Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Laatste keer was Ed toch ook geen headliner? Was toen toch ook al een hele grote meneer :)

Edit: maar serieus, nu is dat natuurlijk geen optie meer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
tja... het is ook wel een beetje open deuren intrappen om nu elke act na te lopen die die zondag nog zou kunnen, touche...

vraag me af wanneer er uberhaupt bericht komt, eigenlijk hebben we alleen het bericht vanuit Rock Werchter en het bericht van John Theodore.
Voorlopig nog geen andere gig afgezegd en nog geen bericht van andere festivals.

het nieuws van Werchter is inmiddels al vanaf vorige week vrijdag, zou er nieuws van Pinkpop of van andere gigs komen zal dat dat geen weekjes meer duren. Als het vandaag niet meer is, gok ik voorlopig even op maandag (toch al een week na het Werchter bericht)
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
of...

Eddie Vedder solo op de 19e? is nog wat tijd voordat ze in Berlijn moeten zijn

Heb eens wat setlists van hem zitten te bekijken als Solo artiest, en dat zijn toch wel heel veel covers. Oke, lang niet allemaal van Pearl Jam, maar als Pearl Jam er al staat weet ik niet of ik dat zo aantrekkelijk vind.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Rock Werchter gaat harder met de verkoop lijkt het op. Combitickets en al 2 van de 4 dagen volledig uitverkocht. Donderdag en Zaterdag zijn daar nog tickets.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.778
3.732
Rock Werchter gaat harder met de verkoop lijkt het op. Combitickets en al 2 van de 4 dagen volledig uitverkocht. Donderdag en Zaterdag zijn daar nog tickets.
Hoezo harder dan?
Pinkpop weekendtickets al lang en vrijdag nog veel eerder weg
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Dat ze meer tickets verkopen is normaal, ze hebben immers een hogere capaciteit. Verder niet echt van belang welk festival beter verkoopt toch?
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
ik vraag me bij Kensington wel af of de Central Park Utrecht show op de 18e niet in de weg zit, geen idee of ze in zo'n tour 2 dagen acher elkaar doen? Op de Ziggo shows na zit overal minstens 1 dag tussen de gigs.
Vorig jaar stonden ze de vrijdag op Bospop, de zaterdag op Breda Live geprogrammeerd dus 2 dagen na elkaar lijkt me geen probleem. Dit jaar ook de vrijdag van Bospop maar Breda Live (zelfde weekeind) nog niet bekend gemaakt. Ik ben wel benieuwd of ze daar ook nog bij komen.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
...Like clockwork

de klok tikt, ik ga stiekem er van uit dat deze week het affiche volgemaakt gaat worden ook
Ik verwacht het eerder vanwege de persconferentie volgende week dinsdag dat ze eind volgende week iets loslaten!

Afgezien daarvan wie o wie zal QOTSA vervangen?! Volbeat lijkt het meest logische maar misschien verwachte we misschien net als de derde headliner voorspellingen in het verleden weer misschien teveel ? Tweede optie dat er een act voorgeschoven wordt als sub en een kleine naam het gat beneden opvult
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Vorig jaar stonden ze de vrijdag op Bospop, de zaterdag op Breda Live geprogrammeerd dus 2 dagen na elkaar lijkt me geen probleem. Dit jaar ook de vrijdag van Bospop maar Breda Live (zelfde weekeind) nog niet bekend gemaakt. Ik ben wel benieuwd of ze daar ook nog bij komen.
Zorry, was te snel. Zondag Bospop...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Kensington lijkt me nu echt uitgesloten als mogelijke vervanger QOTSA.
Sluiten 19 juni nieuw festival Spoorpark LIVE
 
  • Leuk
Waarderingen: Lemmen200

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Kensington lijkt me nu echt uitgesloten als mogelijke vervanger QOTSA.
Sluiten 19 juni nieuw festival Spoorpark LIVE
misschien niet als vervanger van QOTSA, maar toch wel 17 Juni dan!?!? (18 juni staan ze ook al in Utrecht) Ik kan me haast niet voorstellen dat ze er niet zullen staan...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken