Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit forum is zoveel vermakelijker dan mijn college op dit moment. Misschien moeten we gewoon even afwachten nog een klein halfuur en kunnen we dan in een uurtje pagina 200 halen.
Coldplay verwacht ik 99% zeker
RHCP verwacht ik 99% zeker, ook dagblad De Limburger hint naar RHCP straks
Foo Fighters volgens radio Veronica straks
Pearl Jam volgens insiders op PJ-forum, al kondigd die band normaal pas in december aan
Daarbij dat is er 1 te veel, toch?
Ergens wordt valse info doorgespeeld!
Niet per se. Zowel RHCP als Coldplay zijn voldoende concrete bronnen naar dat dit zou gaan gebeuren. Foo Fighters gaan ongetwijfeld touren en is pas sinds gisteren/vandaag echt een concreet gerucht geworden door samenloop van omstandigheden. De Griek (PJ) heeft altijd laten uitschijnen dat 't een show in Amsterdam (met nog enkele data) en Werchter. Dus volgens mij wordt 't - zoals je eerder aangaf - Coldplay, RHCP en Foo Fighters.
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef'Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef’Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.
Nogmaals, vlak niet uit dat Chef’Special zometeen ook met een aankondiging komt. Die komen ook met een nieuw album dus ik verwacht ook wel een plekje vroeg op de main voor hun.
Jesper wrote:
Enkel Chef’Special gaan ze niet met zo’n aankondiging niet bekend maken.
Dat klopt, maar mochten ze meerdere namen tegelijk bekend maken (lijkt me sterk dat ze met slechts 1 headliner aan de kaartverkoop beginnen volgende week), dan verwacht ik die naam wel ertussen.
Jesper wrote:
Sorry, mag je graag, maar dit is op dit moment totaal niet boeiend.
Ik denk dat het juist realistischer is dan als ze een grote tour doen met een grote stage. Nu kunnen ze gebruik maken van de infrastructuur van festivals en daarvoor juist geen grote tour doen omdat ze geen nieuw podium hoeven.
Jesper wrote:
Sorry, mag je graag, maar dit is op dit moment totaal niet boeiend.
Je had het er in je vorige post over dat je hoopte op dagnamen. Dat is er 1.