Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Nee, dat denk ik idd ook niet.
Misschien halen ze nog wel een oud optreden in Nederland aan in de uitzending?

Het boek komt trouwens dinsdag uit. Als er tournieuws komt denk ik dat dat dan daarna komt, dat gok ik tenminste. Woensdag, donderdag, vrijdag... Wie weet?

Kijken of Pinkpop deze week ook met nieuws komt, zal vast ook wel eind van de week info komen voor de vouchers.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Nee, dat denk ik idd ook niet.
Misschien halen ze nog wel een oud optreden in Nederland aan in de uitzending?

Het boek komt trouwens dinsdag uit. Als er tournieuws komt denk ik dat dat dan daarna komt, dat gok ik tenminste. Woensdag, donderdag, vrijdag... Wie weet?

Kijken of Pinkpop deze week ook met nieuws komt, zal vast ook wel eind van de week info komen voor de vouchers.
ik richt mijn ogen op donderdag ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
ik richt mijn ogen op donderdag ?
Even een voor sommigen niet verwacht scenario. Wat als Springsteen niet de derde headliner is.
Wat wordt het dan?????? En krijgen we dan kort achter Springsteen weer een grote naam die een tour bekend gaat maken of zou PP dan met een naam komen die al wat data heeft staan??
?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Even een voor sommigen niet verwacht scenario. Wat als Springsteen niet de derde headliner is.
Wat wordt het dan?????? En krijgen we dan kort achter Springsteen weer een grote naam die een tour bekend gaat maken of zou PP dan met een naam komen die al wat data heeft staan??
?
Robbie Williams, Imagine Dragons, Post Malone, The Weeknd, Rolling Stones (?!).
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Even een voor sommigen niet verwacht scenario. Wat als Springsteen niet de derde headliner is.
Wat wordt het dan?????? En krijgen we dan kort achter Springsteen weer een grote naam die een tour bekend gaat maken of zou PP dan met een naam komen die al wat data heeft staan??
?
dan ga ik voor Beyonce
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Maar in dat geval gaat de kaartverkoop dan vermoedelijk wel van start zonder dat de derde headliner bekend is toch? Of verwacht je dat Beyonce deze week/volgende week met een touraankondiging komt?
nee, maar van Springsteen wel ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar zou het realistisch zijn dat grote internationale acts zoals Springsteen, Stones, Beyonce, the Weeknd zo kort achter elkaar met tournieuws komen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
The Weeknd na het cancelen van de tour wel. Volgens mij zijn er ook geruchten dat de Stones op TW Classic II spelen en dat die aankondiging snel (?) volgt.

Volgens mij zijn er weinig redenen om aan te nemen dat Beyonce gaat touren of een tour bekend maakt al zou zij een fantastische derde headliner zijn natuurlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik verwacht niet dat Pinkpop de voucher periode in gaat zonder meer nieuws.
de zondag is nog helemaal niets aangekondigd, daar gaat echt wel nieuws komen deze week.

vind het wel iets te toevallig samenvallen....
ik ga op 99% zeker dat Springsteen gaat worden, ik zou heel erg verbaasd zijn als het na deze week niet zo is.

(misschien ook wel teleurgesteld? maar eerlijk gezegd, Metallica, Pearl Jam en Springsteen zou ook wel te mooi om waar te zijn zijn)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als het Springsteen niet is en ze kunnen headliner drie nog niet bekendmaken dan zet ik mijn geld op The Rolling Stones.

Ze zullen dan vast wel een pakketje dagnamen droppen voor de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Al met al zie ik dus dat er nog veel geld gaat worden uitgegeven voor aankomende zomer...
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Begin toch steeds meer te vrezen voor Bruce hoewel ik nooit andere uitsluit ?Naast Bruce zet ik nu mijn geld in op de Stones en plek 3 Beyoncé!

Tussendoor proberen Genesis mee te pikken in Ziggo die ik ook graag had gezien op Pinkpop
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Buiten die 3e headliner ben ik benieuwd of er voor de verkoop nog meer namen aangekondigd worden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wat gaat PP hier nou aan verliezen tenzij ze Springsteen hebben ?
Simple Minds en Crowded House zijn bv prima acts voor Bospop.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Dennis, wat maakt dat je zo zeker bent over Springsteen? Ik hoop heel hard met je mee trouwens, al zou ik de Stones ook mooi vinden want die heb ik destijds gemist.

Stiekem hoop ik wel op een aankondiging na de start verkoop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken