Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
eigenlijk zou Volbeat ook een goed alternatief zijn geweest, op basis van "kleine headliner" nog niet geheadlined op Pinkpop en al 10 jaar niet geweest. Daarbij staat de band niet op Rock Werchter, waar Metallica en Pearl Jam dus ook staan.

Dat vind ik wel het minpunt aan Imagine Dragons als headliner op Pinkpop, alle 3 headliners gedeelt met Rock Werchter en de band stond 2017 nog op de mainstage en zelfs als sub toen. Ik vind op basis daarvan een slechte zet. Vind ik niet zo sterk bedacht.

Geen idee of dat met het feit te maken heeft dat beoogde headliners niet willen lukken of dat Image Dragons een vooruitbedachte bewuste keuze is door Mojo/Pinkpop?
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
95 procent!?!?!?!?!?!?

holy moly
Vind het dan wel gek van z'n organisatie dat ze niet even met een ticket reminder komen op de socials. Je kunt slechts over paar dagen zeggen dat het compleet is uitverkocht zonder enige informatie.
Het doet mij (met vele andere waarschijnlijk) verbazen dat ze al zo ver zijn! Knap gedaan zo
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Headliners
Het hangt af van de onderhandelingen met de artiesten op welk moment Pinkpop daarmee naar buiten komt, maar headliners zitten er niet meer in. Met Metallica (vrijdag), Pearl Jam (zaterdag) en Imagine Dragons (zondag) zijn de afsluiters bekend. Mocht zich toch nog een buitenkans aandienen om een grote naam te strikken? Murray: ,,Dan wordt het puzzelen.’’ Andere acts die al zeker zijn voor de komende editie zijn onder meer Twenty one pilots, Queens of the stone age, Danny Vera, Nightwish, Ronnie Flex en Crowded House.
Apart aan dit stukje ‘mocht zich nog een buitenkans aandienen om een grote naam te strikken’ dan wordt het puzzelen

zou er misschien nog iets in het vat zitten? Wat we eigelijk niet meer verwachten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Ik snap niet zo goed waarom er vanochtend in de Limburger nog bericht werd dat Niek Murray op de radio aangaf dat mensen voorzichtig waren en de kat uit de boom keken als blijkbaar 95 procent van de weekendtickets al weg is.

 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Ik snap niet zo goed waarom er vanochtend in de Limburger nog bericht werd dat Niek Murray op de radio aangaf dat mensen voorzichtig waren en de kat uit de boom keken als blijkbaar 95 procent van de weekendtickets al weg is.
Niek moet qua communicatievaardigheden wel een beetje in het spoor blijven van Jan he :ROFLMAO:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Wat een kolder, waarom moet het spannend zijn?
Beetje snobistische opmerking
Het luistert gewoon lekker weg, punt
En nee, ik ben geen huismoeder, maar gewoon iemand die van lekkere muziek houd en naar een concert/festival gaat om vermaakt te worden
Iemand die zijn muziek graag wat spannender heeft, en dit dus niet zo fijn vindt, is meteen snobistisch? Mogen we alleen onze mening delen als we het helemaal geweldig vinden? Jongens.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Zoals ik verwacht had, Pinkpop zal sneller uitverkopen dan RW.

En uiteindelijk zal élk festival wel gewoon snel vol zitten. Zie ook Mad Cool, Graspop, Roskilde, Hellfest, Primavera die allemaal zo goed als uitverkocht zijn.

Hoe dan ook: roze petje af voor Pinkpop om de boel zo snel uit te verkopen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Volle bak uitverkocht in een vrij rap tempo is wel een mooi vooruitzicht natuurlijk na de shitzooi van de afgelopen 2 jaar. En het maakt mij nog blijer met de presale die ik de komende 3 jaar krijg omdat ik mijn kaarten bewaard heb. Helemaal happy dus. Nu nog goed-weer garantie! ?
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en rhcp

neus

Dagopener
16 mrt 2019
581
298
Had ik zeker ook niet verwacht, zeker gezien het delen van de headliners met Werchter. De line up vind ik verder wel erg sterk tot nu toe overigens.

Nu nog hopen op goed nieuws wat betreft C. Ik begin zelf toch wel weer nerveus te worden :(
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Nu nog hopen op goed nieuws wat betreft C. Ik begin zelf toch wel weer nerveus te worden :(
Die wintercoronaprik gaan we helaas elk jaar hebben vrees ik.

Maar nu we weten dat festivals, ook de grote, weldegelijk veilig georganiseerd kunnen worden, maak ik me daar eigenlijk weinig zorgen meer over. Al is wat er op Astroworld gebeurd is ook niet echt veilig, maar dat is dan weer iets wat je niet met een Covidpas gaat oplossen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Eigenlijk verwacht ik Sloper en Navarone ook wel.
Gewoon een gevoel hoor, meer niet, nou ja, ook omdat Ramkot voorprogramma is van Navarone deze tour
Sloper staat wel al op oa Bospop, denk niet dat de mogelijkheid groter maakt. Maar ik zou het niet erg vinden, omdat ze helaas voor mij gewisseld zijn naar de zondag ipv de zaterdag van Bospop.

Over Bospop gesproken, Black Pumas zijn nog niet herbevestigd voor Bospop, ze kunnen in principe nog 17 juni ook op Pinkpop nog?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken