Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Kaartje binnen.. gaan weer met dezelfde groep. Nu kijken met wat voor acts Pinkpop nog meer op de proppen komt
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Opkoper Ad heeft vertrouwen in de voorverkoop als je op Ticketswap kijkt.
€141,68 per ticket voor de vrijdag.

Ugh.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Zwarte Cross zojuist in half uur geheel uitverkocht...

Jezus, gelukkig hebben we bij Pinkpop die shitstorm ontlopen!
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Ticketswap moet gewoon instellen dat je tickets niet boven de originele ticketprijs mag verkopen. Probleem met opkopers meteen opgelost, in ieder geval op dat platform.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Zwarte Cross zojuist in half uur geheel uitverkocht…

Jezus, gelukkig hebben we bij Pinkpop die shitstorm ontlopen!

Dat zegt ook wat als je je festival uitverkoopt zonder 1 naam op het affiche bekend te hebben een gemaakt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
DennisvdBr wrote:
Zwarte Cross zojuist in half uur geheel uitverkocht…

Jezus, gelukkig hebben we bij Pinkpop die shitstorm ontlopen!

Dat zegt ook wat als je je festival uitverkoopt zonder 1 naam op het affiche bekend te hebben een gemaakt.

Dat er niemand voor de muziek komt?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ticketswap moet gewoon instellen dat je tickets niet boven de originele ticketprijs mag verkopen. Probleem met opkopers meteen opgelost, in ieder geval op dat platform.

Hoe ze het nu doen is juist veel slimmer.
20% maximaal meer vragen waardoor het voor opkopers nog wel interessant blijft om ze op Ticketswap te uploaden en voor consumenten ook omdat ze dan voor een redelijke prijs vrij zeker zijn van een geldig toegangsbewijs.
Op het moment dat je de prijzen naar 0% winst haalt gaan opkopers op andere kanalen tickets aanbieden waarbij het voor de gemiddelde concert/festivalganger alleen maar tricky wordt met neppe kaarten.
Lekker zo houden, al is het natuurlijk zuur als je meer betaalt; het alternatief is erger.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
Hoe ze het nu doen is juist veel slimmer.
20% maximaal meer vragen waardoor het voor opkopers nog wel interessant blijft om ze op Ticketswap te uploaden en voor consumenten ook omdat ze dan voor een redelijke prijs vrij zeker zijn van een geldig toegangsbewijs.
Op het moment dat je de prijzen naar 0% winst haalt gaan opkopers op andere kanalen tickets aanbieden waarbij het voor de gemiddelde concert/festivalganger alleen maar tricky wordt met neppe kaarten.
Lekker zo houden, al is het natuurlijk zuur als je meer betaalt; het alternatief is erger.[/quote]

Helemaal mee eens hoe ticketswap het nu doet is prima en moeten ze gewoon zo laten. Ticketswap is super maak ik er regelmatig zelf gebruik van als ik helaas toch niet kan of last minute toch naar een concert wil gaan.

Mijn Pinkpop kaartjes zijn iig weer in de pocket en we zijn er weer bij voor mijn 21e keer
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
PJ wrote:

DennisvdBr wrote:
Zwarte Cross zojuist in half uur geheel uitverkocht…

Jezus, gelukkig hebben we bij Pinkpop die shitstorm ontlopen!


Dat zegt ook wat als je je festival uitverkoopt zonder 1 naam op het affiche bekend te hebben een gemaakt.

Dat er niemand voor de muziek komt?

Beetje zoals Lowlands?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
tom93 wrote:
Ticketswap moet gewoon instellen dat je tickets niet boven de originele ticketprijs mag verkopen. Probleem met opkopers meteen opgelost, in ieder geval op dat platform.

Hoe ze het nu doen is juist veel slimmer.
20% maximaal meer vragen waardoor het voor opkopers nog wel interessant blijft om ze op Ticketswap te uploaden en voor consumenten ook omdat ze dan voor een redelijke prijs vrij zeker zijn van een geldig toegangsbewijs.
Op het moment dat je de prijzen naar 0% winst haalt gaan opkopers op andere kanalen tickets aanbieden waarbij het voor de gemiddelde concert/festivalganger alleen maar tricky wordt met neppe kaarten.
Lekker zo houden, al is het natuurlijk zuur als je meer betaalt; het alternatief is erger.

In België is die meerprijs van 20% verboden. Dus dat lukt ook niet via ticketswap.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik ben er ook weer bij volgend jaar! Makkelijk zo zonder stress tickets kopen. Nu hopen dat ze elke week 1 of 2 namen bekend maken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Wat n belachelijk stukje op festleaks
Alsof om 10 ude kaaartverjoop van start gaat voor n festival waar daft punk, coldplay en ratm bekend gemaakt zijn.

Ja ik irriteer me ook nogal aan de clickbait artikelen die de laatste tijd op de festileaks frontpage staan. Gaat nergens meer over.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Festivalbaas Jan Smeets schat dat al ongeveer de helft van de tickets is verkocht. „Het verloopt heel goed”, zegt hij.

„Je merkt dat veel fans vooral voor Red Hot Chili Peppers al een kaartje willen hebben”, aldus Smeets"

Marketing.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken