Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Volgens mij heeft Pinkpop nu net sowieso een vrijdagticket aan onze Ruben verkocht!

Maar dat is inderdaad zeker goed nieuws! Gaat de show veel goed doen.
Haha holy shit ik las het net ook.
Hartslag van 300 lijkt het wel.
Ik ben dan 'helaas' bij Clapton, maar als ik me niet vergis, had pa ook voor Antwerpen al kaarten gehaald in de pre-sale en zijn die nog niet verkocht. Dus zijn eerste opmerking was dan ook "Toch naar Pinkpop dus".
Dus ik zal eens gaan kijken, maar dit is wel een droom ja!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094
Mooi man! Twee legendes (of 3 als je de Guns ook meepakt) in 1 weekend.... dat kan minder :wink:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.672
Timmetje wrote:
Mooi man! Twee legendes (of 3 als je de Guns ook meepakt) in 1 weekend…. dat kan minder
1f609.svg


Wacht ff, welke twee legendes hebben we het over als jij van plan bent GnR niet mee te tellen?
(Bullshit trouwens, maar goed jij haat GnR, prima)
Clapton! Wie anders?

Oh, wat is dit fantastisch nieuws, zeg. Frusciante terug. Die komt ook echt uit het niets.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.693
Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Mooi man! Twee legendes (of 3 als je de Guns ook meepakt) in 1 weekend…. dat kan minder
1f609.svg



Wacht ff, welke twee legendes hebben we het over als jij van plan bent GnR niet mee te tellen?
(Bullshit trouwens, maar goed jij haat GnR, prima)

Clapton! Wie anders?

Oh, wat is dit fantastisch nieuws, zeg. Frusciante terug. Die komt ook echt uit het niets.

Ohhh ik denk binnen Pinkpop termen. Thanks haha.
(Nog steeds GnR rules)
(Maar Frusciante is ook best tof ja)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094
Wacht ff. Hannibal, je dacht toch niet dat ik Post Malone een legende noemde he? :lol: :wink:
Fan van zn muziek.... maar legend? Never nooit niet.

En yes. De Guns zijn natuurlijk absolute legends. Cds worden hier ook nog steeds grijsgedraaid.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.693
Wacht ff. Hannibal, je dacht toch niet dat ik Post Malone een legende noemde he? ? ?
Fan van zn muziek…. maar legend? Never nooit niet.

En yes. De Guns zijn natuurlijk absolute legends. Cds worden hier ook nog steeds grijsgedraaid.

Neee zeker niet, ik was oprecht in de war haha!

Maar okay, zo zitten we weer op 1 lijn :wink:

Edit: snap nu ook dat je bedoelde "als Ruben ook nog naar GnR gaat" en niet "als je GnR als legendes meerekent". Sorry!
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.995
3.678
Ik wil de pret niet bederven maar: heeft een gitarist dan zoveel invloed op de live reputatie van RHCP? Josh speelde volgensmij ook prima, dus ik zie de euforie niet zo (buiten het historische feit).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.693
Ik wil de pret niet bederven maar: heeft een gitarist dan zoveel invloed op de live reputatie van RHCP? Josh speelde volgensmij ook prima, dus ik zie de euforie niet zo (buiten het historische feit).

Ik denk dat het wel te merken gaat zijn in de chemie tussen de bandleden op het podium. En inderdaad, Josh speelde prima, ben altijd best onder de indruk geweest van zijn gitaarspel. Maar Frusciante is volgens mij toch echt buitencategorie: een niet te vervangen gitarist. Hoe goed Josh het ook op zijn eigen manier deed.

Ik word zelf alleszins door dit nieuws opeens redelijk enthousiast om toch de Peppers ergens te willen gaan zien, dat had ik hiervoor nog niet.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Dit gaat de kaartverkoop een enorme boost geven. Binnen mijn festivalgroep hebben er twee (die normaal niet zo weg zijn van PP) direct een ticket gekocht. Nu is het natuurlijk maar de vraag of dat representatief is, maar kan me zo voorstellen dat dit nieuws inderdaad veel mensen over de streep gaat trekken
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Ik wil de pret niet bederven maar: heeft een gitarist dan zoveel invloed op de live reputatie van RHCP? Josh speelde volgensmij ook prima, dus ik zie de euforie niet zo (buiten het historische feit).

Denk toch dat dit wel valt in de categorie Guns n Roses met of zonder Slash, Bruce Springsteen met of zonder Stevie van Zandt, Fleetwood Mac met of zonder Lindsey Buckingham
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Ik wil de pret niet bederven maar: heeft een gitarist dan zoveel invloed op de live reputatie van RHCP? Josh speelde volgensmij ook prima, dus ik zie de euforie niet zo (buiten het historische feit).

Mmm... Valt volgens mij toch wel in de categorie Guns n Roses met of zonder Slash, Bruce Springsteen met of zonder Steve van Zandt, Fleetwood Mac met of zonder Lindsey Buckingham.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Frusciante terug bij de Peppers valt volgens mij toch wel in de categorie Guns n Roses met of zonder Slash, Bruce Springsteen met of zonder Steve van Zandt, Fleetwood Mac met of zonder Lindsey Buckingham.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.444
2.925
En zo zijn twee van de drie headliners ineens relevant. Guns N’ Roses voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar ik vermoed dat hier weinig mensen echt over vallen. Zo’n legende voor het eerst op je festival, dat is gewoon goed. Hoe kut ik die Axl ook vind zingen. Maar ik ga dan ook naar Graspop en zal deze dag vast ook te maken hebben met een legende (Aerosmith) die minder is dan 20-30 jaar geleden.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Wat een geweldig nieuws dat John terugkeert. Dit is echt een extra bonus en benieuwd wanneer de vrijdag is uitverkocht.

Nu op de zaterdag Micheal Schenker (een van de headliners in 1981) in de tent en dan hebben we elke dag een meestergitarist die we kunnen bewonderen.

Al met al lijkt het redelijk Champions Leaque niveau aan het worden deze editie !!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.552
7.205
Wat een geweldig nieuws dat John terugkeert. Dit is echt een extra bonus en benieuwd wanneer de vrijdag is uitverkocht.

Nu op de zaterdag Micheal Schenker (een van de headliners in 1981) in de tent en dan hebben we elke dag een meestergitarist die we kunnen bewonderen.

Al met al lijkt het redelijk Champions Leaque niveau aan het worden deze editie !!

Helaas, hij staat dan al op Graspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken