Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Foo Fighters zou ik wel verassend vinden. Meestal teasen die ook wel via de social media en nu helemaal niet
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.066
8.179
VInd vooral gek…

Coldplay verwacht ik 99% zeker
RHCP verwacht ik 99% zeker, ook dagblad De Limburger hint naar RHCP straks
Foo Fighters volgens radio Veronica straks
Pearl Jam volgens insiders op PJ-forum, al kondigd die band normaal pas in december aan
Daarbij dat is er 1 te veel, toch?
Ergens wordt valse info doorgespeeld!

Als je het zo uittypt, dan is dat Coldplay: de enige zonder extra onderbouwing.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
400
140
Foo Fighters zou ik wel verassend vinden. Meestal teasen die ook wel via de social media en nu helemaal niet
Foo Fighters werden vorig jaar ook uit het niets aangekondigd voor Hurricane/Southside
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
393
404
Knap van Pinkpop, dat er nog niets naar buiten is gekomen. Dat doen ze goed tov andere jaren.

Nog een uurtje en we weten in ieder geval iets..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Tenzij jullie meer weten over Coldplay dan jullie hier kunnen of mogen zeggen, is het toch redelijk uit de lucht gegrepen dat Pinkpop degene is die hun semi-exclusief heeft geboekt voor volgende zomer. Zou daarmee nog sterker zijn dan wanneer ze een hele festivaltour doen, dat ter zijde.

Ben tegelijkertijd eens dat RHCP - FF - PJ van weinig creativiteit zou getuigen, maar hé, waarschijnlijk verkoop je er meer kaarten mee dan vorig jaar en dat is natuurlijk wat telt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.777
6.523
Coldplay op PP komt idd echt uit de lucht vallen. Lijkt erop dat mensen hun hoop vestigen op een tour ivm album terwijl ze al meerdere malen hebben aangegeven het album niet te gaan touren.

Mocht Coldplay een exclusieve vis op PP zijn dan hebben ze dat wel heel mooi voor elkaar. Hopelijk dan op za of zo zodat we geen P!nk Werchter achtige taferelen krijgen qua acts op de halve vrijdag.
 

Dansen met Janssen

Playlistbediener
9 mrt 2015
33
6
Zal me niks verbazen dat de headliner die zo dadelijk wordt aangekondigd niet eentje uit het lijstje van de veel geclaimde festilieaks forum namen Coldplay, RHCP, TOP, FF, PM etc. is.

Iets met tunnelvisie en roze bril op dit forum...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Misschien wordt het nieuwe Pinkpop hoedje om 10 uur gelanceerd?
zooooo....

dat zou lachen zijn, allemaal gedoe om niets :lol:

zal het iets anders zeggen:
imo, ik verwacht Foo Fighters sowieso niet. Volgens mij is dat alleen de wereld in geslingerd door de cijfer combinatie.
als PJ er staat, dan is die aankondiging sowwieso pas in december, dus die verwacht ik (nu) ook (nog) niet?
voor Coldplay verwacht ik pas na de album aankondiging, geruchten gaan duidelijk inmiddels over Pinkpop en TW Classic.
enige logische vind ik RHCP, na de Firenze aankondiging en ik heb het idee dat die allang aangekondigd hadden moeten worden?

imo, kan zijn :
- alleen VVK
- RHCP en VVK
- FF en VVK
- RHCP en FF en VVK
- headliner met enkele dagnamen en vvk

andere opties lijken me niet plausibel? toch?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.828
12.176
Mag hopen dat ze wat dagnamen gaan weggeven. Moeten gewoon vijf namen per dag bekend zijn, voordat je die in de verkoop gooit.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Coldplay exclusief op Pinkpop? Gij wilt pinkpop failliet zeker
1f642.svg
?

Chris Martin heeft toch duidelijk aangegeven dat ze maar een paar optredens doen volgende zomer? Waaronder dus dingen als Global Citizen.
Als er Pinkpop en een losse dag Werchter (Boutique) bij zit, dan ben je toch redelijk exclusief.

Mijn gedachte is derhalve ook eerder dat Coldplay níet op Pinkpop staat. Maar ik begrijp de stelligheid van Dennis, en jouw hints, dan niet zo goed. Vandaar vraag ik me af of jullie meer weten.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.066
8.179
Joslittel wrote:
Misschien wordt het nieuwe Pinkpop hoedje om 10 uur gelanceerd?

zooooo….

dat zou lachen zijn, allemaal gedoe om niets
1f606.svg


zal het iets anders zeggen:
imo, ik verwacht Foo Fighters sowieso niet. Volgens mij is dat alleen de wereld in geslingerd door de cijfer combinatie.

En natuurlijk de Zegut zegt Foo Fighters Hellfest. :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
VInd vooral gek…

Coldplay verwacht ik 99% zeker
RHCP verwacht ik 99% zeker, ook dagblad De Limburger hint naar RHCP straks
Foo Fighters volgens radio Veronica straks
Pearl Jam volgens insiders op PJ-forum, al kondigd die band normaal pas in december aan
Daarbij dat is er 1 te veel, toch?
Ergens wordt valse info doorgespeeld!
Pearl Jam info is echt heel vaag. Kan nog alle kanten op. De Griek is daarin niet zo duidelijk als bv Werchter.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
186
99
ik laat alvast een kaarsje branden voor Foo Fighters, hopelijk in het kader van hun nieuwe album dat volgend jaar uitkomt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Coldplay, Kensington en GnR deze ochtend ook al op 3FM; dat zijn al vijf namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken