Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ik denk dat ik Dog Eat Dog op vrijdag of zaterdag ga toevoegen aan mijn laatste voorspelling?

Dat is pas jeugsentiment...Who the King!!

Let's make Pinkpop great again! :)
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Het lijkt hier wel of die Justin Timberlake al een zekerheidje is als ik dat zo lees hier op het forum...Waar komt die wijsheid vandaan?
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
DennisvdBr wrote:

Ron wrote:
Het lijkt hier wel of die Justin Timberlake al een zekerheidje is als ik dat zo lees hier op het forum…Waar komt die wijsheid vandaan?


uit de wandelgangen
1f609.svg


Diezelfde wandelgangen van Coldplay??
1f609.svg

Haha waarschijnlijk wel, er wordt hier vooral veel geroepen, nergens op gebaseerd.
Ales iig beter dan Kensington als headliner, geen probleem als ze ergens anders staan, maar niet als afsluiter....

Verder hoop ik gewoon op een topband: Bruce Springsteen, Arctic Monkeys, Foo Fighters, of verras met een band als Radiohead.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
gesp wrote:

DennisvdBr wrote:

Ron wrote:
Het lijkt hier wel of die Justin Timberlake al een zekerheidje is als ik dat zo lees hier op het forum…Waar komt die wijsheid vandaan?


uit de wandelgangen
1f609.svg



Diezelfde wandelgangen van Coldplay??
1f609.svg


Haha waarschijnlijk wel, er wordt hier vooral veel geroepen, nergens op gebaseerd.
Ales iig beter dan Kensington als headliner, geen probleem als ze ergens anders staan, maar niet als afsluiter….

Verder hoop ik gewoon op een topband: Bruce Springsteen, Arctic Monkeys, Foo Fighters, of verras met een band als Radiohead.

Hoop doet leven. Maar laat ik het nog even herhalen, er moet nog wat naar de Goffertpark volgend jaar.
Timberlake heeft vorig jaar eigen concerten gegeven waarvan 2 in de Ziggodome en volgens mij ook nog in het Gelredome.
Even los van wat je ervan vind is het wel zeer aannemelijk dat hij wanneer hij terug komt hij veelal de festivals af zal gaan.
Daar gaan niet veel arena’s meer tussen zitten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Voor de vroege planners:
Camping is dit jaar de donderdag vanaf 18 geopend.

Ticketmaster: Pinkpop 2020 (3-dagenkaart) incl. camping vanaf donderdag 18/6 18:00
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Een quote uit het AD vorig jaar:

Justin Timberlake promoot met het concert zijn nieuwe album Man of the Woods, dat uitkwam op 2 februari. De zangers laatste show op Nederlandse bodem was op 18 april 2014 in de Gelredome in Arnhem. Dat stadion is volgende maand weer het toneel van een van zijn concerten. Justin doet op 24 augustus nog een show in Arnhem en 25 augustus nog een in de Ziggo Dome. Ook deze optredens zijn nog niet uitverkocht.

Ook vreemd, als je dit zo leest vliegen de tickets niet over de toonbank......
https://www.ad.nl/show/opvallend-justin-timberlake-in-ziggo-dome-niet-uitverkocht~a4d1e40b/
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Hoop doet leven. Maar laat ik het nog even herhalen, er moet nog wat naar de Goffertpark volgend jaar.

En Down The Rabbit Hole en Best Kept Secret hebben nog geen namen. Idem dito voor Stadspark live, Bospop en North Sea Jazz (deze week start kaartverkoop trouwens, dus wellicht snel namen).

Veel plaatsen om te vullen, weinig namen en concrete geruchten vooralsnog.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
PJ wrote:
Hoop doet leven. Maar laat ik het nog even herhalen, er moet nog wat naar de Goffertpark volgend jaar.

En Down The Rabbit Hole en Best Kept Secret hebben nog geen namen. Idem dito voor Stadspark live, Bospop en North Sea Jazz (deze week start kaartverkoop trouwens, dus wellicht snel namen).

Veel plaatsen om te vullen, weinig namen en concrete geruchten vooralsnog.
Het ging om het rijtje namen wat hij noemde.
Ik verwacht Springsteen Foo Fighters niet op die festivals, jij wel?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Een quote uit het AD vorig jaar:

Justin Timberlake promoot met het concert zijn nieuwe album Man of the Woods, dat uitkwam op 2 februari. De zangers laatste show op Nederlandse bodem was op 18 april 2014 in de Gelredome in Arnhem. Dat stadion is volgende maand weer het toneel van een van zijn concerten. Justin doet op 24 augustus nog een show in Arnhem en 25 augustus nog een in de Ziggo Dome. Ook deze optredens zijn nog niet uitverkocht.

Ook vreemd, als je dit zo leest vliegen de tickets niet over de toonbank……
https://www.ad.nl/show/opvallend-justin-timberlake-in-ziggo-dome-niet-uitverkocht~a4d1e40b/

Vandaar dat ik vorige week zei dat ik de boeking niet helemaal snap. Helemaal gezien hij geen nieuw album heeft. Dan wordt het de vierde keer deze tour terwijl hij de eerste drie concerten ook niet uitverkocht.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
gesp wrote:

PJ wrote:
Hoop doet leven. Maar laat ik het nog even herhalen, er moet nog wat naar de Goffertpark volgend jaar.


En Down The Rabbit Hole en Best Kept Secret hebben nog geen namen. Idem dito voor Stadspark live, Bospop en North Sea Jazz (deze week start kaartverkoop trouwens, dus wellicht snel namen).

Veel plaatsen om te vullen, weinig namen en concrete geruchten vooralsnog.

Het ging om het rijtje namen wat hij noemde.
Ik verwacht Springsteen Foo Fighters niet op die festivals, jij wel?

Zie Foo Fighters of Springsteen wel op Stadspark Live staan. Daar is de mogelijkheid en ruimte om de capaciteit uit te breiden, is een soortgelijke renbaan als Pinkpop heeft.

Justin Timberlake kan eventueel op North Sea Jazz.

Arctic Monkeys en Radiohead zouden prima naar Down The Rabbit Hole of Best Kept Secret kunnen gaan.

Bedoelde de opmerking meer in het algemeen, niet elke grote naam is enkel voor Pinkpop of het Goffertpark tegenwoordig.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Whow, ff een weekje er tussenuit geweest en 46 pagina's en een hoop aankondigingen gemist.
Helaas houdt PP 2020 voor mij met de huidige aankondigingen al op, RHCP vind ik niet zo best meet en PM is gewoon niet mijn ding.
ik heb wel de moeite genomen om er naar te luisteren maar kom er gewoon niet doorheen.
Ik heb mijn hoop gezet op een dagkaartje voor de zondag, het valt mij ook op dat ik nog geen headliner heb gezien voor de Graspop vrijdag, misschien is dit wel iets stevigs om te kunnen delen met PP zondag. (Metallica, Guns, ACDC)
JT zou ook een mooie boeking zijn, ik heb hem in het Gelredome gezien en zijn show is erg sterk en kan wel werken op een groot festival, maar of je hiermee uitverkoopt vraag ik me af.
Het gaat nog een spannend weekje worden en ik kijk er naar uit, maar waarschijnlijk wordt het Weert, Nijmegen, Emmen of Dessel en geen Landgraaf in mijn navigatiesysteem.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
PJ wrote:
Een quote uit het AD vorig jaar:

Justin Timberlake promoot met het concert zijn nieuwe album Man of the Woods, dat uitkwam op 2 februari. De zangers laatste show op Nederlandse bodem was op 18 april 2014 in de Gelredome in Arnhem. Dat stadion is volgende maand weer het toneel van een van zijn concerten. Justin doet op 24 augustus nog een show in Arnhem en 25 augustus nog een in de Ziggo Dome. Ook deze optredens zijn nog niet uitverkocht.

Ook vreemd, als je dit zo leest vliegen de tickets niet over de toonbank……
https://www.ad.nl/show/opvallend-justin-timberlake-in-ziggo-dome-niet-uitverkocht~a4d1e40b/

Vandaar dat ik vorige week zei dat ik de boeking niet helemaal snap. Helemaal gezien hij geen nieuw album heeft. Dan wordt het de vierde keer deze tour terwijl hij de eerste drie concerten ook niet uitverkocht.

Dit lijkt me eerder een gevalletje 'roeien met de riemen die je hebt'. Zou Timberlake nu ook weer geen verschrikkelijke boeking vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Voor de vroege planners:
Camping is dit jaar de donderdag vanaf 18 geopend.

Ticketmaster: Pinkpop 2020 (3-dagenkaart) incl. camping vanaf donderdag 18/6 18:00
en... er is donderdag ook al camping entertainment op Camping B
 

markvv

Playlistbediener
23 okt 2018
37
0
Timmetje wrote:
Voor de vroege planners:
Camping is dit jaar de donderdag vanaf 18 geopend.

Ticketmaster: Pinkpop 2020 (3-dagenkaart) incl. camping vanaf donderdag 18/6 18:00

en… er is donderdag ook al camping entertainment op Camping B

Vond de Silent Disco vorig jaar zeer geslaagd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken