Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Die zijn inderdaad net aangekondigd. Kaartverkoop vanaf vrijdag.

Ben erg blij dat er steeds meer fatsoenlijke shows in Ahoy komen, oude tijden herleven. Wel een forse prijs.. Ik richt me op ticketswap om na Graspop dicht bij huis nog even te kunnen afkicken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
En jij denkt dat Pinkpop 4 miljoen knaken kan (en wil) betalen voor Queen B?
dat willen ze, staat al lang op de verlanglijst.

maar goed, ik hou het nog even op Springsteen... zolang het nog niet geheel uitgesloten is
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik vraag me af hoe haar muziek over komt op een groot podium als Hyde Park. Ik vond vorige keer in de Ziggo Dome best last had met de grote van de zaal.
Ik vind een 'festivalweide' ook niet echt passen bij adele en haar muziek. Hoe erg ik ook hoop haar ooit te zien. Het liefst in de ziggo dome
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik vind een 'festivalweide' ook niet echt passen bij adele en haar muziek. Hoe erg ik ook hoop haar ooit te zien. Het liefst in de ziggo dome
Misschien komt ze wel met een show zoals Beyoncé ??. Je weet het nooit met die grote artiesten…
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Moet wel zeggen dat ik het ook een bijzondere locatie vind. Adele was destijds echt geen fan van festivals . Wellicht is het echt een vraag/aanbod probleem en zijn de andere venues te klein en was ze geen fan van Wembley.

Kan ook zijn dat Adele zich nu meer op haar gemak voelt (na het afvallen , scheiding,etc) .
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Moet wel zeggen dat ik het ook een bijzondere locatie vind. Adele was destijds echt geen fan van festivals . Wellicht is het echt een vraag/aanbod probleem en zijn de andere venues te klein en was ze geen fan van Wembley.

Kan ook zijn dat Adele zich nu meer op haar gemak voelt (na het afvallen , scheiding,etc) .
Inderdaad te hopen dat glastonbury haar zo goed was bevallen dat ze gewoon even een stop maakt 19 juni in Nederland op een veld ergens in Limburg ?
 
  • Verdrietig
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
En jij denkt dat Pinkpop 4 miljoen knaken kan (en wil) betalen voor Queen B?
Dat is nu hetzelfde tarief als de Rolling Stones. Met wegvallen van Charlie hoeft een lid geen 1,5 miljoen te cashen. Ik blijf zeggen dat zij de grote outsider zijn met een festivalshow en een in de ArenA als afscheid in Nederland.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken