Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Of Pinkpop heeft het verkeerd naar ze gecommuniceerd natuurlijk, zoals Heemstock ook zegt.
ja natuurlijk... wat denk je zelf, staat niet zo in de berichtjes die Pinkpop heeft gedeeld. Komt echt uit de 3fm koker. Stel, Pinkpop heeft ze gedeeld als second-headliner, dan nog hadden ze kunnen weten hoe de vork in de steel zat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hm, mij leek het toch duidelijk, maar is dat niet typisch media als ze een primeurtje krijgen? Iets oppompen?
Soit, ze hebben jullie wel goed bezig gehouden in elk geval.
Ze waren er tot een uur geleden iig nog van overtuigd dat ze de zondag headliner en weekendafsluiter bekend hadden gemaakt. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Of Pinkpop heeft het verkeerd naar ze gecommuniceerd natuurlijk, zoals Heemstock ook zegt. Lijkt me dat de fout niet (alleen?) bij 3voor12 en 3FM ligt.
Mediazaken worden altijd geregeld via de platenfirma. Er zal tussen de platenfirma en Pinkpop wel afgesproken zijn dat het in het interview zou worden vermeld. Zit niet veel fout van Pinkpop in deze lijkt me.

Soit voor in de toekomst. Mega acts gaan nooit 3FM de primeur geven. Vroeger kon dat, nu niet meer. Ik had het misschien al op voorhand meer moeten nuanceren.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Waar de fout ook ligt, is nu niet echt boeiend. TOP is een mooie toevoeging en we hebben nog een gave headliner en afsluiter te goed! Hoe dan ook I’ll be back op mijn 22e Pinkpop al had ik veel liever gehad dat t mijn 24e was.
 

Bijlagen

  • 481C1A0A-E24E-4B6B-9A00-3343A8DE757B.jpeg
    481C1A0A-E24E-4B6B-9A00-3343A8DE757B.jpeg
    607,4 KB · Weergaven: 8

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Typisch Pinkpop en 3FM dit zeg. Wel leuk om de afgelopen 4 pagina's terug te lezen. Weer een prachtig debacle zo
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
idd een beetje anti climax door groot aan te kondingen 3e headliner en vervolgens met een act komen die afgelopen tijd al door diverse festivals is bevestigd en ook niet echt als een verassing komt dat zij weer op het programma staan.

Ondanks de teleurstelling in de marketing zeer happy met deze act.
Al ben ik benieuwd hoe deze show gaat zijn in het daglicht want normaal hebben zij toch wel een gave show met laser en vuur.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
idd een beetje anti climax door groot aan te kondingen 3e headliner en vervolgens met een act komen die afgelopen tijd al door diverse festivals is bevestigd en ook niet echt als een verassing komt dat zij weer op het programma staan.

Ondanks de teleurstelling in de marketing zeer happy met deze act.
Al ben ik benieuwd hoe deze show gaat zijn in het daglicht want normaal hebben zij toch wel een gave show met laser en vuur.
De vorige keer dat ik ze zag (Pukkelpop) hadden ze inderdaad een grote productie. Helaas resulteerde dat niet in een goed optreden.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
De vorige keer dat ik ze zag (Pukkelpop) hadden ze inderdaad een grote productie. Helaas resulteerde dat niet in een goed optreden.
En bedoel je dan dat het live niet goed was, of dat de show niet tot zijn recht kwam?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
En bedoel je dan dat het live niet goed was, of dat de show niet tot zijn recht kwam?
De show kwam redelijk goed tot zijn recht, maar dat was het probleem. Ik zou het eigenlijk te ‘Amerikaans’ noemen: veel show met nauwelijks inhoud. Als je de hoogtepunten in een filmpje van 5 minuten zou plaatsen lijkt het echt fantastisch. Als je de hele show bekijkt merk je dat het meeste nep en geforceerd is. ze deden bijvoorbeeld halverwege een snollebollekes (links-rechts).

Ik vind dat erg jammer aangezien ze met Vessel en Blurryface lekkere albums hebben gemaakt.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Heb ze gezien op Sziget, Erg goede show en live heel goed maar wel echt ingestudeerd zegmaar. Goede zang maar wel echt telkens de zelfde show. zoals rikkie het noemt "erg Amerikaans"
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Wel wat opvallende feitjes uit New York. De Foo Fighters gaven gisteren een concert in een uitverkocht Madison Square Garden maar als je bent ingeënt met AstraZeneca dan kwam je er niet in.

Hetzelfde geldt voor de optredens van Bruce Springsteen op Broadway eind deze week. Je zal maar een kaartje hebben, dan moet je nog een keer gevaccineerd worden......

Gelukkig kennen wij deze problemen hier niet in Nederland en kijk uit naar de aanstaande optredens. Om te beginnen met de Black Crowes in november. Deze band zou overigens niet misstaan volgend jaar op Pinkpop. Mooie afsluiter op Noord op een van de dagen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Bij Springsteen is dat niet meer. Was eerst wel zo maar hebben ze terug gedraaid hoorde ik gisteren op de radio.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Mooie boel, waar is dit nu op gebaseerd ? in de UK zijn miljoenen mensen gevaccineerd met AstraZeneca mogen die dan ook niet naar de komende concerten of festivals ? Volgens mij ze de weg kwijt in de USA.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken