Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Dit forum is zoveel vermakelijker dan mijn college op dit moment. Misschien moeten we gewoon even afwachten nog een klein halfuur en kunnen we dan in een uurtje pagina 200 halen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
VInd vooral gek…

Coldplay verwacht ik 99% zeker
RHCP verwacht ik 99% zeker, ook dagblad De Limburger hint naar RHCP straks
Foo Fighters volgens radio Veronica straks
Pearl Jam volgens insiders op PJ-forum, al kondigd die band normaal pas in december aan
Daarbij dat is er 1 te veel, toch?
Ergens wordt valse info doorgespeeld!
Niet per se. Zowel RHCP als Coldplay zijn voldoende concrete bronnen naar dat dit zou gaan gebeuren. Foo Fighters gaan ongetwijfeld touren en is pas sinds gisteren/vandaag echt een concreet gerucht geworden door samenloop van omstandigheden. De Griek (PJ) heeft altijd laten uitschijnen dat 't een show in Amsterdam (met nog enkele data) en Werchter. Dus volgens mij wordt 't - zoals je eerder aangaf - Coldplay, RHCP en Foo Fighters.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Welke concrete bronnen wijzen naar Coldplay op PP?

De meest concrete bron, de band zelf, heeft aangegeven het album niet te gaan touren....

Vorig jaar hadden we exact dezelfde Coldplay discussie en toen kwamen ze ook niet.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Precies, ik voel alweer aankomen dat we straks een jaar lang gaan zeggen "Coldplay zou eigenlijk komen, maar dat ging niet door".
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef'Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef’Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.
Enkel Chef'Special gaan ze niet met zo'n aankondiging niet bekend maken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ook geen. Kan uiteindelijk alsnog 21 Pilots - RHCP - Pearl Jam zijn. Die aftelklok lijkt qua stijl op de Foo EPs maar thats it.

Om 10u verwacht ik dan nu RHCP, Kensington en Chef Special op de zaterdag en nieuws over VVK.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Iedereen verwacht RHCP en dat is ook logisch.
Vanmorgen komt Beelen met FF aanzetten. Waar dat vandaan komt?
Maar 1 van die 2 zal het wel zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef’Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.
Sorry, mag je graag, maar dit is op dit moment totaal niet boeiend.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef’Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.

Enkel Chef’Special gaan ze niet met zo’n aankondiging niet bekend maken.
Dat klopt, maar mochten ze meerdere namen tegelijk bekend maken (lijkt me sterk dat ze met slechts 1 headliner aan de kaartverkoop beginnen volgende week), dan verwacht ik die naam wel ertussen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Jesper wrote:
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef’Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.

Sorry, mag je graag, maar dit is op dit moment totaal niet boeiend.

Je had het er in je vorige post over dat je hoopte op dagnamen. Dat is er 1. :wink: :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Gaat het PP dit keer lukken om echt zelf met het nieuws te komen. Het ziet er wel naar uit.........
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Welke concrete bronnen wijzen naar Coldplay op PP?

De meest concrete bron, de band zelf, heeft aangegeven het album niet te gaan touren….

Vorig jaar hadden we exact dezelfde Coldplay discussie en toen kwamen ze ook niet.

Ik denk dat het juist realistischer is dan als ze een grote tour doen met een grote stage. Nu kunnen ze gebruik maken van de infrastructuur van festivals en daarvoor juist geen grote tour doen omdat ze geen nieuw podium hoeven.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
wenteldave wrote:

Jesper wrote:
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef’Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.


Sorry, mag je graag, maar dit is op dit moment totaal niet boeiend.

Je had het er in je vorige post over dat je hoopte op dagnamen. Dat is er 1.
1f609.svg
1f61b.svg
Maar niet de dagnaam waar ik op hoopte...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken