Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Restaurantjes zijn open, bioscopen , we kunnen weer lekker sporten , de nachtclubs vanaf volgende week met protest open….ik krijg hele goede zin en voel dat 2022 een top jaar gaat worden!

(laat de pessimisten maar komen met hun reacties ? )
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Nederland =/= de rest he, even dat je het weet.
Yay pessimist nummer 1 !

Om even wat toe te voegen.

Nederland = Europa

Nederland = vrijheid

Nederland = versoepelen als landen om ons heen ook versoepelen. Want je kan niet als enige achterblijven.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Bovenstaande reactie is niet als aanval op jou bedoelt en ik snap heel goed wat je bedoelt. Nederland die als enige in lockdown ging laat goed zien dat we inderdaad kunnen afwijken van andere Europese landen.

Vergeet wel niet dat heel veel mensen niet meer achter bepaalde maatregelen staan en dat we daarom ook zijn gaan versoepelen. Gezien de besmettingen was het namelijk niet logisch. Ik heb zelf de ene na de andere besmetting hier voorbij horen komen ondanks drie prikken. En ik weet ook dat Corona dodelijk is.

Maar met deze positieve berichten hoop ik toch wat vrolijkheid en positiviteit in dit forum toe te voegen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Bovenstaande reactie is niet als aanval op jou bedoelt en ik snap heel goed wat je bedoelt. Nederland die als enige in lockdown ging laat goed zien dat we inderdaad kunnen afwijken van andere Europese landen.

Vergeet wel niet dat heel veel mensen niet meer achter bepaalde maatregelen staan en dat we daarom ook zijn gaan versoepelen. Gezien de besmettingen was het namelijk niet logisch. Ik heb zelf de ene na de andere besmetting hier voorbij horen komen ondanks drie prikken. En ik weet ook dat Corona dodelijk is.

Maar met deze positieve berichten hoop ik toch wat vrolijkheid en positiviteit in dit forum toe te voegen.
En als je dat laatste nou voortzet in het coronatopic, dan ben je helemaal een topper!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
En als je dat laatste nou voortzet in het coronatopic, dan ben je helemaal een topper!
Mijn dagelijkse werk is ondertussen een Corona topic. En als de overheid niet binnen nu en vier weken handelt is het in plaats van een topper een grote flopper en komt er hier flink wat gemopper.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
John Theodore (drummer van QOTSA) heeft gisteren bevestigd dat hij meetourt met Bright Eyes doorheen Noord-Amerika, met onder meer shows tijdens het Pinkpop-weekend.

Schrijf QOTSA maar af...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr en Lemmen200

Lemmen200

Playlistbediener
24 sep 2021
29
17
John Theodore (drummer van QOTSA) heeft gisteren bevestigd dat hij meetourt met Bright Eyes doorheen Noord-Amerika, met onder meer shows tijdens het Pinkpop-weekend.

Schrijf QOTSA maar af...
Hier is maar een oplossing voor Dave Grohl ?? (jammer hoop op een mooie vervangende act)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
John Theodore (drummer van QOTSA) heeft gisteren bevestigd dat hij meetourt met Bright Eyes doorheen Noord-Amerika, met onder meer shows tijdens het Pinkpop-weekend.

Schrijf QOTSA maar af...

Benieuwd of Pinkpop (maar ook een Mad Cool), wél zo keurig zijn om een vervanger te zoeken, of doen ze ook een Werchtertje. QOTSA stond ook op Glastonbury blijkbaar, volgens dezelfde bron die Billie Eilish bevestigde.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
John Theodore (drummer van QOTSA) heeft gisteren bevestigd dat hij meetourt met Bright Eyes doorheen Noord-Amerika, met onder meer shows tijdens het Pinkpop-weekend.

Schrijf QOTSA maar af...
jammer, maar de aap uit de mouw dan
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Volbeat zou goed kunnen en lijkt mij ook de meest logische optie. Een tweede mogelijkheid zou Kensington zijn. Staan ook (nog?) niet aangekondigd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik denk dan wel, nu over QOTSA situatie duidelijkheid gaat komen, , het niet lang gaat duren voordat er bericht komt uit Pinkpop-kamp.

ik verwacht dan ook dat een berichtje komende dagen wel te verwachten is.
Vraag me dan wel af of ze het slechte nieuws verpakken in een bericht met de 10 andere namen (dus 11 nieuwe en QOTSA er af), of dat er 1 los bericht komt over de QOTSA situatie met eerst nog de vervanger of bezig te zijn met een vervanger?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Mocht het in een pakketje zijn dan zal het wel de week na de start Lowlands verkoop (de week na 12 februari) worden toch? Dus dan ongeveer 16 februari een nieuwsbericht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik kan me goed voorstellen dat Pinkpop volgende week met nieuws komt hoor... staat los van de Lowlands verkoop
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ja die stofwolk was niet normaal toen. Ik kreeg er al last van met ademhalen, maar mijn kameraad is echt na 5 nummers gevlucht met zijn astma.
Haha, dat was inderdaad een behoorlijke stofwolk. Alle tenten daar ook bruin aan het einde van die dag... Nee, dat doe ik niet meer, geef mij maar ons geliefde Pinkpop!
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken