Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.426
6.088
Als je op ''artiest'' zoekt en dan op ''Keane'' komt daar op Ticketswap ook 17 juni - Pinkpop 2022 uit, omdat ze eerder voor de 2020 vrijdag bevestigd waren. Keane kan in 2022 niet op Pinkpop spelen. Lijkt erop dat artiesten die bevestigd waren voor 2020 gewoon nog aan het event hangen. :)

Post Malone en de Red Hot Chili Peppers staan daardoor volgens Ticketswap ook op 17 juni op Pinkpop.
 

PeterB

Playlistbediener
19 nov 2021
5
4
Zal dan inderdaad niet kloppen. Dag is nog wel beschikbaar voor ze, alleen de 18e staan ze al in Utrecht. Denk zelf dat als ze er staan de zondag logischer is. Ivm ID & tot nu toe meer mainstage spots open.
 
  • Leuk
Waarderingen: roydaly

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Beachdog nog kanshebber voor stage 4? Frontzanger David achter de Molen is de voormalig frontzanger van John Coffey.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Anouk moet geld verdienen, wellicht een tonnetje met Pinkpop incasseren?

Kan makkelijk na 11 juni
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.422
Noel Gallagher is kort voor Pinkpop (22 juni) klaar in de UK en zou dan eventueel de overstap kunnen maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
ben wel benieuwd hoor, deze week of volgende week nieuwe worp namen.
althans voor Sinterklaas-weekend.

eerst DTRH nieuws denk ik
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Zie eigenlijk liever zijn broer komen. Ben niet zo kapot van het Hight Flying Birds ouvre...


edit: of de broers samen natuurlijk. But let's not open that door...
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.422
Ik vind Liam ook fijner solo. Hoewel Noel wel (steeds) meer probeert een nieuwe richting op te gaan, kan die richting mij ook niet enorm bekoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Beachdog nog kanshebber voor stage 4? Frontzanger David achter de Molen is de voormalig frontzanger van John Coffey.
dat Stage 4 terug komt in 2022, blijf ik me wel afvragen...

Murray gaf aan tussen 40 a 50 acts te presenteren op editie 2022.
en op de site staat : "Op het festivalterrein in Landgraaf geniet je drie dagen lang van meer dan 50 muzikale topacts op een van de 4 podia (open-air en overdekt)."

ga ik uit van, 5 acts per dag op mainstage, 5 acts per dag op Noord, 5 acts per dag in Brightlandstent, kom ik al op 15 acts per dag waarmee totaal 45 acts.
qua tijd dat het programma is, tussen 12:45 en 00:00 zou dat qua tijdschema moeten kloppen.
als er acts in Stage 4 zouden komen zou dat 4 per dag zijn, over het weekend 12 dus meer. Dan zou je al tegen 60 acts aan zitten.
Met Garden of Love er bij, 1 per dag dus 3 over het het weekend, zou het 48 acts zijn.
Met wellicht nog een dj act bij Imagine Dragons, op 49 acts.
Sterker nog, de vrijdag begint het programma een half uur eerder, met een beetje proppen, zou er zelf een 2 tal acts bij kunnen rond 50 acts houden op 4 podia?

Maar, wat ook kan...
5 acts op mainstage, 4 acts op Noord, 4 acts in Brightlands en 4 acts in Stage 4, dus 4 podia zoals de site aangeeft.
Zijn dan 17 acts per dag, is 51 acts voor het hele weekend.
Zijn ook 4 stages, zijn rondom "50 acts" / "meer dan 50 muzicale top acts" ?
Maar dan zou Garden of Love vervallen?

Vind het wel apart...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
dat Stage 4 terug komt in 2022, blijf ik me wel afvragen...

Murray gaf aan tussen 40 a 50 acts te presenteren op editie 2022.
en op de site staat : "Op het festivalterrein in Landgraaf geniet je drie dagen lang van meer dan 50 muzikale topacts op een van de 4 podia (open-air en overdekt)."

ga ik uit van, 5 acts per dag op mainstage, 5 acts per dag op Noord, 5 acts per dag in Brightlandstent, kom ik al op 15 acts per dag waarmee totaal 45 acts.
qua tijd dat het programma is, tussen 12:45 en 00:00 zou dat qua tijdschema moeten kloppen.
als er acts in Stage 4 zouden komen zou dat 4 per dag zijn, over het weekend 12 dus meer. Dan zou je al tegen 60 acts aan zitten.
Met Garden of Love er bij, 1 per dag dus 3 over het het weekend, zou het 48 acts zijn.
Met wellicht nog een dj act bij Imagine Dragons, op 49 acts.
Sterker nog, de vrijdag begint het programma een half uur eerder, met een beetje proppen, zou er zelf een 2 tal acts bij kunnen rond 50 acts houden op 4 podia?

Maar, wat ook kan...
5 acts op mainstage, 4 acts op Noord, 4 acts in Brightlands en 4 acts in Stage 4, dus 4 podia zoals de site aangeeft.
Zijn dan 17 acts per dag, is 51 acts voor het hele weekend.
Zijn ook 4 stages, zijn rondom "50 acts" / "meer dan 50 muzicale top acts" ?
Maar dan zou Garden of Love vervallen?

Vind het wel apart...
Of we geven iedereen een half uur mee speeltijd. Problem solved.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.874
8.490
Ik vind Liam ook fijner solo. Hoewel Noel wel (steeds) meer probeert een nieuwe richting op te gaan, kan die richting mij ook niet enorm bekoren.
Ik vind Liam dan weer minder boeiend solo. Ik moet nog maar eens zien of die ooit een nummer maakt dat zich kan meten met pakweg Riverman, Ballad of the Mighty I en Everybody’s On The Run.

Met AKA What A Life en If I Had a Gun heeft Noel ook effectief radiohitjes. Zou me echt niet voor de geest kunnen halen hoe een Liam nummer klinkt...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
Ik vind Liam dan weer minder boeiend solo. Ik moet nog maar eens zien of die ooit een nummer maakt dat zich kan meten met pakweg Riverman, Ballad of the Mighty I en Everybody’s On The Run.

Met AKA What A Life en If I Had a Gun heeft Noel ook effectief radiohitjes. Zou me echt niet voor de geest kunnen halen hoe een Liam nummer klinkt...
Geldt voor mij alleen op plaat. Tuurlijk is Liam niet de liedjesschrijver die Noel is, nooit geest ook. Noel heeft inderdaad vette nummers (Black Star Dancing!!), maar wat Liam live brengt doen weinig frontmannen hem na. De hele vibe is veel meer rock 'n roll. En Once van Liam is live echt episch, echt een classic die net zo hard mee gezongen wordt als de Oasis songs. En laten we eerlijk zijn, daarvoor ga je grotendeels naar Liam ipv naar Noel. Supersonic en Morning Glory, dat vangt Noel live niet met z'n nummers, D'you know what I mean?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken