Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
geen idee...

Vind aankondiging van voorverkoop al een klapper?

Er zijn een paar dingen denkbaar.
Maar ik verwacht RHCP eigenlijk als eerste naam, voor de zaterdag.
Ik verwacht Coldplay op vrijdag.

Er zijn voor zondag een paar dingen mogelijk.
Of Pearl Jam of Foo Fighters komen al op herhaling, PJ sowieso in de buurt ivm Ziggo en Foo Fighters tijdens Pinkpop op Hellfest volgens Zegut.
Persoonlijk, favo acts, maar zou de snelle retour na 2 jaar dom, slecht, niet orgineel vinden, alleen voor de verkoop is dat lekker voor Mojo.
Andere mogelijkeid is een act die nog niet op Pinkpop stond en in dat weekend opduikt, ik blijf er bij Zegut noemde AC/DC en die tour voor H2H40 verwacht ik wel.
Maar stel, Pinkpop kiest voor "verrassendere" namen en niet voor herhaling, kan een " mindere" headliner ook nog... Ik zie Volbeat of Neil Young nog als achter de hand opties.

Overigens vreemd dat SoaD, Nightwish en Volbeat (nog) niet zijn aangekondigd voor Graspop. Daar zit voor Pinkpop misschien een nieuwtje in. Behalve SoaD, die staan reeds in ZIggo...
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Beelen noemde het vanochtend !

Trouwens, ik was gisteravond bij Greta van Fleet. Die verdienen inmiddels ook wel een plekje op het hoofdpodium.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.407
Overigens vreemd dat SoaD, Nightwish en Volbeat (nog) niet zijn aangekondigd voor Graspop. Daar zit voor Pinkpop misschien een nieuwtje in. Behalve SoaD, die staan reeds in ZIggo…

Moeten natuurlijk nog gewoon twee headliners bekend gemaakt worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Beelen noemde het vanochtend !

Trouwens, ik was gisteravond bij Greta van Fleet. Die verdienen inmiddels ook wel een plekje op het hoofdpodium.
Bij Beelen...

oke, nevermind... NEXT!
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
eh wrote:
Beelen noemde het vanochtend !

Trouwens, ik was gisteravond bij Greta van Fleet. Die verdienen inmiddels ook wel een plekje op het hoofdpodium.

Bij Beelen…

oke, nevermind… NEXT!

Wat doe jij ineens bijzonder ?
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
eh wrote:
Wat doe jij ineens bijzonder ?

ik ben principieel tegen te veel herhaling

Nou .... flikker dan 95 % van de berichten weg hier meneer de Moderator.
In het begin had ik nog enige sympathie voor je ...... brokkelt snel af op deze manier !
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Hoe is het mogelijk, 8 uur en nog niets. Ook niet via de plaatselijke omroep Limburg.
1f62e.svg
ook dit... is erg opvallend

 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
279
Foo Fighters of RHCP moet het toch gaan worden om 10 uur lijkt me, als je de geruchten een beetje op een rijtje zet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
VInd vooral gek...

Coldplay verwacht ik 99% zeker
RHCP verwacht ik 99% zeker, ook dagblad De Limburger hint naar RHCP straks
Foo Fighters volgens radio Veronica straks
Pearl Jam volgens insiders op PJ-forum, al kondigd die band normaal pas in december aan
Daarbij dat is er 1 te veel, toch?
Ergens wordt valse info doorgespeeld!

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
VInd vooral gek…

Coldplay verwacht ik 99% zeker
RHCP verwacht ik 99% zeker, ook dagblad De Limburger hint naar RHCP straks
Foo Fighters volgens radio Veronica straks
Pearl Jam volgens insiders op PJ-forum, al kondigd die band normaal pas in december aan
Daarbij dat is er 1 te veel, toch?
Ergens wordt valse info doorgespeeld!

Dan zal het wel RHCP - Foo Fighters - Pearl Jam worden, met RHCP in plaats van Coldplay.

Nog een uurtje. We zullen zien!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken