Ach ach over makkelijke scoren gesproken. Alsof iedereen hier dagelijks op die website zit te kijken. En dan nog als je het leest is het een groot wij van WC eend website natuurlijk.Ik heb er geen moeite mee om ze het voordeel van de twijfel te geven. Achteraf kunnen we dan concluderen of het wel of niet allemaal marketinggeouwehoer was en als blijkt dat het mooie praatjes waren weten we ook dat we ze in het vervolg niet meer hoeven te geloven. Vooralsnog vind ik het allemaal top klinken en blijkt wat ze jaren geleden riepen over zo klimaatbewust willen touren geen loze opmerkingen te zijn geweest want ze hebben daadwerkelijk plannen om dit te gaan uitvoeren.
Op basis van al die gepresenteerde plannen (zonder ze in eerste instantie überhaupt goed te lezen) meteen al roepen dat het commerciële onzin is vind ik zowel cynisch als een tikkie makkelijk scoren.
Blij dat er bands zijn die iig de moeite nemen om iets te doen. Zoals ik eerder zei: Hoe meer van dit soort initiatieven des te beter.
Juist bij grote partijen moet je kritisch blijven. Chris Martin vliegt regelmatig van Malibu naar Londen, maar daar hoor je ze nu niet over.
Maar klakkeloos dingen aannemen wat op hun eigen website staat is nogal aan naïef. Dan ben ik maar liever cynisch en scoor ik maar makkelijk.