Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Wie gaan er morgen allemaal tickets kopen?
ik... Collector ticket voor het weekend ;)

ik verwacht wel dat ongeveer de helft er uit gaat, zoals ik eerder aangaf.
maar dat baseer ik op mijn verwachting van de "vaste" pinkpoppers, gok circa 20.000
RHCP en Kensington moeilijk in te schatten omdat RHCP normaal wel een Ziggo vol krijgt en Kensington vast wel 1/4 ArenA naar Pinkpop trekt.
Alleen al op basis van die twee namen, kan er wel meer dan 20 duizend vrijdagkaarten uit.
Post Malone zal vast bijna de helft van de dagkaarten kunnen verkopen in zijn eentje.
De zondag zal qua dagkaarten misschien minder hard gaan, zal de combi Volbeat / Disturbed al goed zijn voor bijna de helft van de dagkaarten.

zo zie ik het...

Lekker man... nog 23 uur tot vvk
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Hello festival komt 29 november met namen. ( vast o.a kensington ) haha..
Vorig jaar deelden ze Kravitz.
Maar toen zaten ze in hetzelfde weekend.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.194
4.411
Oasiss wrote:
Wie gaan er morgen allemaal tickets kopen?

ik… Collector ticket voor het weekend
1f609.svg


ik verwacht wel dat ongeveer de helft er uit gaat, zoals ik eerder aangaf.
maar dat baseer ik op mijn verwachting van de “vaste” pinkpoppers, gok circa 20.000
RHCP en Kensington moeilijk in te schatten omdat RHCP normaal wel een Ziggo vol krijgt en Kensington vast wel 1/4 ArenA naar Pinkpop trekt.
Alleen al op basis van die twee namen, kan er wel meer dan 20 duizend vrijdagkaarten uit.
Post Malone zal vast bijna de helft van de dagkaarten kunnen verkopen in zijn eentje.
De zondag zal qua dagkaarten misschien minder hard gaan, zal de combi Volbeat / Disturbed al goed zijn voor bijna de helft van de dagkaarten.

zo zie ik het…

Lekker man… nog 23 uur tot vvk

Ik denk dat je het enorm overschat, maar we gaan het inderdaad morgen zien.
Zou mij niet eens verbazen als de blauwe donut amper zijn gezicht laat zien.

Maar da's mijn onderbuikgevoel.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
DennisvdBr wrote:

Oasiss wrote:
Wie gaan er morgen allemaal tickets kopen?


ik… Collector ticket voor het weekend
1f609.svg


ik verwacht wel dat ongeveer de helft er uit gaat, zoals ik eerder aangaf.
maar dat baseer ik op mijn verwachting van de “vaste” pinkpoppers, gok circa 20.000
RHCP en Kensington moeilijk in te schatten omdat RHCP normaal wel een Ziggo vol krijgt en Kensington vast wel 1/4 ArenA naar Pinkpop trekt.
Alleen al op basis van die twee namen, kan er wel meer dan 20 duizend vrijdagkaarten uit.
Post Malone zal vast bijna de helft van de dagkaarten kunnen verkopen in zijn eentje.
De zondag zal qua dagkaarten misschien minder hard gaan, zal de combi Volbeat / Disturbed al goed zijn voor bijna de helft van de dagkaarten.

zo zie ik het…

Lekker man… nog 23 uur tot vvk

Ik denk dat je het enorm overschat, maar we gaan het inderdaad morgen zien.
Zou mij niet eens verbazen als de blauwe donut amper zijn gezicht laat zien.

Precies dit; Kensington verkoopt echt geen +10K dagkaarten à 110€, zelfs al zouden ze in 2020 enkel op Pinkpop staan lukt dat ze niet.
Ik denk sowieso dat acts die in hun eentje meer dan 5000 dagkaarten verkopen schaars zijn, dan hebben we het echt over drie niveau's hoger dan Kensington hoor, ook al zijn zij populair in Nederland.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Volgens mij voelen ze zelf al aan dat de verkoop niet zo hard zal gaan, je mag er namelijk weer 8 per persoon kopen. En datum staat nog steeds verkeerd . camping open vrijdag 18 juni??
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.154
4.273
Oasiss wrote:

DennisvdBr wrote:

Oasiss wrote:
Wie gaan er morgen allemaal tickets kopen?


ik… Collector ticket voor het weekend
1f609.svg


ik verwacht wel dat ongeveer de helft er uit gaat, zoals ik eerder aangaf.
maar dat baseer ik op mijn verwachting van de “vaste” pinkpoppers, gok circa 20.000
RHCP en Kensington moeilijk in te schatten omdat RHCP normaal wel een Ziggo vol krijgt en Kensington vast wel 1/4 ArenA naar Pinkpop trekt.
Alleen al op basis van die twee namen, kan er wel meer dan 20 duizend vrijdagkaarten uit.
Post Malone zal vast bijna de helft van de dagkaarten kunnen verkopen in zijn eentje.
De zondag zal qua dagkaarten misschien minder hard gaan, zal de combi Volbeat / Disturbed al goed zijn voor bijna de helft van de dagkaarten.

zo zie ik het…

Lekker man… nog 23 uur tot vvk


Ik denk dat je het enorm overschat, maar we gaan het inderdaad morgen zien.
Zou mij niet eens verbazen als de blauwe donut amper zijn gezicht laat zien.

Precies dit; Kensington verkoopt echt geen +10K dagkaarten à 110€, zelfs al zouden ze in 2020 enkel op Pinkpop staan lukt dat ze niet.
Ik denk sowieso dat acts die in hun eentje meer dan 5000 dagkaarten verkopen schaars zijn, dan hebben we het echt over drie niveau’s hoger dan Kensington hoor, ook al zijn zij populair in Nederland.

Kensington verkoopt wel kaarten.
Als ze er een jaartje tussen uit zouden zijn geweest en exclusief op Pinkpop zouden staan.
Komend jaar met een festivaltour door heel Nederland, trekt het hoogstens de lokale Kensington fans.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Kensington is alweer de festival**** van het komende jaar, die gaan echt niet zorgen voor extra kaartverkoop voor Pinkpop..

Mijn gok is ook dat er totaal geen wachtrij zal zijn bij Ticketmaster.
Uiteraard zullen er wel weer een mannetje of 50 in Geleen voor de deur van Buro Pinkpop gaan liggen, wat trouwens wel erg gezellig is!

Ik gok op 10K weekendkaarten, en voor de vrijdag nog wel redelijk wat dagkaarten. Zaterdag geen idee met Post Malone, en de rest van de dag nog weinig bekend. Zondag idem, geen headliner, maar 5 namen bekend.. Zullen maar een paar dagkaarten weggaan...
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
383
295
Kensington is alweer de festival**** van het komende jaar, die gaan echt niet zorgen voor extra kaartverkoop voor Pinkpop..

Mijn gok is ook dat er totaal geen wachtrij zal zijn bij Ticketmaster.
Uiteraard zullen er wel weer een mannetje of 50 in Geleen voor de deur van Buro Pinkpop gaan liggen, wat trouwens wel erg gezellig is!

Ik gok op 10K weekendkaarten, en voor de vrijdag nog wel redelijk wat dagkaarten. Zaterdag geen idee met Post Malone, en de rest van de dag nog weinig bekend. Zondag idem, geen headliner, maar 5 namen bekend.. Zullen maar een paar dagkaarten weggaan…

Lijkt me helemaal prima en relaxt als ik zonder enkele moeite mijn weekendkaartjes kan kopen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.194
4.411
Fornax wrote:
Kensington is alweer de festival**** van het komende jaar, die gaan echt niet zorgen voor extra kaartverkoop voor Pinkpop..

Mijn gok is ook dat er totaal geen wachtrij zal zijn bij Ticketmaster.
Uiteraard zullen er wel weer een mannetje of 50 in Geleen voor de deur van Buro Pinkpop gaan liggen, wat trouwens wel erg gezellig is!

Ik gok op 10K weekendkaarten, en voor de vrijdag nog wel redelijk wat dagkaarten. Zaterdag geen idee met Post Malone, en de rest van de dag nog weinig bekend. Zondag idem, geen headliner, maar 5 namen bekend.. Zullen maar een paar dagkaarten weggaan…

Lijkt me helemaal prima en relaxt als ik zonder enkele moeite mijn weekendkaartjes kan kopen.

Jij bent nummer 2?

En 3!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Vorige verkoop (LOL dat was dit jaar nog, ha ha) was er ook geen wachtrij bij Ticketmaster.
Ik denk dat het wel goed komt...

Sowieso, iedereen is het er wel over eens dat het nog zeker niet uitverkoopt in dit weekend.
(gelukkig)
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Kensington is alweer de festival**** van het komende jaar, die gaan echt niet zorgen voor extra kaartverkoop voor Pinkpop..

Mijn gok is ook dat er totaal geen wachtrij zal zijn bij Ticketmaster.
Uiteraard zullen er wel weer een mannetje of 50 in Geleen voor de deur van Buro Pinkpop gaan liggen, wat trouwens wel erg gezellig is!

Ik gok op 10K weekendkaarten, en voor de vrijdag nog wel redelijk wat dagkaarten. Zaterdag geen idee met Post Malone, en de rest van de dag nog weinig bekend. Zondag idem, geen headliner, maar 5 namen bekend.. Zullen maar een paar dagkaarten weggaan…

Ik vind Dauwpop dan wel weer humor hebben op twitter: Kensington ( Exclusieve Overijssel show) :lol:
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Kensington is natuurlijk ook een Megaland exclusive, enige keer dat ze in/op dat land spelen... :p

Ik vind het trouwens wel grappig, dat alle reacties onder de social media berichten bij Pinkpop gaan over het feit dat er te weinig namen bekend zijn, de verkoop te vroeg start, etc.. Hebben we jaren gezeurd voor een vroege start, gaat iedereen weer zeuren, haha..
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik pak ze morgen ook meteen, want als de megaklapperdeklapski 3e headliner bekend wordt gemaakt ben je te laat.. ;)
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Volgens mij voelen ze zelf al aan dat de verkoop niet zo hard zal gaan, je mag er namelijk weer 8 per persoon kopen. En datum staat nog steeds verkeerd . camping open vrijdag 18 juni??

Goed nieuws voor de opkopers, staan ze later weer tegen woekerprijzen te koop....
Wordt tijd dat het 2e verbeterpunt, tickets op naam er gaat komen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken