Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Het zou wat zijn als er op het PP terrein ook nog losse concerten gegeven gaan worden. Dan heb je het wel over de grotere namen denk ik dan. Die minstens 30.000 tickets verkopen
Gebeurt ook op het Werchter terrein dus waarom niet? Maar goed in Nederland zeuren we volgens mij wat sneller over geluidsoverlast ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Ik verwacht Florence and the Machine en queens of the stone age ook wel ergens…..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Gebeurt ook op het Werchter terrein dus waarom niet? Maar goed in Nederland zeuren we volgens mij wat sneller over geluidsoverlast ?
Is het terrein van Bospop ook weer in de race voor extra concerten dat je weet?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Moet ik wel even tussendoor zeggen dat ik ondertussen mijn zorgen heb over Corona. Persconferentie is verplaatst (hebben jullie wellicht al gehoord) en ik vermoed nieuwe maatregelen. Wellicht alleen gericht op niet gevaccineerde mensen maar als er weer concerten in het voorjaar geannuleerd worden …krijg je een domino effect. En gaan meer artiesten wegvallen.

Maar ja hoe lang gaan we hier mee door zelfs als bijna het hele land gevaccineerd is…
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Dat lijkt me niet geheel relevant voor Pinkpop toch? Die discussie is meer wat voor het coronatopic.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Maar dat Bruce naar de BENELUX komt lijkt me wel logisch ??. Maar waar o waar en hoeveel optredens? ?
Dat kan ik je wel vertellen. Die komt gewoon 1 keer in NL en 1 keer in België. Voor NL is het Pinkpop en voor België wordt het Werchter Classic, Boudewijn Stadion of dat nieuwe terrein bij Oostende.?
 
  • Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Vergeet trouwens niet Concert At Sea festival soms smokkelen ze wat namen weg van Pinkpop. Soms delen ze er 1 -3 namen.
tja, dit zal vast niet over de headliner gaan.

wel vernomen dat Blof graag weer naar Pinkpop komt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
tja, dit zal vast niet over de headliner gaan.

wel vernomen dat Blof graag weer naar Pinkpop komt.
Ik denk dat dit eerder gaat over internationale acts zoals bv Crowded House en Alanis Morissette die in het verleden op CAS stonden maar misschien toen ook wel in de race zijn geweest voor Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Ik denk dat dit eerder gaat over internationale acts zoals bv Crowded House en Alanis Morissette die in het verleden op CAS stonden maar misschien toen ook wel in de race zijn geweest voor Pinkpop.
Crowded House was ook bedoeld in 2020 voor beide
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken