Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Als je als PP aangeeft dat je nog 1 naam gaat aankondigen en daar zo lang mee wacht, dan kan het niet zijn dat dit een kleine naam als S10 is. Het moet wel iets bijzonders zijn lijkt mij....
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Maar is Rudeboy dat dan wel? Want die kun je ook op Bevrijdingsfestival Utrecht of in 013 of Baroeg al zien. Is ook niet heel exclusief meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Speculeren blijft leuk, zelfs als het te groot gedacht is...

In die categorie valt dit hersenspinsel ook: wat nou als Pinkpop op een bepaald moment het plan heeft gehad om op zondag zowel Queens of the Stone Age, Volbeat EN Imagine Dragons neer te zetten, en ze de tijd hebben genomen om het gat van QOTSA op te vullen met iets van hetzelfde kaliber? Dan heb je dus een naam die een aparte aankondiging waard zou kunnen zijn...

(Nou had Maneskin ook een eigen aankondiging dit jaar, dus wat daar de vereisten voor zijn weet ik ook niet precies)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Maar is Rudeboy dat dan wel? Want die kun je ook op Bevrijdingsfestival Utrecht of in 013 of Baroeg al zien. Is ook niet heel exclusief meer.
is ook weer zo ja


edit:
al zijn de juni shows (zoals in Boerang en 013) eigenlijk tribute to the 90's Green Lizard featering Rudeboy (met een enkel UDS nummertje).
Bevrijdingsfestival is Rudeboy met DJ DNA spelen UDS, in hun eigen hometown Utrecht, met nummers van de 5 UDS albums en volle UDS setlist.
Wellicht dat een aankondiging met een UDS saus meer in lijn Pinkpop ligt, althans dat denk ik.
 
Laatst bewerkt:

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Speculeren blijft leuk, zelfs als het te groot gedacht is...

In die categorie valt dit hersenspinsel ook: wat nou als Pinkpop op een bepaald moment het plan heeft gehad om op zondag zowel Queens of the Stone Age, Volbeat EN Imagine Dragons neer te zetten, en ze de tijd hebben genomen om het gat van QOTSA op te vullen met iets van hetzelfde kaliber? Dan heb je dus een naam die een aparte aankondiging waard zou kunnen zijn...

(Nou had Maneskin ook een eigen aankondiging dit jaar, dus wat daar de vereisten voor zijn weet ik ook niet precies)
had maneskin geen eigen aankondiging omdat die was gelekt bij een andere aankondiging?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Maar is Rudeboy dat dan wel? Want die kun je ook op Bevrijdingsfestival Utrecht of in 013 of Baroeg al zien. Is ook niet heel exclusief meer.
Denk dat Rudeboy/UDS op Pinkpop beetje een soortgelijk scenario is als The Opposites met Lowlands. Door hun band met het festival zullen beide acts eerder een hogere spot/aparte aankondiging krijgen op respectievelijk Pinkpop en Lowlands dan op elk ander festival.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
had maneskin geen eigen aankondiging omdat die was gelekt bij een andere aankondiging?
nee, volgens mij hebben ze dat afgedwongen, lijkt het...
op een enkel ander set festivals ook nog los aangekondigd.

overigens ook gek, sinds 30 maart geen sociale media activiteit van Pinkpop.
Laatste was over de busreizen naar Pinkpop.
zelfs op de site geen In Memoriam voor Taylor Hawkins?

Denk dat Rudeboy/UDS op Pinkpop beetje een soortgelijk scenario is als The Opposites met Lowlands. Door hun band met het festival zullen beide acts eerder een hogere spot/aparte aankondiging krijgen op respectievelijk Pinkpop en Lowlands dan op elk ander festival.
tja zo bedoel ik het ook idd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
eigenlijk is het niet te doen om die laatste naam te gokken nog
1 naam nog voor zondag kan eigenlijk gewoon alle kanten op...

discussie over posities podiumindeling ga ik ook voorlopig even uit de weg, wacht het tijdschema wel af...

is nu meer gokken wanneer Pinkpop de stilte doorbreekt en met nieuws komt.
dat er aan de site gesleuteld werd qua tijdschema was maandag rond 12:00
als er vandaag niets meer komt, lijkt het me meest logisch om maandag maar in de gaten te houden dan, er is iets klaar gezet wat binnenkort naar buiten gaat komen

festileaks.com/2022/04/kunnen-we-binnenkort-het-blokkenschema-van-pinkpop-2022-verwachten/
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Het kan zijn dat ik nu weer een naam op gooi die allang uit is gesloten, maar Anderson. Paak is in de buurt en nog geen Nederlandse datum volgens mij?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
mocht iemand nog geïnteresseerd zijn, Urban Dance Squad op Pinkpop 1990 is ook op NPO2 extra, vandaag 17:55-18:05, morgen 4:50-5:35 en maandag 13:05-13:50.

(fyi, persoonlijk vind ik zelf de UDS Pinkpop 1994 gig ietsje beter, staat in volledigheid op YouTube ook. (leuk detail, tijdens 'Come Back' zie je op de achtergrond backstage de 'jongens' van RATM mee genieten) youtu.be/mA_Qhyf6JFI)
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en Paddy

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Inmiddels houd ik al 2 jaar tickets voor het weekend van Pinkpop vast. Echter heb ik toen niet de optie genomen voor collector tickets. Nu zat ik er aan te denken om deze wellicht alsnog te bestellen indien mogelijk. Weet iemand of dit mogelijk is?
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Inmiddels houd ik al 2 jaar tickets voor het weekend van Pinkpop vast. Echter heb ik toen niet de optie genomen voor collector tickets. Nu zat ik er aan te denken om deze wellicht alsnog te bestellen indien mogelijk. Weet iemand of dit mogelijk is?
Ja hoor. Even contact opnemen met ticketmaster. Zij zetten ze dan voor je om.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
nou... nieuwe week nieuwe kansen en een week na er aan de site is gesleuteld


loading waiting GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken