is toch wel een mainstage act toch?Qua grootte is Biffy Clyro een bandje die je ergens in de middag op de IBA neerzet hoor Dennis. Dat is echt geen sub, IBA head of ‘hoofdpodium-head’ materiaal.
Na de headliner spot op Download, geen idee hoe ze gepusht worden. Al zijn ze al aangekondigd voor AFAS, dus wellicht zal de 'grote' in NL nog wel meevallen, idd... Al is Biffy Clyro in mijn ogen niet 'kleinere act' dan een Malone, Eilish, Tame Impala of Royal Blood.
Daarnaast ook geen idee of er al tours in de planning zaten voor 2021. Die ook perfecte opties zijn om naar Pinkpop te schuiven. Dan kan alle hierboven bekokstoofde analyse in de prullenbak.
Ik noem een Metallica, Springsteen of AC/DC waar ik toch ook wel iets van tour in 2021 (of tournieuws in 2020) verwacht had.
Neem daarbij ook nog in ogenschouw, dat Firenze Rocks op dezelfde dag (19 juni) ook met een nieuwe headliner moet komen (ivm daar wegvallen GnR).
Wellicht weten we het in komende 4 weken. Aangezien de verkoop voor de voucher aanvragen op 14 september begint. Dat zal vast met het 'nieuwe' affiche zijn gok ik???