Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Haha “all sold out” is een nummer van het album Between the Buttons uit 1966. Op de Amerikaanse versie begint dat met “Let’s spend the Night togehter “. Laat dat toevallig net het openingsnummer zijn van het laatste concert….

Ja, ik weet het veel te ver gezocht….

Over Coldplay: gewoon een opmerking over klimaat geneuzel. Ze willen iets verzinnen maar als ze echt begaan zijn met het klimaat dan moeten ze alleen viraal optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Over Coldplay: gewoon een opmerking over klimaat geneuzel. Ze willen iets verzinnen maar als ze echt begaan zijn met het klimaat dan moeten ze alleen viraal optreden.
Ik vind dat echt een cynische dooddoener. Je kunt zeggen wat je wilt, maar ze komen in elk geval wel met oplossingen en plannen om toch zo duurzaam mogelijk op tour te gaan. Vond dat lijstje van Nik iig behoorlijk indrukwekkend. :)

Al is deze discussie meer iets voor het Coldplay topic. Op Pinkpop zullen ze, als ze deze klimaatbewuste shows blijven opvoeren, wel niet staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik vind dat echt een cynische dooddoener. Je kunt zeggen wat je wilt, maar ze komen in elk geval wel met oplossingen en plannen om toch zo duurzaam mogelijk op tour te gaan. Vond dat lijstje van Nik iig behoorlijk indrukwekkend. :)

Al is deze discussie meer iets voor het Coldplay topic. Op Pinkpop zullen ze, als ze deze klimaatbewuste shows blijven opvoeren, wel niet staan.
Je bent in ieder geval geen fan van Rammstein want die zijn alles behalve klimaat neutraal. Maak je niet druk Timmetje, laten we hopen op de derde headliner volgende week. Dan kunnen we deze discussie afsluiten ?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar alles wat NikLN hier vandaag komt teasen stond toevallig 15-30 minuten eerder al te lezen op eFestivals. Denk dat we hier eerder met een papegaai dan met een insider zitten.

Overigens wel relevant vanop eFestivals: Ken geeft aan dat de aankondiging voor de 2e TW Classic nakende is. Lijkt me dat volgende week (of de week erop) een touraankondiging van een grote act volgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Ken geeft ook aan dat het sowieso Springsteen voor Mad Cool gaat worden. Dus ik denk dat Dennis gelijk heeft en we Bruce volgende week voor Pinkpop (en dan ook TW Classic II?) kunnen verwachten.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Aerosmith / Deep Purple / Deftones, Gorillaz / Stromae en dan misschien Bruce (plus de rest van alle dagnamen op die festivals natuurlijk) allemaal op diezelfde zondag. Gaat bij wel meer mensen voor keuzestress zorgen denk ik :p.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.172
2.974
Wat denken jullie wat voor aanslag dat is op het klimaat met al dat gereis.

Allemaal moraalridders en de echte fan maakt het geen zak uit. Die komt toch wel, liefst in 3,4 verschillende landen.
Ik vraag me af hoeveel internationale reizen er nu gaan zijn omdat Coldplay niet overal staat. Ik ben benieuwd of ze dat ook berekend hebben???
Misschien is het beter om voor jullie zo'n dingen zeggen eerst eens op te zoeken wat ze effectief van plan zijn? Op hun website staat letterlijk een hele sectie over fan travel. Daarin zitten verschillende initiatieven om duurzame mobiliteit van de fans te stimuleren en ja, de hele carbon footprint daarvan wordt berekend en gecompenseerd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar alles wat NikLN hier vandaag komt teasen stond toevallig 15-30 minuten eerder al te lezen op eFestivals. Denk dat we hier eerder met een papegaai dan met een insider zitten.

Overigens wel relevant vanop eFestivals: Ken geeft aan dat de aankondiging voor de 2e TW Classic nakende is. Lijkt me dat volgende week (of de week erop) een touraankondiging van een grote act volgt.
Bij de volgende hint ga ik ook even kijken op efestivals. Daar zit ik eigenlijk nooit meer op.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Bruce it is. Althans zo lijkt het, ik vind het prima hoor.
ik durf nog niets voor 99% zekerheid te zeggen.
Maar die touraankondiging klopt in ieder geval stevig aan de poort, met festivals in optie. In de periode juni/juli 2022.
Parijs waarschijnlijk 28 mei en in Italië 19 juli, dus er kan voldoende tussen.

Ik wacht nog even die touraankondiging af, ben er heel benieuwd naar!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken