Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
"die andere" is wat overdreven...
Ze hadden 6 Europese festivals staan en daarvan zijn nu allemaal naar 2021 geschoven met maar 2 met RHCP officieel bevestigd.
Met Felyn in Lyon weer gelijk met Pinkpop.

Ik kan me niet voorstellen dat ze heel lang wachten hoor... Ze zullen ergens op wachten. Misschien hebben ze eerst dit nieuws van vandaag afgewacht en gaan ze in komende 4 weken al meer nieuws brengen. Zoals gezegd, imo op zijn vroegst eind deze maand.
Aangezien er al elders eea aangekondigd is, is er misschien ook wel aan te zien welke acts wel open staan om alvast aangekondigd te worden.
zoals:
Hoogst waarschijnlijk wel:
Red Hot Chili Peppers, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX
( NL-acts : Kensington, Frenna Deluxe, Ten Times A Million, Elle Hollis, Chef’Special, Floor Jansen, Joost, Danny Vera, NONA, The KIK, Ares )

Waarschijnlijk afvallers:
Twenty One Pilots, Of Monsters and Men, 5 Seconds of Summer
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Mooi nieuws. De eerste headliner 13 maanden van tevoren bekend gemaakt. Zo vroeg waren ze nog nooit! :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Ben er niet kapot van maar lag in de lijn der verwachting.
Benieuwd of ze de andere headliners ook nog steeds hebben...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
ook via Pinkpop nu
Red Hot Chili Peppers op Pinkpop 2021

Met heel veel vreugde kunnen we aankondigen dat Red Hot Chili Peppers er in 2021 gewoon (weer) bij zijn. Op vrijdag 18 juni 2021 reizen de mannen terug naar Landgraaf. Tickets voor vrijdag 19 juni 2020 zijn dus gewoon geldig op vrijdag 18 juni 2021. De doorstart van de ticketverkoop voor de 51e editie van Pinkpop is momomenteel nog niet bekend.

Voor meer informatie over tickets rondom de 51e editie van Pinkpop zie www.pinkpop.nl/tickets
https://www.pinkpop.nl/2020/red-hot-chili-peppers-op-pinkpop-2021/
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Netjes om dat nu al bekend te maken.

En nog beter voor de mensen met vrijdagtickets dat ze weer op de vrijdag staan.

Nu Post Malone nog!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Op de website van Post Malone staat dat hij op 27 juni 2021 op Parque da Bela Vista staat. Dus ik verwacht hem dan ook wel op Pinkpop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ja, dat trio Red Hot Chili Peppers, Post Malone en Guns 'n Roses zie ik wel doorkomen naar volgend jaar.

Mooi dat onze festivalzomer nu één lang geruchten/bevestigingenseizoen wordt. Maakt het toch een beetje behapbaarder.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
ah, de lineup pagina is ook weer online...
voor wat dat waard is
https://www.pinkpop.nl/2020/line-up/

update:
Bevestigd :
Red Hot Chili Peppers

Hoogst waarschijnlijk wel :
Post Malone, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX
( NL-acts : Kensington, Frenna Deluxe, Ten Times A Million, Elle Hollis, Chef’Special, Floor Jansen, Joost, Danny Vera, NONA, The KIK, Ares )

Waarschijnlijk afvallers :
Twenty One Pilots, Of Monsters and Men, 5 Seconds of Summer
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Ze moeten de teksten nog wel even aanpassen. Alles is nog ''2020''.

Tijd om je weddenschappen te verzilveren, want de Peppers komen inderdaad naar Pinkpop 2020! Anthony, Flea, Chad en ook John Frusciante hebben er weer zin in, en dat terwijl 2019 al zo’n bewogen jaar voor ze is geweest. Van een tribute voor de slachtoffers van de branden in Californië, ging het via een optreden met Post Malone op de Grammy Awards-avond naar shows in Australië, Tasmanië, Abu Dhabi en, jawel, bij de Piramides van Gizeh in Egypte. We verwachten nog een docu over de band én een nieuw studioalbum, en dan staat volgend jaar compleet in het teken van onze favoriete funkmeisters!

Hopelijk komt de Malone bevestiging dan na 12:00u of morgen!

Guns wordt het grootste twijfelgeval imo.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
@Dennis, ik hoop dat je gelijk hebt, veel van waar ik naar uit keek in je 'waarschijnlijk wel' lijstje.

Het is echt lekker om met dit weer vooruit te kunnen kijken, na de afgelopen tijd.

Wat mij betreft is het volgend jaar ook wel weer tijd voor de editors :)

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Op de website van Post Malone staat dat hij op 27 juni 2021 op Parque da Bela Vista staat. Dus ik verwacht hem dan ook wel op Pinkpop.
ik zie trouwens wel dat dit de aanpassing in bandintown is.
via Rock in Rio Lissabon zelf kan ik nog altijd niets vinden.

vind vooral opvallend dat bijvoorbeeld het concert in Glasgow als "cancelled" gemarkeerd is voor Post Malone.
waar trouwens de concerten van GnR als "postponed" zijn aangegeven.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Wel jammer dat het festival volgend jaar maar één dag duurt. :p :lol:

Met heel veel vreugde kunnen we aankondigen dat Red Hot Chili Peppers in 2021 alsnog afreizen naar Megaland in Landgraaf voor de 51e editie van Pinkpop. De mannen uit Californië sluiten volgend jaar op vrijdag 18 juni het festival af.

BandsinTown is niet heel betrouwbaar inderdaad. Dan is het mbt Malone maar even afwachten. Dat Glasgow Green gecanceld is is slecht nieuws.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Met heel veel vreugde kunnen we aankondigen dat Red Hot Chili Peppers in 2021 alsnog afreizen naar Megaland in Landgraaf voor de 51e editie van Pinkpop. De mannen uit Californië sluiten volgend jaar op vrijdag 18 juni het festival af.
De mannen uit Californie mogen imo alsnog het festival afsluiten 20 juni fyi... ;)
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Vind het heel netjes dat vrijdagkaarten 2020 op de zondag 2021 verzilverd kunnen worden! Houden ze rekening met de filosofie dat mensen voor de headliner kaarten kopen! Ze hadden ook de vrijdag naar de vrijdag kunnen verplaatsen natuurlijk ..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken