Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Door Zuid Amerika is Greta van Fleet vandaag bevestigd als support voor Metallica.
Mag door Europa ook wel, wat mij betreft is Greta van Fleet meer dan welkom!

één van de beste uit 2018! Tent was te klein.
Greta van Fleet absoluut meer dan welkom! Staan hoog op mijn lijstje om eens te bekijken!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Greta van Fleet zou erg gaaf zijn! Vorige keer veel te druk in de tent waardoor ik het niet goed heb kunnen zien dus hopelijk krijgen ze nu gewoon een plekje op Main.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik heb die dag Editors maar half mee gepakt, was bij begin van Editors al schuin voor Mainstage rechts gaan staan, voor de ingang van de tent met zicht op de mainstage. Toen ik zag dat het in de tent al begon te vullen, ben ik zo halverwege Editors aangesloten. Kon zo midden in de tent terecht, perfecte plek. Was ook niet heel snel daarna dat de mensen achter me tot in de tent opening stonden.

Vond het ook een echt gave gig. Die recencie (van RW) die hierboven gepost is strookt ook niet met hoe ik het beleefd heb.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
ik heb die dag Editors maar half mee gepakt, was bij begin van Editors al schuin voor Mainstage rechts gaan staan, voor de ingang van de tent met zicht op de mainstage. Toen ik zag dat het in de tent al begon te vullen, ben ik zo halverwege Editors aangesloten. Kon zo midden in de tent terecht, perfecte plek. Was ook niet heel snel daarna dat de mensen achter me tot in de tent opening stonden.

Vond het ook een echt gave gig. Die recencie (van RW) die hierboven gepost is strookt ook niet met hoe ik het beleefd heb.
Op RW verzopen ze door de te hoge positie die ze geëist hadden.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
ik heb die dag Editors maar half mee gepakt, was bij begin van Editors al schuin voor Mainstage rechts gaan staan, voor de ingang van de tent met zicht op de mainstage. Toen ik zag dat het in de tent al begon te vullen, ben ik zo halverwege Editors aangesloten. Kon zo midden in de tent terecht, perfecte plek. Was ook niet heel snel daarna dat de mensen achter me tot in de tent opening stonden.

Vond het ook een echt gave gig. Die recencie (van RW) die hierboven gepost is strookt ook niet met hoe ik het beleefd heb.

Ja was een lastige keuze. Ik ben een groot Editors fan, maar was ook erg benieuwd naar Greta. Maar kon de Editors toch niet laten lopen :).
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Veel mensen hadden het over de LAS Vegas residency waar ze inderdaad shows wilt gaan houden. Momenteel zijn er nog problemen met de beveiliging van een van de venues waar ze mogelijk heen gaat.

De Las Vegas residency wordt dan een vervanging voor haar noord Amerikaanse leg! Niet voor haar hele wereldtournee! Binnekort verwacht ik een aankondiging voor Europese venues.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
O shit, dan ben ik volgens mij nog in Londen. Maar even inschrijven voor de presale. Bedankt voor het doorgeven. :D

Edit: Helaas dan toch al nét terug (voor DTRH). Dan maar hopen op een datum in NL of België. (of dat ze er een paar in Londen aan vastplakt de dagen ervoor :D)
Ik vraag me af hoe haar muziek over komt op een groot podium als Hyde Park. Ik vond vorige keer in de Ziggo Dome best last had met de grote van de zaal.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
site van Pinkpop staat nog altijd verkoop start vrijdag 5 november.

ik neem aan dat er een definitief groen licht is! Ik verwacht niet dat ze nu nog gaan schuiven met de verkoop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
wel opvallend dat FFDP juist nu aangekondigd word en dat dat toevallig de dag na Pinkpop is.
neem bijna aan dat Mojo bezig is met eea door drukken voordat Pinkpop de aandacht vraagt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken