Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
meh...

ik neem aan, nadat Pinkpop aangaf dat RHCP niet terug komt. Maar ook dat Metallica en Pearl Jam al voor Rock Werchter zijn aangekondigd, met de verwachting dat RHCP wel eens naar Werchter kan gaan... Dat dit tournieuws ook aan Pinkpop voorbij trekt. (ik bedoel dus, Pinkpop gaat imo geen 3 headliners delen met Rock Werchter)

Pinkpop heeft nog even, de verkoop is al uitgesteld tot over een maand...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Waarom is de kaartverkoop opgeschoven, hebben we daar ondertussen al info over??
Ik hou het na het afvallen van Muse nu maar op Springsteen en anders Coldplay.. Die kaartverkoop is met een reden verzet denk ik dan maar.......
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Waarom is de kaartverkoop opgeschoven, hebben we daar ondertussen al info over??
Ik hou het na het afvallen van Muse nu maar op Springsteen en anders Coldplay.. Die kaartverkoop is met een reden verzet denk ik dan maar.......
Zul je straks zien krijgen we geen Bruce, Coldplay, Swift of Post Malone maar een totaal andere headliner die we niet zagen aankomen! Al zal ik nog niet weten wie….
Paul McCartney of toch Neil Young? ?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
meh...

ik neem aan, nadat Pinkpop aangaf dat RHCP niet terug komt. Maar ook dat Metallica en Pearl Jam al voor Rock Werchter zijn aangekondigd, met de verwachting dat RHCP wel eens naar Werchter kan gaan... Dat dit tournieuws ook aan Pinkpop voorbij trekt. (ik bedoel dus, Pinkpop gaat imo geen 3 headliners delen met Rock Werchter)

Pinkpop heeft nog even, de verkoop is al uitgesteld tot over een maand...
Ik neem ook aan dat RHCP niet terug komt, anders had Pinkpop toch de verkoop niet een maand opgeschoven?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik neem ook aan dat RHCP niet terug komt, anders had Pinkpop toch de verkoop niet een maand opgeschoven?
Misschien juist daarom? Dat RHCP onverwacht toch geboekt kon worden en mensen dan straks alsnog weer vrijdagtickets naar zondagtickets kunnen wisselen en dat de kaartverkoop daarom.een.maand later start? Of is dat onlogisch gedacht?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
we zullen zien he... denk dat je daar vandaag misschien antwoord op gaat krijgen.

ik hou rekening met een losse (zaal)show
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
dat zit er dik in...

dat is wel de tijd van het filmpje vorige week van Peppers en een prima tijd voor een RW aankondiging, toch...
Nu verwacht ik alleen niet dat de Peppers een wereldwijde touraankondiging laten afhangen van het feit dat RW altijd om 16 uur wat bekend wil maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nu verwacht ik alleen niet dat de Peppers een wereldwijde touraankondiging laten afhangen van het feit dat RW altijd om 16 uur wat bekend wil maken.
het is ook wel 7:00 in Californie... klein detail
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Vorige touraankondiging van hen kwam gewoon rond de middag, 12 uur. Zegt allemaal niets natuurlijk....
zegt geen reet inderdaad

enige correcte indicatie is dat de video om 16uur gedeeld werd vorige week, dus ja
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken