Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Timmetje wrote:

Indiaantje89 wrote:
Pfff die concert data worden echt te vroeg bekend gemaakt. Ik zag net net Nightwish voorbijkomen, ik dacht leuk… 24 november in de ZiggoDome.

Blijkdat dus gewoon voor 2020 te zijn.


Ik had exact hetzelfde. Leuk, ga kaarten halen…. wacht?! Meer dan een jaar voor aanvang?
Laat dan maar voor nu.

Ja hier nog één, zinloos vroeg. In November kaarten halen voor zomerconcerten is voor mij een beetje de grens, alles daarvoor is wel erg vroeg. Ook in het kader van de financiële middelen een beetje spreiden, worden nu ook best wat interessante dingen voor februari en maart aangekondigd namelijk.

Precies.

Ben aan de andere kant wel bang dat het snel kan gaan.... helemaal gezien Beste Zangers. Wat denken jullie? Gaat dit morgen meteen uitverkopen of kan ik nog even wachten?
Kaartjes zijn wel mooi geprijst an sich.

(Sorry voor de offtopic trouwens!)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Timmetje wrote:

Indiaantje89 wrote:
Pfff die concert data worden echt te vroeg bekend gemaakt. Ik zag net net Nightwish voorbijkomen, ik dacht leuk… 24 november in de ZiggoDome.

Blijkdat dus gewoon voor 2020 te zijn.


Ik had exact hetzelfde. Leuk, ga kaarten halen…. wacht?! Meer dan een jaar voor aanvang?
Laat dan maar voor nu.

Ja hier nog één, zinloos vroeg. In November kaarten halen voor zomerconcerten is voor mij een beetje de grens, alles daarvoor is wel erg vroeg. Ook in het kader van de financiële middelen een beetje spreiden, worden nu ook best wat interessante dingen voor februari en maart aangekondigd namelijk.
Ja ik zat dus letterlijk mijn agenda voor 24-11-2019 te checken. Lekker op een zondag dacht ik nog (dus hoef je niet na werktijd nog door te gaan). Maar nee ik laat hem nu ook schieten. Terwijl ze al een poostje op mijn lijst staan om uit te checken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.509
Joslittel wrote:

Timmetje wrote:

Indiaantje89 wrote:
Pfff die concert data worden echt te vroeg bekend gemaakt. Ik zag net net Nightwish voorbijkomen, ik dacht leuk… 24 november in de ZiggoDome.

Blijkdat dus gewoon voor 2020 te zijn.


Ik had exact hetzelfde. Leuk, ga kaarten halen…. wacht?! Meer dan een jaar voor aanvang?
Laat dan maar voor nu.


Ja hier nog één, zinloos vroeg. In November kaarten halen voor zomerconcerten is voor mij een beetje de grens, alles daarvoor is wel erg vroeg. Ook in het kader van de financiële middelen een beetje spreiden, worden nu ook best wat interessante dingen voor februari en maart aangekondigd namelijk.

Precies.

Ben aan de andere kant wel bang dat het snel kan gaan…. helemaal gezien Beste Zangers. Wat denken jullie? Gaat dit morgen meteen uitverkopen of kan ik nog even wachten?
Kaartjes zijn wel mooi geprijst an sich.

(Sorry voor de offtopic trouwens!)

Verwacht niet dat dit meteen uitverkoopt hoor. Nightwish stond er nog vrij recent en is een relatief grote zaal voor hen.

PS. Wat heeft Nightwish te maken met Beste Zangers? Blijf ver weg van dat soort programma's.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Floor Jansen doet mee aan het NPO programma Beste Zangers.

(En het is imo inderdaad een flinke mismatch.)
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Oasiss wrote:

mattman wrote:
Vind het bij Oasis eigenlijk helemaal niet zo noodzakelijk om te samen te komen, aangezien zowel Noel en zeker Liam al die nummers toch elk bijna elk festivalseizoen live brengen.

Nu, een R.E.M. reünie daarintegen… Wat zou dat geweldig zijn. Maar zoals hier al gezegd is: daar heeft Stipey helemaal geen zin in. En zal er ook nooit zin in hebben.


Ik heb me eigenlijk nooit heel erg verdiept in R.E.M. Als ik jou hoor, dus wel de moeite waard? Tips qua albums die de moeite waard zijn?

Oef, ja! Veel albums die de moeite zijn.
1f600.svg


Volgens mij wordt Automatic For The People hun meesterwerk genoemd. Deels terecht wel, heel sterke plaat. Ik vind de platen Lifes Rich Pageant en Document nog een stukje beter. En dan zijn er nog Fables of the reconstruction, Green en New adventures in hi-fi die ook zwaar de moeite zijn. Deze band heeft echt te veel goede muziek gemaakt.

In principe kan je ook prima de compilatie Part Lies, Part Heart, Part Truth Part Garbage opzetten. Nul slechte nummers. Of toch bijna.

Ik mis het album "out of time" in deze, dat is ook een vrij toegankelijk album met het briljante losing my religion er op
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Geruchten gaan dat The Strokes, Billie Eilish en Charlie XCX volgend jaar de Zuid Amerikaanse Lollapalooza aandoen.
Mogen wat mij betreft alle drie door naar de geruchtenmolen voor de zomer in Europa, zeker The Strokes staat misschien wel bovenaan de lijst 'acts die ik nog nooit live heb gezien'.

Oh, GnR wordt ook genoemd, maar dat mag van mij lekker bij geruchten blijven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Heerlijk! Laat die idd alle drie maar doorkomen en laat GnR idd maar de ArenA doen ofzo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Geruchten gaan dat The Strokes, Billie Eilish en Charlie XCX volgend jaar de Zuid Amerikaanse Lollapalooza aandoen.
Mogen wat mij betreft alle drie door naar de geruchtenmolen voor de zomer in Europa, zeker The Strokes staat misschien wel bovenaan de lijst ‘acts die ik nog nooit live heb gezien’.

Oh, GnR wordt ook genoemd, maar dat mag van mij lekker bij geruchten blijven.
komt binnenkort nog een geruchtje met een M.... bij ;)

edit, en GnR kan je met gerust hart noteren voor Europa 2020 in de zomer
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.163
Oasiss wrote:
Geruchten gaan dat The Strokes, Billie Eilish en Charlie XCX volgend jaar de Zuid Amerikaanse Lollapalooza aandoen.
Mogen wat mij betreft alle drie door naar de geruchtenmolen voor de zomer in Europa, zeker The Strokes staat misschien wel bovenaan de lijst ‘acts die ik nog nooit live heb gezien’.

Oh, GnR wordt ook genoemd, maar dat mag van mij lekker bij geruchten blijven.

komt binnenkort nog een geruchtje met een M…. bij
1f609.svg

Wat heeft Merol hier nou weer mee te maken?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik hoop dat Muse iig niet op Pinkpop staat.
ik heb Muse wel heel hoog op mijn (reserve) lijstje staan.
Kan je natuurlijk donder op zeggen dat die kunnen komen, maar heb een sterk onderbuikgevoel dat ze voor Hurricane festival en Southside festival gaan, dus dan geen Pinkpop.
imo afwachten wat RaR/RiP zal doen, staan ze daar, dan kan je Pinkpop met dikke stift invullen gok ik.
Laatste keer was 2015, nou, 5 jaar terug is nog acceptabel imo...
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Geruchten gaan dat The Strokes, Billie Eilish en Charlie XCX volgend jaar de Zuid Amerikaanse Lollapalooza aandoen.
Mogen wat mij betreft alle drie door naar de geruchtenmolen voor de zomer in Europa, zeker The Strokes staat misschien wel bovenaan de lijst ‘acts die ik nog nooit live heb gezien’.

Oh, GnR wordt ook genoemd, maar dat mag van mij lekker bij geruchten blijven.

Ik heb gisteren Billie Eilish in de Altice Arena Lissabon gezien, 20.000 mensen, uitverkocht, wat een gekkenhuis, zelden zo'n enthousiast publiek gezien, en ik ga vaak naar concerten en festivals. Vond het zelf best ok, ook al is het niet helemaal mijn genre. Kom maar op voor PP20, kan een feestje worden!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Metallica mag wat mij betreft samen met GnR de niet-festivalweides/zalen/stadia gaan bezoeken.

Wat Muse betreft. Niet bovenaan de wishlist, maar heb heel wat alternatieven langs zien komen die ik minder goed kan pruimen.

Edit: zie dat je géén headliner zei, dan weet ik niet welke M. (iley Cyrus?)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Metallica mag wat mij betreft samen met GnR de niet-festivalweides/zalen/stadia gaan bezoeken.

Wat Muse betreft. Niet bovenaan de wishlist, maar heb heel wat alternatieven langs zien komen die ik minder goed kan pruimen.

Edit: zie dat je géén headliner zei, dan weet ik niet welke M. (iley Cyrus?)

Helemaal eens!

Muse is na volgende week dit jaar al 2x met de Simulation Theory tour in Nederland geweest. Zelfs als groot fan zeg ik: dat hoeft geen derde keer.

Als Maroon 5 komt zijn die (helaas) toch gewoon headliner?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Muse is na volgende week dit jaar al 2x met de Simulation Theory tour in Nederland geweest. Zelfs als groot fan zeg ik: dat hoeft geen derde keer.
tja maar dat is niet de insteek van geruchten voor een festival he...

ik ben in 2018 naar de LOTB tour van Iron Maiden geweest, maar dat wil niet zeggen dat die tour niet nog langs een festival komt in 2020
bijvoorbeeld he...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Ik zou het persoonlijk gewoon te vaak vinden. Dat is alles dat ik zeg. Simulation Tour in zowel Goffert als Ziggo en dan een jaar later ook nog eens op Pinkpop hoeft van mij gewoon niet zo. Dan is het exclusieve en bijzondere er ook wel wat af imo. Drie keer in 1 jaar dezelfde Tour in NL. Hebben ook verder geen nieuw werk. Beetje overbodig.

Iron Maiden twee jaar eerder met 1 show is dan ook geen goede vergelijking imo.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Oasiss wrote:
Metallica mag wat mij betreft samen met GnR de niet-festivalweides/zalen/stadia gaan bezoeken.

Wat Muse betreft. Niet bovenaan de wishlist, maar heb heel wat alternatieven langs zien komen die ik minder goed kan pruimen.

Edit: zie dat je géén headliner zei, dan weet ik niet welke M. (iley Cyrus?)

Helemaal eens!

Muse is na volgende week dit jaar al 2x met de Simulation Theory tour in Nederland geweest. Zelfs als groot fan zeg ik: dat hoeft geen derde keer.

Als Maroon 5 komt zijn die (helaas) toch gewoon headliner?
Miley hoeft niet zo nodig van mij, tenzij ze d'r sloopkogel meeneemt.
Muse zou ik wel toejuichen, maar hoop dan wel dat het niet dezelfde show is als de Simulation Tour van afgelopen jaar en nu.
Maroon 5 headliner of niet weet ik ook niet goed, zou kunnen. Songs about Jane is één van mijn lievelingsalbums maar van die commerciëlere shit van laatste jaren ben ik geen fan, verkochten wel de ziggo uit en stonden nog nooit (hoe?!?) op Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken