Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Of vertrouw één iemand die informatie toe. Wie dat dan is mag je zelf kiezen.
Ik wil er wel bij zeggen dat ik dagelijks met vertrouwelijke informatie werk en bekend ben met het concept van geheimhouding, ,maar da's een neutrale opmerking ;).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Of vertrouw één iemand die informatie toe. Wie dat dan is mag je zelf kiezen.
Ik wil er wel bij zeggen dat ik dagelijks met vertrouwelijke informatie werk en bekend ben met het concept van geheimhouding, ,maar da's een neutrale opmerking ;).
Ik stel me ook kandidaat!
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Misschien rare theorie, maar als deze week geen nieuws komt, is mijn verwachtingen bij the weeknd wat hoger. Ticketmaster geeft namelijk aan dat ze proberen iedereen voor 30 november het geld terug te geven. Na die datum kunnen we dus nieuwe datums verwachten voor de nieuwe tour. Dus dan wellicht in de week van de voorverkoop the weeknd aankondigen?

Ookal verwacht ik 99% dat het bruce wordt, zou het een hele goede zet vinden weten ze the weeknd te strikken
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Ach je gaat alles wat afwegen tegen elkaar. Dan is het aannemelijk dat deze week Springsteen met nieuws komt en volgende week The Weeknd. Beiden zijn prima voor PP
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
het is ook wel behoorlijk stil uit kamp Pinkpop, daarbij heel vreemd dat zelfs over de verschuiving van de verkoop geen bericht is gekomen. Of geen gouden tip zelfs.

maar aan andere kant, ook wel knap dat het zo stil kan blijven uberhaupt.
er moet wel een embargo liggen die goed bewaakt wordt, al vanaf 19 juni is er geen enkel teken van leven meer geweest...

Laatste berichten op de site zijn voor slachtoffers wateroverlast en in loving memory van Dusty Hill en Charlie Watts, dus ook wel tijd voor meer vrolijkheid!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
nog maar een paar dagen, dan moeten we echt nieuws krijgen vanuit kamp Pinkpop.
Er zal komende dagen ook wel een mail uitgaan van Ticketmaster over de vouchers.

en nogmaals, wil ik benadrukken, ik geloof absoluut niet dat Pinkpop die periode ingaat zonder dat er iets bekend is van de zondag.
Aangezien er de week voor de start verkoop voorrang is, is dat vanaf eind van deze week!

Dus er is circa vanaf aanstaande vrijdag voorrang voor de vouchers, of mogelijkheid tot wissel van dag voor dagtickets, of zelfs mogelijkheid voor dagtickets omzetten naar combi-ticket. Tot de verkoop 5 november begint...
Dat gaat volgens mij zeker niet gebeuren als voor de zondag niets bekend is, waar is dan wel voordeel en welke keuze mogelijkheid, niets toch?

Er moet in aankomende paar dagen iets gebeuren...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Als je bedenkt welke festivals allemaal nog met headliner(s) moeten komen... Dan kunnen we nog wat verwachten..
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
En van welke acts weten we nou echt dat ze gaan touren en kanshebber zijn voor PP te headlinen.
Springsteen
Queens of the Stone age
Florence and the Machine
The Weeknd
Robbie Williams
Beyonce
Post Malone
Vul eens aan en niet met vage geruchten zoals bv AC/DC want die touren misschien wel maar dat zal dan een eigen los concert zijn.
Of komt die headliner uit het rijtje wat ik opgesomd heb...waarbij Springsteen het meest voor de hand ligt met alle info die we weten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
Ga ook voor The Boss en anders zou Beyoncé wel gaaf zijn eens iets totaal anders. Hoop in ieder geval niet dat het de Stones worden.

Denk ook dat we deze week wel wat gaan horen van ‘t Pinkpop kamp, hoef me gelukkig niet druk te maken over de kaartjes.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
En van welke acts weten we nou echt dat ze gaan touren en kanshebber zijn voor PP te headlinen.
Springsteen
Queens of the Stone age
Florence and the Machine
The Weeknd
Robbie Williams
Beyonce
Post Malone
Vul eens aan en niet met vage geruchten zoals bv AC/DC want die touren misschien wel maar dat zal dan een eigen los concert zijn.
Of komt die headliner uit het rijtje wat ik opgesomd heb...waarbij Springsteen het meest voor de hand ligt met alle info die we weten?
Imagine Dragons
The Killers

Beyonce tour is op zit moment volgens mij ook niet meer dan vaag gericht.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Laatst plaatste ik iets over Macklemore. Nu geeft die aan weer samen met Ryan Lewis (waar hij een album mee heeft gemaakt en samen een tour? hebben gedaan) nieuwe muziek te hebben gemaakt. Lijkt me imo mooie spot voor in de middag op Mainstage!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
FIB festival in Spanje gaat deze week elke dag ongeveer vier namen aankondigen. Elk uur maakt een tijdschrift /site of radiozender een nieuwe artiest bekend!

samengevat: deze week dus ook namen van hun! Druk druk!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Door Zuid Amerika is Greta van Fleet vandaag bevestigd als support voor Metallica.
Mag door Europa ook wel, wat mij betreft is Greta van Fleet meer dan welkom!

één van de beste uit 2018! Tent was te klein.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.037
Door Zuid Amerika is Greta van Fleet vandaag bevestigd als support voor Metallica.
Mag door Europa ook wel, wat mij betreft is Greta van Fleet meer dan welkom!

één van de beste uit 2018! Tent was te klein.
Herbevestiging, om even te zeiken. Greta van Fleet mag van mij ook wel komen! Staan in ieder geval 8 juni in Berlijn (zin in!), maar volgens mij is dat voorlopig de enige Europese datum in de zomer.
Edit: Oh, daarnaast staan ze nog van 2 tot 4 juni op Heartland Festival in Denemarken.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken