Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
DJ DNA heeft zich inmiddels ook bij Rudeboy gevoegd:
1637660375249.png

hoe dan ook, laat maar door komen hoor...
imo een must voor Pinkpop, dus ik zou zeggen laat dit een uitdaging zijn aan adres Pinkpop/Mojo!

16 april dit jaar was de 1990 UDS op Pinkpop op NPO 2 Extra, wat Pinkpop zelf nog op de sociale media gepromoot heeft. Wellicht dat dat een voorbode is...
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Ghost op tour in de concertzalen in Europa van maart t/m mei. Wellicht daarna een festivaltour door Europa? Zou een mooie boeking voor Pinkpop zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Guetta naar Super Bloom Munchen, het is dan wel in September. Maar weer een festival voor die DJ fyi...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Drukke week met veel aankondigen ja, lollapalooza Stockholm komt deze week ook met de eerste namen, vaak de (bijna) volledige Line up.

Pinkpop verwacht ik volgende week dinsdag
waarom dinsdag eigenlijk?

maandag is meer een Pinkpop dag imo...

deze week ga ik niets vanuit Pinkpop verwachten, DTRH zal wel deze week komen en BKS donderdag middag.
nu BKS zelfs aangeeft "full lineup" begin ik me wel af te vragen wat PInkpop gaat doen, of ze ook al groot deel of zo goed als alle namen gaan brengen al voor december?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Pinkpop was voorheen vaak woensdag 12u toch, qua aankondigingen? De laatste keer was inderdaad op maandag, maar ze kondigen volgens mij vrijwel nooit op maandag aan. Volgens mij was ''vroeger'' zelfs die persconferentie vaak op woensdag.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ietwat offtopic, maar Pearl Jam in Ziggo Dome is trouwens verplaatst. 24 en 25 juli in Ziggo Dome.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Pinkpop was voorheen vaak woensdag 12u toch, qua aankondigingen? De laatste keer was inderdaad op maandag, maar ze kondigen volgens mij vrijwel nooit op maandag aan. Volgens mij was ''vroeger'' zelfs die persconferentie vaak op woensdag.
de laatste aankondiging was op maandag, misschien zetten ze dat door bedoel ik maar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Ietwat offtopic, maar Pearl Jam in Ziggo Dome is trouwens verplaatst. 24 en 25 juli in Ziggo Dome.
ja, gelukkig blijft de rest staan.
dus hopelijk Pinkpop dan gig 1 van de EU tour.

wel benieuwd welke package deal ze meenemen van de support?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou te maken hebben met de US tour, toch heel benieuwd of dit nog problemen gaat opleveren voor Pinkpop
Denk het niet. Op de site van Pearl Jam staat Pinkpop gewoon overeind in het tourschema en twee dagen later staan ze in Berlijn. Denk dat alleen die Ziggo shows verplaatst zijn en blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.823
Kutzooi, had een hotelovernachting geboekt staan.... met een beetje mazzel valt deze nog om te boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Eerst zien, dan geloven dat Pinkpop doorgaat, logisch is het niet nl
zal niet de eerste keer zijn dat Pearl Jam ontglipt.
maar ik hou het er op dat het enkel de Ziggo shows zijn en dat Pinkpop de eerste EU gig is.

dus ik ga niet speculeren over mogelijke vervanger die binnenkort een tour zou kunnen aankondigen
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
zal niet de eerste keer zijn dat Pearl Jam ontglipt.
maar ik hou het er op dat het enkel de Ziggo shows zijn en dat Pinkpop de eerste EU gigs zijn.

dus ik ga niet speculeren over mogelijke vervanger die binnenkort een tour zou kunnen aankondigen
Bruce ipv Pearl Jam zou ik mee kunnen leven
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Zo hey, dat is een potje zwartkijken. Ze stellen alleen wat Ziggo shows uit nu de US tour vorm krijgt, en ineens is de Pinkpop gig in gevaar? Voelt voor mij een beetje als doemdenken. Of laat ik het omdraaien: ze annuleren WEL de Ziggo shows, en NIET tegelijkertijd de Pinkpop show. Dat kun je ook lezen als een extra bevestiging dat die dus juist WEL door gaat
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken