Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Dennis had vtv aangegeven enorm blij te zijn als het de Guns zouden zijn en zn reactie was daarom volgens mij een welgemeend “zo”. Met andere woorden: “Zo. Die zijn binnen.” Hij is er niet kritisch op omdat hij er blij mee is. Das iig hoe ik het las. Heeft niets met gelijk halen te maken. Je zoekt volgens mij meer achter zijn comment dan nodig is.
1f642.svg


Anyway, we hebben de headliners! Benieuwd naar het complete dagprogramma en dan met name de zaterdag.

Wie heeft nou dat frietje gewonnen?
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Blij met de RHCP en GnR. Post malone helemaal niks mee.

Wat anders: the offspring hebben Pinkpop weekend nog niks staan en zijn in de buurt. Kanshebber voor subsubmain of subnoord? Ze staan ook op Jera maar toch
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Blij met de RHCP en GnR. Post malone helemaal niks mee.

Wat anders: the offspring hebben Pinkpop weekend nog niks staan en zijn in de buurt. Kanshebber voor subsubmain of subnoord? Ze staan ook op Jera maar toch

Ze staan op graspop dus zijn in de buurt. Maar ze zijn inderdaad ook al headliner op Jera On Air dus acht de kans klein.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Of zou hij net als Ken op efestivals er de brui aan geven. Het zal toch niet...
Die was er wel klaar mee las ik net.....
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Of zou hij net als Ken op efestivals er de brui aan geven. Het zal toch niet…
Die was er wel klaar mee las ik net…..

Gelijk heeft ie.
Waar kun je hier je account verwijderen?

Of zou hij net als Ken op efestivals er de brui aan geven. Het zal toch niet…
Die was er wel klaar mee las ik net…..
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
PJ wrote:
Of zou hij net als Ken op efestivals er de brui aan geven. Het zal toch niet…
Die was er wel klaar mee las ik net…..


Gelijk heeft ie.
Waar kun je hier je account verwijderen?


Nee jo, overdreven reactie op een beetje kritiek. Hij mag van mij prima blijven posten, blijft voer voor discussie. Maar om nou na een paar (naar mijn mening terechte) kritieken meteen de brui eraan te geven, dan heb je gewoon een teer zieltje en kun je niet veel handelen. Het zijn ook prima onderbouwde kritieken, er wordt niet gescholden o.i.d. Kom op, we zijn toch allemaal volwassen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.448
2.928
Stopt Kennie er nou mee, omdat wij op Festileaks een beetje kritisch kijken naar zijn opmerkingen? Ik denk dat dat te veel eer is voor ons.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Stopt Kennie er nou mee, omdat wij op Festileaks een beetje kritisch kijken naar zijn opmerkingen? Ik denk dat dat te veel eer is voor ons.

Ik denk eerlijk gezegd dat hij uit impulsieve gedachtes en uit emotie dat bericht heeft geschreven omdat iemand op het RW forum hem Aandachth**r heeft genoemd. Ik kan mij voorstellen dat je dan het gevoel "Stank voor dank" krijgt, ondanks hij niet altijd correct is maakt hem nog geen aandachtsh**r naar mijn mening in ieder geval.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Wat een prachtig affiche tot nu...
2 headliners die nog nooit op Pinkpop stonden, 1 nieuwe headliner Post Malone en 1 uit de oude doos Guns N Roses.
Daaronder krijgt het affiche steeds meer vorm.
Ben zelf heel tevreden met de partij gitaar op het affiche. GnR / Volbeat is voor mij een combinatie die goud waard is. Zaterdag verdient nog wel wat aanvulling, maar ziet er wel zo uit op de site.
De vraag is of TOP en Volbeat nou Noord afsluiten of sub main staan, wat ik me ook kan voorstellen. Met dan NOTB en .Paak als Noord afsluiter?? Aangezien Rag N Bone nog na deze 4 genoemd wordt, lijkt het wel alsof er nog 2 namen bij komen tussen Malone en Rag N Bone man, dus nog een main sub en een Noord afsluiter? Daar misschien nog verrassing op zaterdag, voor vrijdag en zondag lijken de hoge spots wel ingevuld imo...

Begin Pinkpop in ieder geval heel sterk, heel gevarieerd en zoals aankondiging verloopt tegenover de start voorverkoop prima. (Wel jammer van mislopen Coldplay)... Maar, met de bovenkant van dit affiche ben ik al weer geheel tevreden!!


 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
602
250
Komen ook nog veel Nederlandse acts bij lijkt me, zijn er nog best weinig. Chef Special en Snelle lijken me grote kanshebbers. Wie nog meer denken jullie?
 

ppganger

Playlistbediener
29 mrt 2018
32
0
Komen ook nog veel Nederlandse acts bij lijkt me, zijn er nog best weinig. Chef Special en Snelle lijken me grote kanshebbers. Wie nog meer denken jullie?

Roxeanne Hazes , Eefje de visser misschien
Zal ook nog wel wat Belgische acts doorkomen , van mij mag tamino wel komen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Wat een prachtig affiche tot nu…

Ik zag vanmiddag dat zelfde plaatje op facebook voorbij komen, en ik moet toegeven dat ik het er ook best tof uit vind zien eigenlijk. En dat zeg ik niet snel over Pinkpop. Het is niet zo dat ik nu gelijk kaarten ga halen, maar ik zou me er zeker wel kunnen vermaken denk ik. En dat is lang niet altijd zo. Geniet ervan!
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Vrijdag en zondag zijn erg goed. Zaterdag zal nog een mainsub en noord afsluiter bijkomen zoals ik het affiche "lees".
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Vrijdag en zondag is het dagprogramma erg sterk.
Zaterdag is de headliner sterk maar het dagprogramma minder. Benieuwd wat daar nog bij komt. Overweeg nog steeds om een zaterdagticket te kopen. Jammer dat Anderson Paak niet op die zaterdag staat. Had de beslissing wat makkelijker gemaakt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
leuk idee thedude182...

ga ik ook ff door het stof!

poster 1, op 7 september, pagina 47
maar 8 goed... 14 procent



poster 2, op 28 september, pagina 76
maar 11 goed... 20 procent



ach, volgende keer gewoon weer hoor ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Volgens mij heeft Pinkpop nu net sowieso een vrijdagticket aan onze Ruben verkocht! :-D

Maar dat is inderdaad zeker goed nieuws! Gaat de show veel goed doen.

Pinkpop gaat een mooi jaar tegemoet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken