Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik vind het toch schitterend hoe er na 1 berichtje van een onbekende gebruiker op efestivals, er gelijk vanuit gegaan wordt dat het JT gerucht niet klopt. Terwijl ons bewezen orakel Ken vanuit meerder bronnen wel die bevestiging had, en onze eigen Dennis ook meer lijkt te weten. Ik zie vooralsnog geen reden om ergens anders vanuit te gaan.
ja vind het vreemd?
zo'n naam als Timberlake komt niet zomaar ineens uit het niets aanwaaien?

maar, laten we wel in het achterhoofd houden dat er enorm geschoven is met headliners afgelopen tijd...
dus ik kijk nergens van op!
dus als het Timberlake niet zou zijn, dan zit het slot behoorlijk op de deur bij Pinpop wat die headliner betreft.
aangezien Coldplay niet het plan van zondag was, RHCP ook niet en Malone ook niet is er misschien wel al een tijdje iets in de koker?
Ook opvallend dat TOP nog niet voor vrijdag er bij staat? Had ik wel verwacht hoor?

Pinkpop schrijft in ieder geval : "De headliner voor de zondag wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt."
Ben alleen bang dat dat pas na dit weekend is...
(imo, liever wel... persoonlijk ivm verkoopstress)
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Voor mij is, tot nu toe, de vrijdag het meest interessant ?
Ga er vanuit dat het as zaterdag niet storm loopt met de kaartverkoop dus ik wacht nog ff af wat andere festivals te bieden hebben...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Pilots verwacht ik nog steeds niet. Die komen niet voor een subspot. Ook lastig met hun podiumopstelling. Die kunnen we denk ik wel afschrijven.

Ik verwacht headliner drie morgen, 16u.
En het is idd niet Timberlake. :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
wat ik denk...
Muse, Springsteen met E-street, The Who, AC/DC, Guns N Roses, Foo Fighters, Pearl Jam of wel Timberlake.

in iedergeval een grotere act dan Volbeat? of een co-head constructie "The Who - Volbeat" ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
wat ik denk…
Muse, Springsteen met E-street, The Who, AC/DC, Guns N Roses, Foo Fighters, Pearl Jam of wel Timberlake.

in iedergeval een grotere act dan Volbeat? of een co-head constructie “The Who – Volbeat” ?

Die zijn op het laatste moment nog aan de gang gegaan met een nieuwe headliner. Is nog niet helemaal rond en daarom moet het wachten. En ik verwacht daarom geen Timberlake meer. Dat was normaal gezien wel rond geweest. Tenzij hij wil dat PP wacht met bekend maken omdat zijn hele tour in 1 keer bekend wordt gemaakt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.883
Voor mij is, tot nu toe, de vrijdag het meest interessant
1f60a.svg

Ga er vanuit dat het as zaterdag niet storm loopt met de kaartverkoop dus ik wacht nog ff af wat andere festivals te bieden hebben…

Volledig mee eens, jammer dat Crowded House op de zaterdag staat. De vrijdag ziet er idd goed uit
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.734
Vrijdag 8 namen bekend t.o.v. 5 op zaterdag en zondag. Dat speelt ook mee in het 'vrijdag ziet er goed uit' principe.

Maar het mag gezegd: RHCP, Nothing but Thieves, Kensington en Keane op de 1e (vaak iets kortere) dag. Dat betekent dat een van die laatste 3 géén 3FM afsluiter en ook gééneens sub op main is. Dat is best verdienstelijk...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.914
6.145
Ik zou wel heel graag de podiumverdeling willen weten…
Ik heb al eens een voorlopige clashfinder gemaakt.

Deze worp namen zijn trouwens weer niet zo slecht hoor. Die vrijdag ziet er zelfs vrij prima uit met Kensington, Keane, Balthazar, Supergrass en Lost Frequencies als undercard.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Geen slechte namen, alleen de zaterdag valt me voorlopig nog tegen. De vrijdag is zelfs nu al uitmuntend. Ben toch benieuwd hoe laat het de vrijdag allemaal gaat beginnen...Ik verwacht eerder als normaal omdat de campings ook al een dag eerder open gaan..

Ik hoop zelf nog op namen zoals Wolfmother/Greta van Fleet/TOP/Royal Blood en dan ben ik definitief om.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
Prima namen voor Pinkpop. Niet echt spannend maar ook niet teleurstellend slecht. Misschien nog een opmerking: op de aankondiging staan de namen wel ongeveer volgens grootte geordend, met Nothing But Thieves ook bovenaan. Lijkt me dus dat die Noord gaan afsluiten, Kensington sub voor de Peppers en dat betekent dus geen Twenty One Pilots meer.

Ik verwacht headliner drie morgen, 16u.
En het is idd niet Timberlake. ?
Sinds wanneer ben jij de persoon met inside info? :wink:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Prima namen voor Pinkpop. Niet echt spannend maar ook niet teleurstellend slecht. Misschien nog een opmerking: op de aankondiging staan de namen wel ongeveer volgens grootte geordend, met Nothing But Thieves ook bovenaan. Lijkt me dus dat die Noord gaan afsluiten, Kensington sub voor de Peppers en dat betekent dus geen Twenty One Pilots meer.


Timmetje wrote:
Ik verwacht headliner drie morgen, 16u.
En het is idd niet Timberlake.
1f609.svg


Sinds wanneer ben jij de persoon met inside info?
1f609.svg
Opvallend idd dat Nothing But Thieves hoger staat dan Kensington. zou het persoonlijk aan de hoge kant vinden. Of ze geven Kensington toch een downgrade gezien ze wel het idee hebben dat niet heel Pinkpop er op zit te wachten?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik gok dat Kensington de sub voor de vrijdag is en Nothing but Thieves Noord afsluiter.. Of andersom, maar denk ook dat we 21P kunnen wegstrepen.. Jammer, dat had de vrijdag zeer sterk gemaakt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik denk dat we PP dit jaar gaan skippen........het is gewoon mwoah.......Er is niet 1 ding waar ik van zeg dat MOET ik echt zien. Zoals het er zo uitziet gaat die kaartverkoop rustig hoor Dennis. Ik zou me niet al te druk maken. Tenzij AC/DC komt maar dat acht ik heel onwaarschijnlijk.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.343
5.887
Timmetje wrote:
Ik verwacht headliner drie morgen, 16u.
En het is idd niet Timberlake. ?

Sinds wanneer ben jij de persoon met inside info? ?

Ja ik ben ook erg benieuwd wat hier achter zit.
Aangezien Tim vanaf het eerste moment dat hij genoemd werd al JT aan het afkraken is, heb ik voorlopig het idee dat hij alleen maar aan het trollen bent vanwege zijn eigen smaak. Maar we zullen het morgen zien heh. Hoop van harte op een verrassing, kan het geruchtencircuit wel gebruiken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken