ik ben toch niet gek of zo?Timmetje wrote:
tom93 wrote:
DennisvdBr wrote:
ik denk dat jij jou inschatting te veel baseert op jouw persoonlijke mening over Volbeat en Disturbed
imo had Volveat die dag makkelijk headliner kunnen staan… maar, er komt dus nog iets groters bij
Nouja een dagticket kost wel 110 euro he. Dat is vrij veel geld voor de namen die tot nu toe bekend zijn gemaakt voor de zondag. Ook voor de zaterdag overigens. Voor vrijdag zou het wel kunnen, die dag is nu al sterk.
Volbeat wist de Ziggo ook net niet uit te verkopen dus denk dat die zondag wordt overschat. 110 is imo iig best prijzig voor wat er bekend is wat er die dag staat idd.
Zelfs de staanplaatsen waren blijkbaar niet eens uitverkocht toch?
ik heb het net over "uitverkocht" of over het zevende wereldwonder?
het gaat om nog niet eens de helft van de dagtickets voor zondag wat ik noem, bijna 15.000.
ik schat rond 12.500?
Dat is toch totaal niet raar?
Ja, Vo!beat had Ziggo niet vol. Maar het is nou niet zo dat het hier gaat over een band doe totaal niemand wil zien, althans zoals jullie willen doen overkomen?
Als Volbeat al de helft van een Ziggo aantrekt bij deze vroege Pinkpop verkoop,dan zit je al op zo'n 8.000 a 9.000 bezoekers minstens. Laat Disturbed en Zara Larsson beide een halve Afas naar Pinkpop trekken, is al 2 keer 3.000
Denk dat ik met rond 12.500 nog voorzichtig inschat... als ik eerlijk ben!!