Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.102
Niet heel veel mis met de line-up vooralsnog, maar ook niet veel meer dan dat. Vrijdag is wel een leuke dag zo; zaterdag een leuke afsluiter en Crowded House is misschien wel grappig.

Als op zondag nog Guns n Roses komt, ben ik dan écht vroeg thuis. Daar staat nog niks dat me trekt. Misschien Of Monsters and Men wel aardig.

Kan me hier ook aardig in vinden al is Of Monsters and Men voor mij een must see. Heel tof live al was hun laatste plaat een aanfluiting.

Laatste plaat van Kensington was erg tof dus ook leuk die eens live mee te pakken. Volbeat daarentegen niet helemaal mijn ding maar daar staat vast wel iets leuks tegenover. Netjes rijtje tot nu toe. Crowded House en Supergrass zijn ook erg fijne toevoegingen.

Ik verwacht de Guns, de Foos of Nightwish als headliner op zondag al zegt een klein vogeltje dat ACDC ook nog weleens de verassing zou kunnen zijn morgen.... :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik zou toch echt wel graag de de derde headliner willen weten. Dan kan ik of gelijk kaarten halen of nog even wachten. Dit zal met de kaartverkoop nog wel gaan meevallen denk ik.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.199
4.432
Ik zou toch echt wel graag de de derde headliner willen weten. Dan kan ik of gelijk kaarten halen of nog even wachten. Dit zal met de kaartverkoop nog wel gaan meevallen denk ik.

Volgens mij zit er ook geen derde headliner meer in de pijpleiding die maakt dat men zich zorgen hoeft te maken voor kaarten.
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
dik gedrukt must see’s
schuin de misschien’s

Vrijdag: RHCP // Kensington // Nothing But Thieves // Lost Frequencies // Supergrass // Keane // Balthazar // JC Stewart
Zaterdag: Post Malone // Crowded House // Deftones // James Arthur // Danny Vera
Zondag: Volbeat // Of Monsters and Men // Disturbed // Zara Larsson // Inhaler

kortom… tevreden met de eerste worp

Met de zaterdag ben ik niet eens behalve Crowded House dan, hoewel ik dat meer een Bospop boeking vind
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Die derde headliner zorgt er bij mij wel voor of ik weekendkaarten koop of alleen voor de vrijdag... Dus als er nog niets bekend is voor zaterdag dan wacht ik nog even met kaarten kopen. Maar ik denk dat we toch niet bang hoeven te zijn dat het in één keer weg is.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Redelijke worp, maar voor mij persoonlijk niet super. Volbeat heb ik inmiddels wel gezien, supergrass en Balthazar vond ik leuke toevoegingen, Kensington, jc Stewart, James Arthur en LF bah. Rest doet mee niet veel.
k zal vanavond alle ik thuis ben eens mijn clashfinder aanpassen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik kan me niet herinneren dat de reacties hier op de eerste lading Pinkpop namen ooit zo positief (of wat er voor door moet gaan) was. Het wordt nergens echt heel spannend qua namen maar er staat voor de meeste mensen wel wat leuks om te zien nu.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.700
Ik verwacht de Guns, de Foos of Nightwish als headliner op zondag al zegt een klein vogeltje dat ACDC ook nog weleens de verassing zou kunnen zijn morgen…. ?

Ik vind het toch schitterend hoe er na 1 berichtje van een onbekende gebruiker op efestivals, er gelijk vanuit gegaan wordt dat het JT gerucht niet klopt. Terwijl ons bewezen orakel Ken vanuit meerder bronnen wel die bevestiging had, en onze eigen Dennis ook meer lijkt te weten. Ik zie vooralsnog geen reden om ergens anders vanuit te gaan.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Ik kan me niet herinneren dat de reacties hier op de eerste lading Pinkpop namen ooit zo positief (of wat er voor door moet gaan) was. Het wordt nergens echt heel spannend qua namen maar er staat voor de meeste mensen wel wat leuks om te zien nu.

Vorige week de aankondigingen van RHCP en met name Post Malone gemist?

Denk dat de meeste mensen voor wie 'wel wat leuks' is te zien nog niet overtuigd zijn om straks 110 euro voor een dag of 230 euro voor een weekend neer te tellen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.102
De kans op Timberlake leek mij sowieso al vrij nihil. Die boeken ze alleen als er echt geen betere optie is.

Of Monsters and Men paar jaar geleden in de tent gezien. Die zongen vals zeg.

Waren in Tivoli 2 weken geleden supergoed. Zullen wel mindere dag hebben gehad toen.

Moet wel zeggen dat vooralsnog 240 behoorlijk aan de prijs is voor dit affiche.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Niet onaardig, niet geweldig... Ergens daartussenin.. Typische Pinkpop namen.
Tot nu toe wil ik de Peppers, Disturbed, Keane, Volbeat, Nothing But Thieves, Crowded House en Supergrass wel graag zien.
Nog een paar namen waar ik wel zou gaan kijken, maar wat ik niet jammer zou vinden als ik het zou missen...
Kensington ga ik keihard ontlopen..
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Alhoewel e.e.a. natuurlijk enigszins staat of valt met die derde headliner, de festivalafsluiter, zijn de 18 namen die we tot nu toe hebben helemaal niet verkeerd om het een weekend lang prima naar je zin te kunnen hebben.
Wij kopen die kaarten i.i.g. niet voordat we nog zeker een derde worp namen (inclusief) headliner te weten krijgen, maar we zijn wel getriggerd om 'gewoon' weer die kant op te gaan als die laatste namen bevallen...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Eerlijk is eerlijk, tot nu toe prima dagprogramma. Voor ieder wat wils en steviger als vorig jaar. Nu hopen op knaller van een headliner. Persoonlijke voorkeur Guns and Roses. Met Foo Fighters of Pearl Jam geen probleem maar niet verrassend. Het zou toch wat zijn als Sir Macca vandaag een foto plaatst van P!NK. Mis overigens een golden oldie tussen de namen. Robert Plant is bezig met nieuw album en die is natuurlijk een zeer welkom als afsluiter op podium noord.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Als ik de namen per dag bekijk, is voor mij de Zaterdag nog erg zwak, met alleen Crowded House een must see.. Ik neem aan dat daar nog de sub en noord afsluiter bij moet komen..
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Met Crowded House, Of Monsters & Men, Inhaler, Supergrass, en Balthazar toch wel wat aardige namen. Had die laatste twee echter liever op andere festivals gezien maargoed. Verder ook wel logische boekingen met Kensington, Danny Vera, Nothing but Thieves en Volbeat. Ook weer wat meuk met zo'n James Arthur voorop, maargoed, hoort erbij? Al met al valt het me niet heel erg tegen. Misschien dat ik zelfs ga overwegen de vrijdag weer eens naar Landgraaf te reizen.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik denk voor de vrijdag:
Mainstage: Red Hot Chili Peppers - Twenty One Pilots - Kensington -....
Iba: Keane - Nothing But Thieves - Supergrass -....
Tent: Lost Frequencies LIVE -.....
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Opzich erg blij met de namen.
Volbeat is dan zo zeer niet iets voor mij, maar wel een goeie naam.
Nothing But Thieves, ik word erg blij van hun zijn ook erg goed live en maken er nog wel een show van.
Kensington, ja... volgens mij doen hun 2020 een festival tour door NL, wat mij betreft prima naam maar hangt van de placing af.
Crowded House, leuk lekker 80's en begin 90's lekker mee blerren met Weather with you en Don't dream it's over.
Lost Frequencies, dit jaar op Hullabaloo gezien dit viel mij wat tegen had gehoopt op wat meer eigen liedjes dan gewoon random remixxes, verder wel leuke naam.
Of Monsters and Men, heerlijke ijslandse band met een lekker nieuw album wat wat meer up-tempo is en het "Bekende" album echte folk.
Balthazar, heb minder met de stem van Maarten verder wel lekker dromende muziek.
Supergrass, ik word zelf altijd erg happy van hun nummer "Alright" wie niet eigenlijk.. Minder bekend met hun overige muziek. Leuke naam!
Tuurlijk moet er ook ergens op Pinkpop weer een James staan, dit jaar dan James Arthur... Heb hier zelf absoluut niks mee...
Danny Vera, lekkere americana sound waar ik zelf opzich wel van houd.
Inhaler, wat mij betreft de band om in de gaten te houden aankomende jaren. Natuurlijk de prachtige stem van Bono die je hoort in de stem van zijn zoon. Heerlijke up-tempo beat en lekkere bass. Ik houd van deze muziek, ik wil ze sws al zien op Eurosonic en misschien de melkweg maar Pinkpop here we come!
JC Stewart, geld het zelfde voor als mr. James Arthur. Heb er absoluut niks mee, verder wel leuk een nieuwe naam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken