Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
hoeveel procent?

geen idee... maar kan me niet voorstellen dat alles al bekend is.
ik neem ook aan dat er na start verkoop nog plukjes met enigszins populaire namen met combinatie Stage 4 of Brightlands tent of Garden of Love in worpjes komen.
tenminste geen geloof bij mij dat het zaterdag al geheel bekend is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.163
hoeveel procent?

geen idee… maar kan me niet voorstellen dat alles al bekend is.
ik neem ook aan dat er na start verkoop nog plukjes met enigszins populaire namen met combinatie Stage 4 of Brightlands tent of Garden of Love in worpjes komen.
tenminste geen geloof bij mij dat het zaterdag al geheel bekend is.
Dat is ook al bevestigd door Buro Pinkpop, dus daar heb je gelijk in. Hoop dat je iedere dag toch wel zes/zeven namen hebt, maar dat zal wel niet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
PP moet tot in januari wachten om die bekend te maken tenzij Coachella 't heeft toegelaten om 'm mogen aan te kondigen. Dit weekend van een tweede persoon op een forum van Coachella gehoord dat ie op PP zou staan.

Ik verwacht deze week van zowel RW als PP een aankondiging van TOP.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik hoop dat JT voor de vvk bekend is. Dan kan ik alvast kaarten halen.
ik heb het vermoeden dat we op de touraankondiging moeten wachten...

btw, wanneer komt nieuws van Coachella meestal?

edit, Yannick was me voor ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
PP moet tot in januari wachten om die bekend te maken tenzij Coachella ’t heeft toegelaten om ‘m mogen aan te kondigen. Dit weekend van een tweede persoon op een forum van Coachella gehoord dat ie op PP zou staan.

Coachella..........Het-ik-wil-gezien-worden-festival. Heb er laatst een documentaire over gezien. Van die meiden die dan "vintage" festival kleding gaan kopen en dan geen 3 nummers van AC/DC kunnen opnoemen terwijl ze het oude Highway to Hell t-shirt dragen. Brrrr
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
PP moet tot in januari wachten om die bekend te maken tenzij Coachella ’t heeft toegelaten om ‘m mogen aan te kondigen. Dit weekend van een tweede persoon op een forum van Coachella gehoord dat ie op PP zou staan.

Coachella……….Het-ik-wil-gezien-worden-festival. Heb er laatst een documentaire over gezien. Van die meiden die dan “vintage” festival kleding gaan kopen en dan geen 3 nummers van AC/DC kunnen opnoemen terwijl ze het oude Highway to Hell t-shirt dragen. Brrrr
Wohow, another day another veralgemening.

Feit is wel dat Pinkpop met Justin Timberlake wel een laatste maar broodnodige vis binnenhaalt om zo elk groot genre te vertegenwoordigen op komende editie; pop, rock en hiphop waarvan er twee nog nooit eerder hebben gestaan. Dat is zeer verdienstelijk en verdient probs. Als ze dit nu nog weten aanvullen met Twenty One Pilots, Volbeat en Dua Lipa dan heb je volgens mij een gevarieerde en voornamelijk relevante (want RHCP) top 6 bovenaan staan. Kensington, Royal Blood en Keane vervoegen dan enigszins het rijtje vermoed ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
bcmrmaybe wrote:
PP moet tot in januari wachten om die bekend te maken tenzij Coachella ’t heeft toegelaten om ‘m mogen aan te kondigen. Dit weekend van een tweede persoon op een forum van Coachella gehoord dat ie op PP zou staan.


Coachella……….Het-ik-wil-gezien-worden-festival. Heb er laatst een documentaire over gezien. Van die meiden die dan “vintage” festival kleding gaan kopen en dan geen 3 nummers van AC/DC kunnen opnoemen terwijl ze het oude Highway to Hell t-shirt dragen. Brrrr

Wohow, another day another veralgemening.

Feit is wel dat Pinkpop met Justin Timberlake wel een laatste maar broodnodige vis binnenhaalt om zo elk groot genre te vertegenwoordigen op komende editie; pop, rock en hiphop waarvan er twee nog nooit eerder hebben gestaan. Dat is zeer verdienstelijk en verdient probs. Als ze dit nu nog weten aanvullen met Twenty One Pilots, Volbeat en Dua Lipa dan heb je volgens mij een gevarieerde en voornamelijk relevante (want RHCP) top 6 bovenaan staan.
Uhh.. hij zegt hier toch niet zoveel heel veel verkeerd? Het is toch algemeen bekend dat Coachella allerlei influencers betaald om langs te komen om popiejopie te doen? En ook dat ze grote mode merken allerlei modellen het terrein opsturen om hun kleding maar te promoten?

Dat je een hekel hebt aan bcmrmaybe was me al duidelijk. Maar hier heeft toch gewoon gelijk in?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
Wat weet jij nu of ik al dan niet een hekel aan iemand zou hebben? Sure, ik en bcmrmaybe verschillen wel 's van mening (net zoals bij Dennis of dit weekend Rockbeer), maar hekel? Nah. Ik geef wel toe dat ik hard en cynisch in m'n bewoording kan zijn maar heb geen enkele hekel aan iemand hier, laat dat duidelijk zijn. Daarnaast is het gewoon fout om Coachella op die manier weg te schrijven. Coachella is heus niet het enige festival dat dat soort mensen aantrekt en ook niet het énige publiek dat het festival aantrekt en al zeker niet het enige festival dat werkt met bedrijven, influencers of modellen om stuff op hun festival te promoten. Een veralgemening dus.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Uhh.. hij zegt hier toch niet zoveel heel veel verkeerd? Het is toch algemeen bekend dat Coachella allerlei influencers betaald om langs te komen om popiejopie te doen? En ook dat ze grote mode merken allerlei modellen het terrein opsturen om hun kleding maar te promoten?

Maar Yannick heeft toch ook gelijk als hij wil zeggen dat een meerderheid van de bezoekers niet van die categorie is? Of dat het hele festival zo is?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Wat weet jij nu of ik al dan niet een hekel aan iemand zou hebben? Sure, ik en bcmrmaybe verschillen wel ’s van mening (net zoals bij Dennis of dit weekend Rockbeer), maar hekel? Nah. Daarnaast is het gewoon fout om Coachella op die manier weg te schrijven. Coachella is heus niet het enige festival dat dat soort mensen aantrekt en ook niet het énige publiek dat het festival aantrekt en al zeker niet het enige festival dat werkt met bedrijven, influencers of modellen om stuff op hun festival te promoten. Een veralgemening dus.
Je zit continu op hem te vitten, dus het lijkt er wel sterk op.

En er is helemaal niks fout om het zo weg te schrijven... Coachella staat hier gewoon om bekend, en steken dat zelf ook niet onder stoelen of banken. Een mening over een festivals is natuurlijk altijd een "veralgemening". Ook belachelijke prijzen worden er voor dit festival gevraagd zodat er veel high class volk op af komt. Dat er meer festivals commercieel zijn ingesteld zal niemand ontkennen. Maar Coachella spant echt de kroon op dat gebied. Er zijn tig artikelen hier over gemaakt met alle bewijzen van dien. Dus waarom is het verkeerd dat hij daar niet gezien wil worden? Dat is toch zijn goed recht?



 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.002
Het is toch algemeen bekend dat Coachella allerlei influencers betaald om langs te komen om popiejopie te doen? En ook dat ze grote mode merken allerlei modellen het terrein opsturen om hun kleding maar te promoten?
Net zoals het algemeen geweten is dat het tweede weekend veel relaxter is en eigenlijk een doornormaal (naar Amerikaanse standaard) festival is met veel publiek dat wel iets van muziek kent.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
...
Feit is wel dat Pinkpop met Justin Timberlake wel een laatste maar broodnodige vis binnenhaalt om zo elk groot genre te vertegenwoordigen op komende editie; pop, rock en hiphop waarvan er twee nog nooit eerder hebben gestaan. Dat is zeer verdienstelijk en verdient probs. Als ze dit nu nog weten aanvullen met Twenty One Pilots, Volbeat en Dua Lipa dan heb je volgens mij een gevarieerde en voornamelijk relevante (want RHCP) top 6 bovenaan staan.
...
ik quote dit stukje even, want hier sluit ik me helemaal 100% bij aan.
Post Malone is dan niet persoonlijke voorkeur en Timberlake geheel onverwacht. Maar het gaat wel weer een veelzijdige Pinkpop worden, waar je denk ik verschillende soorten spoorboekjes kan samenstellen. Daar heb ik een goed gevoel bij.
en trouwens, ik verwacht TOP als 99% zeker voor afsluiter Noord op vrijdag. Volbeat ben ik wel enigzins van overtuigd dat we die gaan terugzien na 9 jaar op Pinkpop, verwacht iets meer mainstream festivals zoals Pinkpop en Rock Werchter. Dua Lipa ben ik niet zo overtuigd van, maar kan het me goed voorstellen idd...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ik quote dit stukje even, want hier sluit ik me helemaal 100% bij aan.
Post Malone is dan niet persoonlijke voorkeur en Timberlake geheel onverwacht. Maar het gaat wel weer een veelzijdige Pinkpop worden, waar je denk ik verschillende soorten spoorboekjes kan samenstellen. Daar heb ik een goed gevoel bij.
en trouwens, ik verwacht TOP als 99% zeker voor afsluiter Noord op vrijdag. Volbeat ben ik wel enigzins van overtuigd dat we die gaan terugzien na 9 jaar op Pinkpop, verwacht iets meer mainstream festivals zoals Pinkpop en Rock Werchter. Dua Lipa ben ik niet zo overtuigd van, maar kan het me goed voorstellen idd…

Als TOP en Volbeat allebei subs zijn dan hebben ze het goed gedaan op PP. Nu alleen duimen dat de rest er goed komt uit te zien.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.514
3.009
Zal er nog een naam of clubje namen komen, voordat we de 200 pagina’s aantikken?

Ik geloof ook niet dat er hier echt mensen zijn die een hekel aan elkaar hebben. We hebben allemaal 1 ding gemeen: we houden van festivals en/of concerten. Voor mij persoonlijk geldt trouwens dat ik de afgelopen jaren twee keer een los dagje Pinkpop heb gepakt: de dag met +live+ en de dag met Pearl Jam. Het is dus ook niet zo dat ik Pinkpop op voorhand al afschrijf ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:
Het is toch algemeen bekend dat Coachella allerlei influencers betaald om langs te komen om popiejopie te doen? En ook dat ze grote mode merken allerlei modellen het terrein opsturen om hun kleding maar te promoten?

Net zoals het algemeen geweten is dat het tweede weekend veel relaxter is en eigenlijk een doornormaal (naar Amerikaanse standaard) festival is met veel publiek dat wel iets van muziek kent.
Ook dan zijn ze massaal aanwezig nog steeds (week 1 is nog erger idd).

Maar iemand heeft een algemeen standpunt over een festival... de ene na de ander en nooit valt er iemand over. Dan kan je nooit iets over sfeer op een festival zeggen, "want niet iedereen is zo hoor". Maar als bcmrmaybe het zegt is het plots is het plots helemaal verkeerd.. ach het zal wel te maken hebben met... ach laat ook maar het is vrij duidelijk wat mij betreft.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.916
6.150
Maar als bcmrmaybe het zegt is het plots is het plots helemaal verkeerd.. ach het zal wel te maken hebben met… ach laat ook maar het is vrij duidelijk wat mij betreft.
Waar heb jij het nu in godsnaam over? Ik heb bcmrmaybe twee keer direct aangesproken in de afgelopen wat? 3-4 weken? En over wat zelfs? De eerste was over RATM (in het RW topic) en de tweede dat ie nogal vol was van zichzelf nadat hij hetzelfde had gezegd over Kensington (waarbij nadien verschillende mensen het oneens met 'm waren over hun passage op tv) verwijzend naar zijn eerdere uitspraken in dit topic die dag en over RATM de dag voordien. Nogmaals, ik heb geen enkele hekel aan niemand hier.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.163
ik denk dat ik Dog Eat Dog op vrijdag of zaterdag ga toevoegen aan mijn laatste voorspelling?

wel een typische naam voor Brightlandstent denk ik
Zou een gokje willen wagen op Stage 4. Als ik even uit ga van vorig jaar, Halestorm stond vorig jaar in de tent. Die zijn vele malen groter dan Dog Eat Dog. Ik zie niet zo gauw in waarom die dan dezelfde plek moeten gaan vervullen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken