Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.706
7.505
Volgens artikel op nu.nl vrijdag en zaterdag 70.000 uitverkocht en wordt zondag op zo’n 58.000 geschat
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vanaf de stream zag ID er wel goed uit. Een typische Pinkpop headliner. Niet iedereen vindt dit wat....het is ook geen band a la PJ, Metallica, Volbeat, Nightwish maar ze hebben genoeg hits om een headliner te zijn. Veel vermeldingen op Twitter dat ze erg goed waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nou…. Mijn derde Pinkpop dag was beter dan eerste twee samen. Niet alleen vanwege het perfecte weer maar ook vanwege de hoeveelheid mensen. Maak maar 59.000 van de capaciteit veel beter.
Ik denk dat 60.000 inderdaad het beste is. Of je moet ergens meer terrein af kunnen snoepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
PINKPOP WAT WAS JE MOOI!

ik zal later nog even terug komen met uitgebreide reacties...
na binnenkomst een 'Fisherman's Friend' moment gehad te hebben en 2 snikhete dagen met extreme drukte doorgekomen te zijn, was gisteren een perfect festival weer dagje en beduidend fijner bezoekersaantal op het terrein.
Moet nog even alle indrukken laten bezinken.
Maar kan zeggen, Volbeat vanuit het voorvak was fantastisch, sowieso mijn hoogtepunt!
Verder zitten in mijn top5, Son Mieux, Nightwish, Maneskin en Frank Carter.
Het moment met Jan vond ik aan 1 kant emotioneel en andere kant ongemakkelijk, maar het respect staat boven op, Jantje bedankt!

Ook nog een eervolle vermelding voor het Limburgs Zoervleisj achter op het Noord-gedeelte voor de tent!

1655706956966.png
 

EvaL0uise

Nieuw lid
15 jun 2022
1
0
Weet iemand of het mogelijk is om die livestream terug te kijken? Ik kan alleen de samenvatting vinden van de hele dag namelijk, en geen complete optredens. Wat bands moeten missen ivm met keuzes, dus zou wel leuk zijn om die alsnog terug te kunnen kijken!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.745
Weet iemand of het mogelijk is om die livestream terug te kijken? Ik kan alleen de samenvatting vinden van de hele dag namelijk, en geen complete optredens. Wat bands moeten missen ivm met keuzes, dus zou wel leuk zijn om die alsnog terug te kunnen kijken!
Lukt mij niet in ieder geval
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Volbeat was inderdaad top! Daarnaast genoten van Interpol, Froukje, Parcels, Chic en Metallica. De Staat van een behoorlijke afstand gezien en niet echt veel van meegekregen.

21 pilots vond ik erg slecht en Imagine Dragons was vermakelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

pepijn

Playlistbediener
3 nov 2014
27
0
heerlijk genoten van Volbeat en frank carter. Pearl Jam was heel goed alleen jammer van t abrupte einde. Zondag is met 58.000 idd de perfecte aantal mensen .
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Hoi allemaal, voor onze terugblik: zouden jullie je top 3 qua optredens willen sturen? Liefst als antwoord op onze social posts daarover, maar mag uiteraard ook hier.

Alvast bedankt!
 
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe en Royke

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.517
1. Eefje de Visser, op eenzame hoogte ook
2. Froukje


Over de plek 3 twijfel ik heel erg tussen Idles en Sylvie Kreusch. Denk dat ik dan om de minimale opkomst bij Sylvie te compenseren haar op 3 zet, dus;

3. Sylvie Kreusch

Uitgebreider verslag volgt nog!
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Wat een feest was het weer!!

De nieuwe opstelling heeft naar mijn mening nog wat aandacht nodig, met name dat je nog maar vanuit 1 kant naar de tent kunt lopen, en dat er vanuit daar maar 1 toiletblok te bereiken is zonder dat je helemaal hoeft om te lopen.

En qua waterpunten hadden ze inderdaad eerder moet ingrijpen, maar ook al waren die extra waterpunten er op vrijdag al dan hadden mensen nog steeds geklaagd hierover.

Mijn hoogtepunt was zeker Son Mieux wat een Energie en muzikaal heel sterk!
Op naar 2023
 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Heel benieuwd of er mensen zijn die Wilhelmina skydeck tickets hadden en hoe dat is bevallen .
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken