Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op efestivals word net beweerd dat ze in onderhandeling zijn geweest met PP maar blijkbaar dus gekozen hebben om de zondag naar Lisboa te gaan... Ik denk dat ze nu nl overslaan.
Op efestivals word net beweerd dat ze in onderhandeling zijn geweest met PP maar blijkbaar dus gekozen hebben om de zondag naar Lisboa te gaan… Ik denk dat ze nu nl overslaan.
Op efestivals word net beweerd dat ze in onderhandeling zijn geweest met PP maar blijkbaar dus gekozen hebben om de zondag naar Lisboa te gaan… Ik denk dat ze nu nl overslaan.
Er wordt nu ook gezegd dat het niet is gelukt om JT te boeken…..
Zeker wel, maar ik was pas op 1/3 van iedereen met de letter B, en toen had ik het maximaal aantal getypte karakters bereikt. Anderhalf uur werk naar de klote...
Ik verwacht vandaag geen namen of headliner voor de zondag meer.
Pinkpop plaatst deze week al een filmpje met de bevestigde artiesten. Nu een bericht over de voorverkoop...
Ook vreemd dat Aerosmith nog nergens is opgedoken gezien hun jubileum?? Geen Europa blijkbaar……
https://www.google.com/amp/s/www.antimusic.com/news/19/August/03Aerosmith_Look_Ahead_To_50th_Anniversary_in_2020amp.shtml
Aerosmith staat tot en met 4 Juni in Las Vegas, werken daar een concertreeks af die op dit moment al enige tijd bezig is.
Ik verwacht dat die mannen daarna even een vakantie inplannen, kans op Aerosmith op PP imo nihil, een Goffertpark later in de zomer misschien.
Tijdje meegelezen, toch maar een account aangemaakt.
De line-up is tot nu toe niet mijn ding. RHCP vind ik wel heel tof!
Blij dat Volbeat geen headliner is, ruimte voor iets fatsoenlijks. Iets met gitaren het liefst.
Wat denken jullie van een act als Aerosmith (50e jubileum) als 3e headliner?
Zelf denk ik meer in de richting van PJ.
Edit: Ik zie nu pas de reactie boven mij over Aerosmith haha
Denk eerder dat de zondag headliner een pop headliner is.
Vrijdag rchp
Zaterdag post malone was niet de beoogde headliner op deze dag.
Ik denk dat ze weer het 1 en ander zijn misgelopen.
Wellicht PJ last minute binnengehaald voor de zondag.
Ben heeeeeeul benieuwd iig.