Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Shawn mendes volgens jaar 14 april in België en 17 april Nederland, had dat nog in gedachte als 3e headliner. Maar deze kunnen we afschrijven
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Hoop trouwens wel dat de datums van Pinkpop en Graspop volgende jaren niet meer overlappen. Zou heel graag keer naar graspop willen maar die keuze te maken met niet gaan naar Pinkpop is toch wel erg lastig :LOL:
Goeie line up dit jaar wel zeg!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hoop trouwens wel dat de datums van Pinkpop en Graspop volgende jaren niet meer overlappen. Zou heel graag keer naar graspop willen maar die keuze te maken met niet gaan naar Pinkpop is toch wel erg lastig :LOL:
Goeie line up dit jaar wel zeg!
Reken er maar op dat PP de komende jaren rond half juni gehouden gaat worden.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: rhcp en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Vreemd dat we geen berichten gezien hebben deze week. Zelfs niet minstens over de verplaatsing van de verkoop naar vrijdag 5 november.

Misschien volgende week, als de mensen die nog niets gezien hebben nog verwachten dat 2 oktober de verkoop gaat starten?

Opvallend nog, RHCP hervat de tour in juni 2022. Pinkpop heeft al aangegeven dat ze niet terugkeren. Er ligt dus een andere headliner in het verschiet voor Pinkpop. Neem btw wel aan dat RHCP tijdens het Pinkpop weekend de ontbrekende headliner gaat worden voor Firenze Rocks in Italië. Waardoor afsnoepen van een headliner / clash van een act die geen 2 dagen achter elkaar speelt wellicht geen probleem meer is tav Firenze?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wel maf dat ze RHCP niet hebben als die wel gaat touren. Dat was 2020 de best verkochte dag toch?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik zat me later te bedenken dat van die kaartverkoop. Was dat bij Bospop ook niet. Zonder mededeling schoof de kaartverkoop gewoon 4 weken op. Er gebeuren wel vreemdere dingen qua communicatie in de festivalwereld. Pak het Blues festival in Grolloo. Die doen nog geen mededelingen over het programma maar ondertussen staat wel al 4 weken op de website van John Fogerty dat hij daar headliner is in 2022... Dan zou je een reactie verwachten maar niets is minder waar.
Hetzelfde zou je verwachten omtrent de kaartverkoop van Pinkpop maar ook daar blijft aardig stil... Ik vermoed dat ze een weekje voor de verkoop weer start met hun derde headliner komen.
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Wel maf dat ze RHCP niet hebben als die wel gaat touren. Dat was 2020 de best verkochte dag toch?
kan uiteraard met overlappende afspraken RHCP te maken hebben in 2022 en/of afspraken van Pinkpop die er al lagen voor 2021/2022 dat de headliners voor alle dagen al min of meer besproken waren?

of ze komen alsnog, maar dat verwacht ik niet meer nadat dat duidelijk in het berichtje van Metallica stond.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Na de sociale media post van Firenze. Neem ik aan dat zij de 18e juni (Pinkpop zaterdag) in ieder geval RHCP hebben in Italië.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Na de sociale media post van Firenze. Neem ik aan dat zij de 18e juni (Pinkpop zaterdag) in ieder geval RHCP hebben in Italië.
aangezien Mojo het filmpje ook deelde via sociale media, ga ik voor NL uit van een losse gig. Wat ook wel strookt met dat Pinkpop aangaf dat ze niet terug kwamen. ?
 

Lemmen200

Playlistbediener
24 sep 2021
29
17
aangezien Mojo het filmpje ook deelde via sociale media, ga ik voor NL uit van een losse gig. Wat ook wel strookt met dat Pinkpop aangaf dat ze niet terug kwamen. ?
kan uiteraard met overlappende afspraken RHCP te maken hebben in 2022 en/of afspraken van Pinkpop die er al lagen voor 2021/2022 dat de headliners voor alle dagen al min of meer besproken waren?

of ze komen alsnog, maar dat verwacht ik niet meer nadat dat duidelijk in het berichtje van Metallica stond.
Hallo allemaal, zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Brian Lemmen, al een aantal jaren kijk ik mee op dit forum en vond het nu tijd om mezelf te registreren haha.

Maar terug naar het bericht hier boven. In het filmpje kan je duidelijk zien dat John Frusciante eigenlijk andere maanden noemt ( vandaar die overdub). Ik denk daarom dat de tour oorspronkelijk eerder/later in Europa zou beginnen dan wat ze nu aangeven, en ze daarom niet meer op pinkpop konden staan, wat nu wel het geval zou kunnen zijn. Dit verklaart ook misschien het uitstel van de kaart verkoop voor pinkpop ??
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik denk dat we ook wel blij mogen zijn dat ed sheeran niet is aangekondigd als headliner. Zojuist met pijn en moeite met behulp 3 tablets tickets kunnen bestellen. Vervolgens 85.000 mensen in de digitale wachtrij met als gevolg dat de site van ticketmaster overbelast is en niet meer werkt.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ja, al die verliefde stelletjes hebben anderhalf jaar hun klefheid binnenshuis moeten oplossen. Die ruften elkaar nu het huis uit, en staan te springen om in de Arena samen te gaan zwijmelen bij zwoele Ed!

Los van de gekheid; het is wel een dijk van een artiest geworden. Mooi dat hij zo'n stadion in zo'n klein landje waarschijnlijk twee keer dik uitverkoopt...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Hallo allemaal, zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Brian Lemmen, al een aantal jaren kijk ik mee op dit forum en vond het nu tijd om mezelf te registreren haha.

Maar terug naar het bericht hier boven. In het filmpje kan je duidelijk zien dat John Frusciante eigenlijk andere maanden noemt ( vandaar die overdub). Ik denk daarom dat de tour oorspronkelijk eerder/later in Europa zou beginnen dan wat ze nu aangeven, en ze daarom niet meer op pinkpop konden staan, wat nu wel het geval zou kunnen zijn. Dit verklaart ook misschien het uitstel van de kaart verkoop voor pinkpop ??
ik denk dat het een recycle filmpje is van de stadion tour die zou plaatsvinden in het najaar. Dat daarom doe maanden als voice over gezet zijn.

ik denk inmiddels wel, dat Pinkpop lastig gaat worden met de andere gigs tijdens het Pinkpop weekend. Ik denk dat dat mee speelt in het niet terug komen van RHCP
 
  • Leuk
Waarderingen: Lemmen200

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik denk dat we ook wel blij mogen zijn dat ed sheeran niet is aangekondigd als headliner. Zojuist met pijn en moeite met behulp 3 tablets tickets kunnen bestellen. Vervolgens 85.000 mensen in de digitale wachtrij met als gevolg dat de site van ticketmaster overbelast is en niet meer werkt.
Dat systeem van ticketmaster is al jaren belabberd. Maar ze doen er niks aan dus zelf vinden ze het wel goed denk ik.. Overigens zijn er nu met gemak nog kaarten te bestellen. Zo storm loopt het dus ook niet..
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Dat systeem van ticketmaster is al jaren belabberd. Maar ze doen er niks aan dus zelf vinden ze het wel goed denk ik.. Overigens zijn er nu met gemak nog kaarten te bestellen. Zo storm loopt het dus ook niet..
Klopt! Het systeem is niet fair. Op de telefoon was ik nr 35000 in de wachtrij op de tablet 16000 en heb ik hierna via de webbrowser aangemeld en was ik nr 505.

en wat betreft de kaarten die nog over zijn, dat zijn vooral de kaarten bovenin de 2e ring daar zou ik zelf ook niet gaan zitten.ik denk toch als ed sheeran in 2023 een headliner wordt dat de dag wel uitverkoopt
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Bedankt voor de opmerking PJ. Deze ochtend met gemak kaartjes gescoord, eerste rij van de tweede ring. Uitstekende plaatsen.
Het is inderdaad opvallend dat er nog duizenden kaartjes beschikbaar zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik had echt verwacht dat Sheeran snel zou uitverkopen maar er lijken inderdaad echt nog gigantisch veel tickets te koop te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken