Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik vind Liam dan weer minder boeiend solo. Ik moet nog maar eens zien of die ooit een nummer maakt dat zich kan meten met pakweg Riverman, Ballad of the Mighty I en Everybody’s On The Run.

Met AKA What A Life en If I Had a Gun heeft Noel ook effectief radiohitjes. Zou me echt niet voor de geest kunnen halen hoe een Liam nummer klinkt...
Uiteraard is Noel de betere songschrijver.

Met Wall of Glass en Once heeft Liam ook wel zijn radiohitjes gescoord.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik vind Liam dan weer minder boeiend solo. Ik moet nog maar eens zien of die ooit een nummer maakt dat zich kan meten met pakweg Riverman, Ballad of the Mighty I en Everybody’s On The Run.

Met AKA What A Life en If I Had a Gun heeft Noel ook effectief radiohitjes. Zou me echt niet voor de geest kunnen halen hoe een Liam nummer klinkt...
Ballad of the Mighty I is inderdaad een parel, en sowieso vond ik Chasing Yesterday een sterk album. Noel is natuurlijk ook een fenomenale songwriter waar Liam heel ver van verwijderd blijft. Blijft over dat ook Chasing Yesterday m.i. niet in de buurt komt van de magie van Oasis. Who built the moon is ook wel weer een heel ander pad dat door Noel bewandeld wordt. En dat vind ik te prijzen, altijd goed als artiesten nieuwe kanten verkennen, maar ik blijf toch naar hun concerten gaan vanwege de Oasis nummers. Merk ook op ieder optreden dat de solo nummers best prima worden ontvangen, maar het dak er toch echt pas af gaat als iets van Oasis wordt ingestart.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Voor de mensen die het te lang vinden duren bij Pinkpop…
Morgen 43 nieuwe namen bij Sziget!
Sziget zal wel een deel van de namen gaan delen met Rock en Seine denk ik dan, die komen vandaag ook.
Lollapalooza Berlijn komt ook snel met nieuws, die zitten paar weekjes achter Rock en Seine en Sziget.
Benieuwd dan of DTRH deze week ook al met namen gaat komen en uit Werchter zal komende tijd ook wel iets komen.
Er zitten wel wat te verdelen aan acts komende dagen.

Pinkpop, voor Sinterklaas is de verwachting, maar deze week denk ik niet zo zeer aan.
Neem aan als er woensdag (morgen) niets komt, dan volgende week pas van Pinkpop uit.

(zat het team van Pinkpop ook niet zo'n beetje met 1 teen in de organisatie van DTRH tegenwoordig???)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.822
Prachtig nieuws!

Maar nu ik dit weet, vind ik het nog steeds te lang duren bij Pinkpop ;)

Of is dit een hint? Morgen is dinsdag, dat is dag 2 van de week. 43 nieuwe namen. 43-2=41. Het wordt Sum41... zoiets?
Zou je dan niet liever nog een paar dagen meer geduld hebben? ?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Sziget zal wel een deel van de namen gaan delen met Rock en Seine denk ik dan, die komen vandaag ook.
Lollapalooza Berlijn komt ook snel met nieuws, die zitten paar weekjes achter Rock en Seine en Sziget.
Benieuwd dan of DTRH deze week ook al met namen gaat komen en uit Werchter zal komende tijd ook wel iets komen.
Er zitten wel wat te verdelen aan acts komende dagen.

Pinkpop, voor Sinterklaas is de verwachting, maar deze week denk ik niet zo zeer aan.
Neem aan als er woensdag (morgen) niets komt, dan volgende week pas van Pinkpop uit.

(zat het team van Pinkpop ook niet zo'n beetje met 1 teen in de organisatie van DTRH tegenwoordig???)
Deze week komen de eerste namen voor Down The Rabbit Hole.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
(zat het team van Pinkpop ook niet zo'n beetje met 1 teen in de organisatie van DTRH tegenwoordig???)
Nou ja, volgens mij zit de overlap vooral in Mojo, die Pinkpop programmeren en DTRH organiseren en programmeren. Dus er zal zeker overleg zijn tussen de boekers van Mojo wat waar te zetten. En ik denk dan ook dat ze hun mediamomenten wel op elkaar af zullen stemmen. Zonde als de een de ander in de schaduw zet.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Sziget zal wel een deel van de namen gaan delen met Rock en Seine denk ik dan, die komen vandaag ook.
Lollapalooza Berlijn komt ook snel met nieuws, die zitten paar weekjes achter Rock en Seine en Sziget.
Benieuwd dan of DTRH deze week ook al met namen gaat komen en uit Werchter zal komende tijd ook wel iets komen.
Er zitten wel wat te verdelen aan acts komende dagen.

Pinkpop, voor Sinterklaas is de verwachting, maar deze week denk ik niet zo zeer aan.
Neem aan als er woensdag (morgen) niets komt, dan volgende week pas van Pinkpop uit.

(zat het team van Pinkpop ook niet zo'n beetje met 1 teen in de organisatie van DTRH tegenwoordig???)
Drukke week met veel aankondigen ja, lollapalooza Stockholm komt deze week ook met de eerste namen, vaak de (bijna) volledige Line up.

Pinkpop verwacht ik volgende week dinsdag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Drukke week met veel aankondigen ja, lollapalooza Stockholm komt deze week ook met de eerste namen, vaak de (bijna) volledige Line up.

Pinkpop verwacht ik volgende week dinsdag
Maar BKS zal ook nog een momentje willen gok ik. En Bruce.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik had met die 95% van de combitickets zijn verkocht mededeling van een tijdje geleden nog een naam als Maneskin verwacht. Zou me niets verbazen als we nu pas 2022 weer wat krijgen en de aandacht eerst naar DTRH en Bruce gaat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik had met die 95% van de combitickets zijn verkocht mededeling van een tijdje geleden nog een naam als Maneskin verwacht. Zou me niets verbazen als we nu pas 2022 weer wat krijgen en de aandacht eerst naar DTRH en Bruce gaat.
Niek Murray heeft zelf al aangegeven nieuwe rits namen voor Sinterklaas, dus voorlopig gaan we daar nog even van uit.

Neem idd aan dat Maneskin dan wel er bij zit, kan niet anders toch?
daarbij eventueel nog Volbeat, Greta van Fleet, Zwangere Guy, Ramkot, Sea Girls, Dermot Kennedy.
heel misschien ook, Kensington, The Kik, Placebo, Rival Sons, Sam Fender, First Aid Kit, Gojira, Beachdog, Rudeboy, Heideroosjes, The Vices, Black Pumas??
althans, denk ik ongeveer aan...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ah, die Sinterklaasopmerking had ik niet gelezen.

Rudeboy (why?) en Placebo (ivm Ziggo show) verwacht ik niet. De rest zou goed kunnen!
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Rudeboy Plays Urban Dance Squad is het eigenlijk. Als ze op Hellfest staan, horen ze ook zeker op 'thuisfestival' Pinkpop te staan. Al ben ik bang dat het gaat tegenvallen, aangezien Rudeboy het enige originele lid is in dit projectje.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
....
Rudeboy (why?) en Placebo (ivm Ziggo show) verwacht ik niet. De rest zou goed kunnen!
Rudeboy, van 1 van de meest legendarische Nederlandse acts Urban Dance Squad met een heel hoog Pinkpop-knuffel gehalte. Als Pinkpop Classic zie ik het wel gebeuren, of Claw Boys Claw als Pinkpop Classic, kan ook... Maar Rudeboy zie ik er wel toe in staat. Ook aangezien de zaalshowtjes en het enige optreden op Hellfest de vrijdag van Pinkpop. Als hij op Hellfest staat is met de status Pinkpop terugkeer imo een must.

Placebo, tja die zaalshows zijn eind van het jaar. Tussen de festivalrun in de zomer, kan Pinkpop nog passen. Dus zie de combi oktober Ziggo en een festivalshow er bij in juni niet als een heel groot probleem. Staan wel wat meer landen tussen met najaar zaalshow en zomer festivalshow in 2022.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Zou je dan niet liever nog een paar dagen meer geduld hebben? ?
Haha, nee hoor. Er zijn ontieglijk veel namen die welkom zijn. Sum41 hoort daar ook bij. Nooit live gezien, prima toevoeging qua kleinere naam. Ik zocht gewoon een woordgrap bij die 43 Sziget aankondigingen... :sneaky:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken