Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
203
True, vind het gewoon een vrij gek moment, zaterdag begin van de middag.
Met je eens... echter zou dit niet het weekend van Pinkpop 2021 zijn? ;)
Zou ze wel sieren als ze dan met iets nieuws komen. Ik denk dat het een naam is die we niet verwachten..... dus geen Muse, Springsteen of Coldplay. Maar dat is misschien wat ik zou willen... van alle drie niet echt fan, maar dat was ik van Nothing but Thieves ook niet, maar die hebben me op PP18 toch wel verrast... We gaan het zien. Nog iets minder dan 24 uur geduld
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Met je eens... echter zou dit niet het weekend van Pinkpop 2021 zijn? ;)
Zou ze wel sieren als ze dan met iets nieuws komen. Ik denk dat het een naam is die we niet verwachten..... dus geen Muse, Springsteen of Coldplay. Maar dat is misschien wat ik zou willen... van alle drie niet echt fan, maar dat was ik van Nothing but Thieves ook niet, maar die hebben me op PP18 toch wel verrast... We gaan het zien. Nog iets minder dan 24 uur geduld
Klopt het is het Pinkpop weekend. Ik verwacht ook dat 3fm daar volop aandacht aan gaat schenken, wellicht met oude optredens of veel nummer van bands die zouden komen.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Prima moment voor de "volgende" headliner.
Het Pinkpop weekend is immers als van start gegaan. Ik ben hier de tuin weer om aan het bouwen tot micro Pinkpop terrein ?.
Dan ben ik benieuwd hoe je het gedaan hebt? roze vlaggetjes, een dixi en een verbodsbord m.b.t. crowdsurfen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik denk... ik check eens even waar 3fm zoal de laatste nieuwtjes op richt, opdat ik als Radio2 / Kink luisteraar vervreemd raak van de 3fm-doelgroep.

is het laatste bericht over Springsteen en The Killers... ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik ga voor een band die al lange tijd niet genoemd is hier meer en die momentele al druk aan het touren is in de VS:
Foo Fighters
Edit: Als hebben ze wel al shows staan op 16 en 18 juni, 19 juni zou dus mogelijk zijn
staan de 18e in Lissabon en spelen niet 2 gigs achter elkaar, uitgesloten voor Pinkpop op de 19e
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
ik denk... ik check eens even waar 3fm zoal de laatste nieuwtjes op richt, opdat ik als Radio2 / Kink luisteraar vervreemd raak van de 3fm-doelgroep.

is het laatste bericht over Springsteen en The Killers... ?
Het bericht daarvoor over die ellende van het Songfestival. Laten we hopen dat die zich beperken tot Paaspop en volgend jaar weer vergeten zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik verwacht Maneskin toch wel eigenlijk, zeker met de festival-tourdata die zo rondom Pinkpop al hebben aangekondigd
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
The Killers en
ik denk... ik check eens even waar 3fm zoal de laatste nieuwtjes op richt, opdat ik als Radio2 / Kink luisteraar vervreemd raak van de 3fm-doelgroep.

is het laatste bericht over Springsteen en The Killers... ?

Dat lijkt me echt niet haalbaar, maar zou wel fantastisch zijn en dan verkoop je Pinkpop heel snel uit.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Wel heel erg lekker hoor, die kriebels. Heel benieuwd wat het wordt morgen. Als het al niet eerder uitlekt...

Van de opties die hier voorbij zijn gekomen heb ik het vreemde, maar verder ongegronde, voorgevoel dat het Ed Sheeran inderdaad weleens zou kunnen zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
3fm deelt een uur geleden op facebook, killers en bruce springsteen maken samen nummer. Is dit een hint?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
vind wel jammer... al meteen zo'n i'll be back pakket besteld, maar nog niets ontvangen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Inderdaad ja. Ben heel benieuwd. Ook omdat morgenavond nog een interview met de betreffende headliner met Vera Siemons plaatsvindt. Ik zie dat niet zo gauw met Bruce Springsteen of Chris Martin gebeuren.

Matt Bellamy misschien wel? Of een "nieuwe" headliner. Zou zelf dat laatste toejuichen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken