Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Dennis, wat maakt dat je zo zeker bent over Springsteen? Ik hoop heel hard met je mee trouwens, al zou ik de Stones ook mooi vinden want die heb ik destijds gemist.

Stiekem hoop ik wel op een aankondiging na de start verkoop.
de verwachting was touraankondiging in september, alleen is die blijkbaar verschoven naar eind oktober.
verkoop Pinkpop is zonder enig bericht verschoven van 2 oktober naar 5 november.
Er ontbreekt nog de headliner voor de festivalafsluiting, met de voucher wissel periode startend na eind deze week.
Pearl Jam is verschoven van zondag naar zaterdag, zonder dat er enig aanleiding te zien is waarom in het tourschema van Pearl Jam.
Zelfs Pearl Jam lijkt in te stemmen met een verschuiving van zondag naar de zaterdag.
De start kaartverkoop van Pinkpop lijkt niet gelinkt aan de headliners, Metallica en Pearl Jam, maar lijkt verband te hebben met headliner 3.
Er lijkt een zeer grote geheimzinnige naam schuil te gaan daar in...

...en een flinke dosis tunnelvisie

Zoals je alles zelf omschrijft kan het niet anders dan Springsteen zijn. Het feit dat stadpark Groningen ook ineens in actie schiet doet daar niets aan af. Met de hints die ze daar gegeven hebben is het gewoon niet meer dan logisch dat daar Simple Minds en Crowded House staan op de 19e juni. Voor de rest zijn er geen hints naar aankomende tourbevestigingen van grote acts op The Weeknd na. Wel wat losse eindjes over een mogelijke tour van Beyonce en AC/DC maar niet zo concreet als Springsteen. De kaartverkoop van PP is gewoon verschoven vanwege tourbekendmaking aankomende donderdag van The Boss. en in mijn achterhoofd zit ook the Weeknd…..

Heb ik nog inbreng of zijn er nog steeds mensen die me een papegaai vinden? ?
Ga vooral lekker door hoor! Hoe meer orakels, zelfverklaarde orakels, papegaaien en fantasten hier actief zijn des te interessanter het is. Voor mij zit je voorlopig in categorie 1 of 2. Dus ga vooral door met posten zodat we zeker kunnen zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Er is gewoon zoveel keuze …Denk dat het voor veel festivals Russisch roulette is qua acts. De ene artiest is op dat moment net iets relevanter dan de andere artiest en dat is lastig te voorspellen vaak.

MOJO wilde dit jaar meer evenementen op Megaland terrein (iets wat ze al jaren willen) . Te weinig plek voor alle acts die willen touren namelijk. Gemeente deed vroeger altijd erg moeilijk maar wellicht dat ze dit nu willen aanpassen.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
MOJO wilde dit jaar meer evenementen op Megaland terrein (iets wat ze al jaren willen) . Te weinig plek voor alle acts die willen touren namelijk. Gemeente deed vroeger altijd erg moeilijk maar wellicht dat ze dit nu willen aanpassen.
Jij hint hier naar losse concerten

Vergeet niet dat er ook nog plek is op een Malieveld, Goffertpark (niet meer veel plek) , arena , Ziggo Dome , GelreDome , etc. Dat een band zoals Ac/ Dc niet naar BKS of DWTRH of LL komt begrijpen jullie vast wel haha.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Vergeet trouwens niet Concert At Sea festival soms smokkelen ze wat namen weg van Pinkpop. Soms delen ze er 1 -3 namen.

Het zou wat zijn als er op het PP terrein ook nog losse concerten gegeven gaan worden. Dan heb je het wel over de grotere namen denk ik dan. Die minstens 30.000 tickets verkopen

Users who are viewing this thread