Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.257
4.534
VRIJDAG: Red Hot Chili Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // Five Seconds of Summer // KEANE // Lost Frequencies // Supergrass // Balthazar // JC Stewart

ZATERDAG: Post Malone // Crowded House // Deftones // James Arthur // Mabel // Frank Carter & The Rattlesnakes // Danny Vera // Rag’n’Bone Man

ZONDAG: (HEADLINER) // Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // Dermot Kennedy // Gojira

Edit: naast het dikgedrukte staan ook nog wel acts waar ik niet van weg zou rennen, maar de dikgedrukte wil ik dan oprecht wel zien.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen, maar als de 3de headliner mij aanspreekt zou ik me hier priiiima kunnen vermaken. Jammer genoeg zal t wel die zaadband van Axl Rose zijn
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Op zaterdag gaat waarschijnlijk ook nog het meeste komen. Vooralsnog ben ik wel erg benieuwd naar Post Malone, maar heeft de dag verder nog niets (Crowded House misschien wel grappig, maar kan me prima voorstellen dat ik dat zou skippen).

Zullen nog wel wat popnamen bijkomen lijkt me zo. En verwacht in een volgend pakketje wat meer vrouwelijke artiesten (zonder een discussie te willen starten):

Lana Del Rey, Camila Cabello, Haim, London Grammar, Ellie Goulding, Tove Lo, Charli XCX, Sigrid, Angel Olsen, Wolf Alice, Tones And I zijn in de buurt. Allen welkom wat mij betreft.
 

Roenja89

Nieuw lid
7 nov 2016
1
0
Hi!

Heb het hele forum gelezen hoor, maar het zou kunnen dat dit al eerder langsgekomen is.
Maar de hardere bands op de zondag doen mij denken aan de Metal Monday van 2014, waar Metallica de eis had dat er harde bands als "voorprogramma" stonden.

Hadden we Metallica al afgeschoten?
Ze touren in de VS tot mid-mei en weer vanaf mid-september.
Ik zie een gaatje? :)
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Ik heb Guns 'n Roses in 2018 op Graspop gezien. Geloof me, als je er geen groot fan van bent is het enorme tijdverspilling om ernaar toe te gaan.

De komst van Gojira kan wijzen op Metallica toch? Gojira en Metallica touren heel vaak samen+Metallica neemt altijd een band mee als ze op een festival staan en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Pinkpop zelf voor Gojira heeft gekozen.

Gojira is trouwens echt verschrikkelijk goed live. Een van mijn favoriete optredens ooit waren zij in de Marquee op Graspop een jaar of 3 geleden. Hele tent op z'n kop.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.257
4.534
Oasiss wrote:
Op zaterdag gaat waarschijnlijk ook nog het meeste komen. Vooralsnog ben ik wel erg benieuwd naar Post Malone, maar heeft de dag verder nog niets (Crowded House misschien wel grappig, maar kan me prima voorstellen dat ik dat zou skippen).

Zullen nog wel wat popnamen bijkomen lijkt me zo. En verwacht in een volgend pakketje wat meer vrouwelijke artiesten (zonder een discussie te willen starten):

Lana Del Rey, Camila Cabello, Haim, London Grammar, Ellie Goulding, Tove Lo, Charli XCX, Sigrid, Angel Olsen, Wolf Alice, Tones And I zijn in de buurt. Allen welkom wat mij betreft.

Joh, er staan toch al drie vrouwen, moet niet gekker worden!

(van mij mag dat hele lijstje doorkomen hoor, zeker Lana del Tey, Sigrid en London Grammar)
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
festivalfanaat wrote:
Ik heb Guns ’n Roses in 2018 op Graspop gezien. Geloof me, als je er geen groot fan van bent is het enorme tijdverspilling om ernaar toe te gaan.

Dan heb jij een andere show gezien dan ik.

Zal dezelfde zijn geweest denk ik. We waren met een man of 10 en vonden het allemaal niks. Stonden ook nog vrij ver vooraan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik heb Guns ’n Roses in 2018 op Graspop gezien. Geloof me, als je er geen groot fan van bent is het enorme tijdverspilling om ernaar toe te gaan.

Mja, na de rek was er wel snel uit na de reünie. Als je ziet dat die tweede Goffert al moeilijk uitverkocht... In België verkocht hun TW Classic show ook verre van snel. Hebben hun momentje nu wel gehad in 2017.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
festivalfanaat wrote:
Ik heb Guns ’n Roses in 2018 op Graspop gezien. Geloof me, als je er geen groot fan van bent is het enorme tijdverspilling om ernaar toe te gaan.

Mja, na de rek was er wel snel uit na de reünie. Als je ziet dat die tweede Goffert al moeilijk uitverkocht… In België verkocht hun TW Classic show ook verre van snel.

de set was gewoon ook te lang. 3,5 u GNR is slopend om het op zen zachtst te zeggen. zeker 1,5 u van die set was slash solo's
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Dr. Hannibal wrote:

festivalfanaat wrote:
Ik heb Guns ’n Roses in 2018 op Graspop gezien. Geloof me, als je er geen groot fan van bent is het enorme tijdverspilling om ernaar toe te gaan.


Dan heb jij een andere show gezien dan ik.

Zal dezelfde zijn geweest denk ik. We waren met een man of 10 en vonden het allemaal niks. Stonden ook nog vrij ver vooraan.

Tja. Ik heb er goed genoten op Graspop. Hele degelijke show en het gitaarspel van Slash was heerlijk, bij tijden magisch. Dus presenteer het niet als een feit dat het slecht was en niet de moeite waard. Voor Pinkpop een prachtige headliner.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Aantal grote namen nog voor de tweede rij, netjes. Al vind ik de kleinere namen behoorlijk zwak. Wat zijn dat allemaal voor bands?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Aantal grote namen nog voor de tweede rij, netjes. Al vind ik de kleinere namen behoorlijk zwak. Wat zijn dat allemaal voor bands?

Typische Pinkpopbands.

*neemt shotje*
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.257
4.534
Ik heb hem (voor 2/3) onrealistisch gehouden.
1. The Strokes
2. Tame Impala
3. Rex Orange County
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken