Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Nuja in principe zijn ze ook gewoon een headliner, als je dat gelijkstelt aan ‘publiekstrekker’. Sluiten ook Noord af.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Is het niet logischer dat NBT - TOP combinatie op Noord is en de sub voor Metallica (Volbeat?) nog bekend moet worden gemaakt? Lijkt me dat Metallica wel redelijk aanssluitende bands op het hoofdpodium wilt hebben voor hun net als in 2014. Daarnaast sluiten NBT - TOP ook mooi aan op elkaar.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Is het niet logischer dat NBT - TOP combinatie op Noord is en de sub voor Metallica (Volbeat?) nog bekend moet worden gemaakt? Lijkt me dat Metallica wel redelijk aanssluitende bands op het hoofdpodium wilt hebben voor hun net als in 2014. Daarnaast sluiten NBT - TOP ook mooi aan op elkaar.
Volbeat staat al op Hellfest op de vrijdag dus dat gaat niet.
Metallica met TOP en Volbeat lijkt me ook niet realistisch. Dat zijn wel 2 hele dure subs naast een band als metallica. Volbeat/TOP staan beide als headliners op andere festivals
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Is het niet logischer dat NBT - TOP combinatie op Noord is en de sub voor Metallica (Volbeat?) nog bekend moet worden gemaakt? Lijkt me dat Metallica wel redelijk aanssluitende bands op het hoofdpodium wilt hebben voor hun net als in 2014. Daarnaast sluiten NBT - TOP ook mooi aan op elkaar.
Nee, want door Hellfest kan Volbeat niet meer op vrijdag.
Dus waarschijnlijk zijn ze de laatste "harde gitaren naam" van het weekend
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Nou, wat een ochtend....

Ik ga bier drinken, Pinkpop-optredens draaien en hopen op Springsteen weer als mijn nr1 headliner ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik zie het gene van madcool ook wel gebeuren. Main: Kensington - placebo - metallica
Noord: nbt - TOP
Zoiets misschien?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Met NBT-TOP-Metallica op de vrijdag is die qua grote namen vrijwel rond, daar verwacht ik geen grote namen meer bij. Hoop wel weer op een leuke undercard met namen als Keane, Supergrass die er in 2020 ook zouden staan op de vrijdag.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tekst 3FM is inmiddels aangepast.

Het is niet de eerste keer dat de band in Landgraaf te vinden is. In 2014 stonden ze al op het podium. Toen nog op een kleinere stage, maar volgend jaar mogen ze op het hoofdpodium staan.

Op Facebook zijn de woorden derde dagafsluiter nu ook weggehaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: tom93

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Als je dit allemaal even terugleest, beetje grappig wel. Wil niet verkeerd overkomen, maar leek me toch duidelijk dat het over TOP ging gaan? De meeste grote artiesten zijn onbereikbaar voor een interview, en kondigen bij voorkeur aan op een werkdag.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Als je dit allemaal even terugleest, beetje grappig wel. Wil niet verkeerd overkomen, maar leek me toch duidelijk dat het over TOP ging gaan? De meeste grote artiesten zijn onbereikbaar voor een interview, en kondigen bij voorkeur aan op een werkdag.

Neehoor. 3FM had het expliciet over de derde headliner, dus voor de zondag. Dat dachten ze na de aankondiging nog steeds, maar is inmiddels dus aangepast.

Dat 21 Pilots op Pinkpop zou staan had iedereen overigens wel verwacht denk ik. Het is alleen niet de headliner waar 3FM het over had.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Toch wel een enorme faal van 3FM dus..
Misschien ligt de faal wel bij Pinkpop he... Dat weet je niet. Tenzij je er werkt haha. Maar vreemd is het wel. Zo moeilijk is het niet om dit af te stemmen zou je zeggen. Waar de fout dan ook ligt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Imo is TOP gewoon 1 van de headliners van het festival hoor. Dag afsluiter moet geen headliner zijn, ze zijn overigens overal headliner.

Het is maar hoe je die derde interpreteert, de 3de in totaal of de derde afsluiter (zoals sommigen van jullie deden).
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Toch wel een enorme faal van 3FM dus..
Dat is wel duidelijk ja. Ze kregen waarschijnlijk een "grote naam" bekend te maken, of een "second-headliner" of afsluiter Noord podium. Kregen te horen dat het TOP was en concludeerde headliners... Maar als ze zelf factcheck gedaan hadden, hadden ze moeten weten dat TOP alleen nog op vrijdag kon en Metallica daar al aangekondigd was...
 
  • Leuk
Waarderingen: tom93

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Het is maar hoe je die derde interpreteert, de 3de in totaal of de derde afsluiter (zoals sommigen van jullie deden).
Met alle foute berichten die 3FM en 3voor12 nu aan het aanpassen zijn na publicatie, hadden ze het zelf echt over de derde headliner en festival afsluiter op zondag. Dus de insinuaties waren niet onvermijdelijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Of Pinkpop heeft het verkeerd naar ze gecommuniceerd natuurlijk, zoals Heemstock ook zegt. Lijkt me dat de fout niet (alleen?) bij 3voor12 en 3FM ligt.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Met alle foute berichten die 3FM en 3voor12 nu aan het aanpassen zijn na publicatie, hadden ze het zelf echt over de derde headliner en festival afsluiter op zondag. Dus de insinuaties waren niet onvermijdelijk

Hm, mij leek het toch duidelijk, maar is dat niet typisch media als ze een primeurtje krijgen? Iets oppompen?
Soit, ze hebben jullie wel goed bezig gehouden in elk geval.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken