organisatie. Hebben ze wellicht al tijd gehad een vervanger te regelen (wellicht tussen de stand-by-acts). Is dit misschien aanleiding geweest om het tijdschema nog te laten wachten. Ik kan me voorstellen dat ze vorige week eea op de site klaar gezet hadden. De cancel zal samenhangen met de cancel van de support die ze met de tour van Foo's deden wellicht vorig weekend, dat de cancel daardoor het plan van het publiceren van het tijdschema vertraagd heeft?

(misschien dat daardoor de act van zondag vorige week de aankondiging voor Pinkpop ook moest uitstellen?)
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
er zijn wel vaker 2 berichtjes op zelfde dag op de site gekomen, gebeurt niet vaak idd, maar niet geheel onmogelijk.

een bericht als dit tempert de verwachting wel, dat zeker...

vraag is, hoe lang is de cancel al bekend bij de organisatie. Hebben ze wellicht al tijd gehad een vervanger te regelen (wellicht tussen de stand-by-acts). Is dit misschien aanleiding geweest om het tijdschema nog te laten wachten. Ik kan me voorstellen dat ze vorige week eea op de site klaar gezet hadden. De cancel zal samenhangen met de cancel van de support die ze met de tour van Foo's deden wellicht vorig weekend, dat de cancel daardoor het plan van het publiceren van het tijdschema vertraagd heeft?

(misschien dat daardoor de act van zondag vorige week de aankondiging voor Pinkpop ook moest uitstellen?)
zoveel vragen, zo weinig antwoorden.... Ik begin het een beetje zat te worden.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken