Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Godver, ik móet John Frusciante zien.
Maar ik heb al kaartjes voor Graspop, hopelijk komt RHCP nog ergens anders.
Ik denk dat de Pinkpop dagtickets met dit nieuws in 1 klap zijn uitverkocht.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Nav een comment in het Werchter topic de volgende vraag:

Verwachten jullie dat de RHCP alle shows die ze gepland hebben laten staan? Of dat er met deze personeelswisseling een kans is dat ze de optredens cancelen of verzetten en daardoor juist niet op Pinkpop staan?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Nav een comment in het Werchter topic de volgende vraag:

Verwachten jullie dat de RHCP alle shows die ze gepland hebben laten staan? Of dat er met deze personeelswisseling een kans is dat ze de optredens cancelen of verzetten en daardoor juist niet op Pinkpop staan?

Nee hoor die blijven gewoon staan. Anders hadden ze heel de boel wel gecancelled. Misschien wisten ze het zelf al iets langer dan de festivals dat wist ;). Geen reden tot paniek lijkt me.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nav een comment in het Werchter topic de volgende vraag:

Verwachten jullie dat de RHCP alle shows die ze gepland hebben laten staan? Of dat er met deze personeelswisseling een kans is dat ze de optredens cancelen of verzetten en daardoor juist niet op Pinkpop staan?
de aangekondigde shows zullen wel blijven staan, zie niet in wat een member wisseling daarop voor invloed zou hebben.
ik denk eerder dat het misschien wel helpt dat het wel helpt met nieuwe boekingen (al denk ik dat het grootste deel van de tour wel al rond is)

ik denk dat in het Werchter topic een perfecte plek is om die discussie voort te zetten ;) daar moet nog wel een headliner spot of 2 gevuld worden meen ik
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Ik vermoed dat ze wel al gevuld zijn maar gewoon nog niet aangekondigd....

En deze discussie leek me hier relevanter omdat ze niet op Werchter maar wel op Pinkpop staan. :wink:
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Ja, ik bevestig het even 'officieel' vanuit mijn bron dat dit hen nog niet bekend was.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik vermoed dat ze wel al gevuld zijn maar gewoon nog niet aangekondigd….

En deze discussie leek me hier relevanter omdat ze niet op Werchter maar wel op Pinkpop staan.
1f609.svg
wie zegt dat ze niet op Werchter gaan staan?
ik zie daar nog headline spots open en is RHCP meer dan een groot kanshebber ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.148
Timmetje wrote:
Ik vermoed dat ze wel al gevuld zijn maar gewoon nog niet aangekondigd….

En deze discussie leek me hier relevanter omdat ze niet op Werchter maar wel op Pinkpop staan.
1f609.svg


wie zegt dat ze niet op Werchter gaan staan?
ik zie daar nog headline spots open en is RHCP meer dan een groot kanshebber
1f609.svg
Tim bedoelt dan ook 'nog niet''. En daar heeft ie volledig gelijk in. Kon je dat er niet uithalen?
Momenteel vind ik de discussie over RHCP ook relevanter voor het forum van Pinkpop dan voor Rock Werchter.
 

jamesmurphy

Playlistbediener
30 nov 2019
26
6
Dit verbaast mij enigszins eigenlijk.

Al heb ik totaal geen idee hoe het achter de schermen is gegaan, maar als je als boeker de Peppers kan aanbieden met Frusciante doe je dat lijkt me.

Enfin; het maakt de boeking meteen weer relevant. Leuk voor Pinkpop! Toch maar dagticket voor de vrijdag gekocht vandaag.

Ben benieuwd in hoeverre de kaartverkoop een boost heeft gekregen sinds gisteravond.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.148
Dit verbaast mij enigszins eigenlijk.

Al heb ik totaal geen idee hoe het achter de schermen is gegaan, maar als je als boeker de Peppers kan aanbieden met Frusciante doe je dat lijkt me.

Enfin; het maakt de boeking meteen weer relevant. Leuk voor Pinkpop! Toch maar dagticket voor de vrijdag gekocht vandaag.

Ben benieuwd in hoeverre de kaartverkoop een boost heeft gekregen sinds gisteravond.
Aannemende dat je het dan over Pinkpop hebt. OP 13 november is pas bekend gemaakt dat de Red Hot Chili Peppers Pinkpop gingen headlinen. In een maand tijd kan er dusdanig veel veranderen dat Klinghoffer er nu dus uitligt. Oftewel, een maand geleden wist de band waarschijnlijk ook nog niet dat deze wisseling van de wacht eraan zat te komen. Dan valt het simpel te verklaren dat de boeker ze niet kon aanbieden met Frusciante, omdat dat nieuws er gewoon nog niet was.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik denk dat ik er uit ben wat de positie is van Twenty One Pilots en Volbeat, ik denk dat ze de mainstage subs zijn.
Uitgaande van de settijd die TOP had op Pukkelpop en Lowlands.
Dat vermoeden krijg ik doordat Jamiroquai en Kravits afgelopen editie ook 1:15 speelde, dus 75 minuten.
De settijd van de Noordafsluiter was 1 uur, als ik de site bekijk is dat voor Nothing But Thieves en Anderson .Paak.

Zou dan iets zijn als:
Vrijdag
mainstage RHCP van ca 22:00 tm 00:00 en TOP van ca 19:30 tm 20:45
IBA NBT van ca 20:45 tm 21:45

Zondag
mainstage GnR van ca 21:30 tm 00:00 en Volbeat van ca 19:00 tm 20:15
IBA .Paak van ca 20:15 tm 21:15

zo iets?
de zaterdag nog de aflsuiter Noord en de main-sub afwachten lijkt me.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Timmetje wrote:
Ik vermoed dat ze wel al gevuld zijn maar gewoon nog niet aangekondigd….

En deze discussie leek me hier relevanter omdat ze niet op Werchter maar wel op Pinkpop staan.
1f609.svg


wie zegt dat ze niet op Werchter gaan staan?
ik zie daar nog headline spots open en is RHCP meer dan een groot kanshebber ?

"meer dan grote kanshebber"... hun laatste Europese optreden staat momenteel gepland voor 20 juni... Toch nog een tijdje (in tourtermen) verwijderd van begin juli. Zo groot lijkt de kans dus niet.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Ik denk dat ik er uit ben wat de positie is van Twenty One Pilots en Volbeat, ik denk dat ze de mainstage subs zijn.
Uitgaande van de settijd die TOP had op Pukkelpop en Lowlands.
Dat vermoeden krijg ik doordat Jamiroquai en Kravits afgelopen editie ook 1:15 speelde, dus 75 minuten.
De settijd van de Noordafsluiter was 1 uur, als ik de site bekijk is dat voor Nothing But Thieves en Anderson .Paak.

Zou dan iets zijn:
Vrijdag
mainstage RHCP van ca 22:00 tm 00:00 en TOP van ca 19:30 tm 20:45
IBA NBT van ca 20:45 tm 21:45

Zondag
mainstage GnR van ca 21:30 tm 00:00 en Volbeat van ca 19:00 tm 20:15
IBA .Paak van ca 20:15 tm 21:15

zo iets?
de zaterdag nog de aflsuiter Noord en de main-sub afwachten lijkt me.
Zouden dan disturbed en gojira ook main staan dan heb je alle hard rock/metal zowat achter mekaar op een podium
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
maar als je als boeker de Peppers kan aanbieden met Frusciante doe je dat lijkt me.

De boekers wisten dit nog niet. Echt vers nieuws, ook voor de boekers/festivals/alles.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik snap niet dat NBT opeens een boost heeft gekregen om nu IBA-stage af te sluiten. Heb ze in 2018 en vorig jaar op rock werchter gezien en ze zijn super live. Maar allebei waren ze vrij vroeg in de middag en nu opeens kanshebber voor Iba boven Kensington (die al zo wat 13 ziggo dome shows heeft uitverkocht) en 5sos die ook makelijk ziggo dome kan vullen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Mogen Tyler Childers en Black Pumas aub ook op Pinkpop komen van de DTRH lineup...

edit, imo perfect voor Stage 4 of Brightlands-tent
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken