Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Ik snap nog steeds niet waarom je de Black Eyed Peas er bij hebt staan. Die zijn echt geen headliner voor Pinkpop.

Coldplay lijkt ook wat uit de lucht komen vallen maar dat is traditie! :) :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Dat staat er toch, Black Eyed Peas 18e headliner Felyn en 20e headliner Rock in Rio, dat zijn alvast 2 LiveNation festivals waar ze headliner staan. Zie ze ook wel 3 dagen achter elkaar optreden en nieuw album op zak ook nog. (ik hoop het overigens niet, maar punt is dat ik er niet gek van op kijk als Mojo ze neerzetten kan als vervanger Malone als er moeite is iets anders te vinden)

Zie het anders als een uitdaging?

Maak zelf ook een lijstje van 10 acts die je verwacht als headliner Pinkpop, op volgorde van persoonlijke verwachting met een klein stukje waarom.
Mag iedereen wel doen, laat maar komen...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.252
Dat staat er toch, Black Eyed Peas 18e headliner Felyn en 20e headliner Rock in Rio, dat zijn alvast 2 LiveNation festivals waar ze headliner staan. Zie ze ook wel 3 dagen achter elkaar optreden en nieuw album op zak ook nog. (ik hoop het overigens niet, maar punt is dat ik er niet gek van op kijk als Mojo ze neerzetten kan als vervanger Malone als er moeite is iets anders te vinden)

Zie het anders als een uitdaging?

Maak zelf ook een lijstje van 10 acts die je verwacht als headliner Pinkpop, op volgorde van persoonlijke verwachting met een klein stukje waarom.
Mag iedereen wel doen, laat maar komen…
BYP is al op weg naar Portugal als ze in Lyon zitten. Ze gaan niet voor een dagje een eind reizen om vervolgens een dag later dat dubbele stuk te doen. Die kan je wel doorstrepen.
En ik zal erover nadenken. Betwijfel of ik tien realistische opties kan noemen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Wat Dave zegt inderdaad. En daarbij zijn de Black Eyed Peas als Afas act echt geen headliner voor een festival van formaat Pinkpop. Dat zou behoorlijk zuur voor de mensen met een voucher zijn. Hoger dan halverwege de middag zou qua spot eigenlijk niet moeten kunnen.

Ga wel even over die acts nadenken. Gaat een klus worden om die realistisch te houden. Kom nu nog niet verder dan Malone of Muse.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
BYP is al op weg naar Portugal als ze in Lyon zitten. Ze gaan niet voor een dagje een eind reizen om vervolgens een dag later dat dubbele stuk te doen.
Ik betwijfel dit.
Goed Lissabon is een eind weg. Maar vanuit het Pinkpop terrein ben je via vliegveld Düsseldorf in 4 uur op het vliegveld van Lissabon. Denk dat ze niet met een busje rondreizen maar met vliegtuig gaan, althans daar ga ik van uit.
In 2019 deden ze ook zo iets, stonden ze 18 juli op Nice Jazz Festival in Frankrijk, 19 juli Zwarte Cross en 20 juli Les Vieilles Charrues Festival in Frankrijk. Qua op en neer reizen ook niet efficiënt.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Black Eyed Peas zouden eventueel Noord kunnen afsluiten, net als bijvoorbeeld Major Lazor heeft gedaan.

Het blijft een vrij grote naam, maar met het vertrek van zangeres Fergie zal het meest bekende werk live niet goed gespeeld kunnen worden. Voor zo ver ze live al goed konden spelen natuurlijk..
 

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
Morgen 9:00 of 10:00 verwacht ik de derde headliner wel. Zal raar zijn voor degene die voucher houders zijn om geen keuze te hebben voor de zaterdag!
Mijn verwachting is toch Muse tenzij ze een verrassende pop headliner hebben kunnen strikken? Billie acht ik nu de kans een stuk kleiner. Misschien Taylor Swift?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.252
Muse zou eventueel ook nog naar het Bospopterrein kunnen, zoals een suggestie op dat forum zei. Vond ik ook wel realistisch. Denk dat ze of Pinkpopheadliner zijn of daar een losse show doen. Weer Ziggo Dome of Goffertpark wordt ook zoveel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Morgen 9:00 of 10:00 verwacht ik de derde headliner wel. Zal raar zijn voor degene die voucher houders zijn om geen keuze te hebben voor de zaterdag!
...
zou op de valreep zijn?

maar, ik heb een "maar", stel Pinkpop moet wachten op een touraankondiging, dan kan het ook wel even duren nog?

aan de andere kant, sowieso "moet" er iets van berichten komen vanuit Pinkpop met de verkoop start deze week.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Het zou toch haast niet kunnen dat je niets aan je achterban te kennen geeft (again, hoe eenzijdig is de solidariteit) en dan komt met weinig spannende acts als Muse of KoL (of te lachwekkend voor woorden Black Eyed Peas).

Dit nog even los van mijn persoonlijke mening over Muse en KoL, beide bands hebben meerdere sterkere albums geproduceerd. Met weinig spannend bedoel ik dat het geen acts van het kaliber zijn waarvoor je moet wachten op touraankondigingen of iets dergelijks.

Persoonlijk geloof (en hoop) ik ook niet Pinkpop drie "dadrockbands" gaat boeken. Lijkt mij dat ze toch nog bezig zijn met Post Malone strikken en anders zou ik mijn geld inzetten op een vergelijkbare act. Dan geef ik toch Billie Eilish of Taylor Swift een grotere kans dan Coldplay volledig uit de lucht te grijpen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Pinkpop dat al 4 weken niks meer heeft geplaatst op social media. Niet eens een aankondiging dat dadelijk voorverkoop voor vouchers begint. Blijf het vreemd vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Pinkpop dat al 4 weken niks meer heeft geplaatst op social media. Niet eens een aankondiging dat dadelijk voorverkoop voor vouchers begint. Blijf het vreemd vinden.
zachtgezegd vreemd....

bijna 10:00 voor de voucher inwissel en nog niets... nog niet eens een reminder dat de vouchers ingewisseld kunnen worden.
misschien, dat is toch zeker het minste, om 10:00 een bericht dat vanaf dan de vouchers ingewisseld kunnen worden.

toch?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Een berichtje dat de voorverkoop bijna start en een berichtje of Malone wel/niet komt (of we zijn er nog mee bezig oid) was op zijn minst 24u vtv wel netjes geweest.

Ietwat bizar dit.
Iets klantvriendelijker mag wel.
Volledig met Oasiss eens.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
ze kunnen ook om 10:00 met een postertje komen? niet dat ik dat verwacht, maar er zal toch wel ergens een gedachte achter zitten, achter deze bizarre stilte
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
nou, succes met de vouchers deze week


btw, Nothing Butt Thieves november 2021 naar Ziggo... kom op, geef Pinkpop namen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Nou, 10:00u geweest en niks nada noppes. Niet op de socials en niet op de site.

Dit kan toch niet.... hiermee geven ze bijna het signaal af dat ze het met die vouchers wel best vinden omdat daar toch al voor betaalt is. Die mensen worden nu echt in de kou gezet.

btw, Nothing Butt Thieves november

Spelfoutje maar persoonlijk zorgt die extra t imo voor een naam die beter bij die band past! :p :lol: (grapje)
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
En alweer niks.

Misschien gooi ik er nu een hele rare optie erin maar zou Rage Against The machine zaterdag headliner kunnen zijn? zouden dit jaar eigenlijk op maar 1 festival in juni staan en nu dat Graspop ook nog een vrijdagheadliner in petto heeft...

Post malone, Muse, KOL verwacht ik niet meer, deze hebben al 1 of meerdere shows bekend gemaakt en snap dan niet waarvoor Pinkpop deze niet voor de voucherdatum bekend heeft gemaakt. Het zal een band zijn die alles in 1 keer wil bekend maken
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
LOL.... spelfoutje NBT

dom idd, ik zie ze trouwens heel graag terug op Pinkpop, toch 1 van mijn must see's van 2020-affiche
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091

Gebruikers die dit onderwerp bekijken