Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Verassend dat Coldplay er toch niet staat. Ik ga even achterna bij mijn bron om te zien of hij weet waarom/waarom niet.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Zeer teleurstellend dat Coldplay weer niet gelukt is.. Ben dan wel heel erg benieuwd welke andere Pop naam er dit jaar gaat staan op de zondag.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.760
11.934
Zeker wel, maar Timmetje loopt alleen maar de oudjes af te fakkelen en de autotune artiesten op te hemelen. Dan moet ie niet naar Graspop.
Dat is de eerste indruk die je van hem hebt, ja. Als je hem langer volgt, kom je er wel achter dat hij een bredere muzieksmaak heeft dan gedacht. Had je misschien niet verwacht, maar hij is er in januari ook gewoon bij voor Slipknot. En als je Slipknot goed vindt, ben je van harte welkom op Graspop.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.595
3.228
Ben nu toch wel benieuwd met welke popnaam
dat vogeltje van Indiaantje is gaan fluiten in de ochtenddauw.... Zeg nou iets :lol:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.430
Gewoon naar Taylor Swift gaan, hou je tenminste tijd over om haar op je toetsenbord op te hemelen. Komop man, wat moet jij nu op Graspop met jouw muzieksmaak.

Shake it off. :wink:

Benieuwd naar wat je bron zegt Jack! Allemaal vaag gedoe maar weer rondom Coldplay.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Ben nu toch wel benieuwd met welke popnaam
dat vogeltje van Indiaantje is gaan fluiten in de ochtenddauw…. Zeg nou iets
1f606.svg

Werd er niet iets gezegd van een gitaren editie. Ik ben nog niet zo zeker van die popact op de zondag.
Post Malone is al genoeg wat mij betreft :wink:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.495
6.290
Joh, Stefan, kom lekker in het Graspop topic meelullen als je daar zo'n hoge pet van op hebt, in plaats van hier mensen te gaan lopen vertellen op welke festivals ze wel en niet wat te zoeken hebben. Schiet niemand iets mee op.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Stefan Havermans wrote:
Gewoon naar Taylor Swift gaan, hou je tenminste tijd over om haar op je toetsenbord op te hemelen. Komop man, wat moet jij nu op Graspop met jouw muzieksmaak.

Shake it off.
1f609.svg


Benieuwd naar wat je bron zegt Jack! Allemaal vaag gedoe maar weer rondom Coldplay.

Nee hoor, niet vaag. Hun plannen om te touren zijn uitgesteld. Volgens mij heeft PP geregeld te maken met headliners die hun plannen wijzigen.......
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Rockbeer wrote:
Ben nu toch wel benieuwd met welke popnaam
dat vogeltje van Indiaantje is gaan fluiten in de ochtenddauw…. Zeg nou iets
1f606.svg


Werd er niet iets gezegd van een gitaren editie. Ik ben nog niet zo zeker van die popact op de zondag.
Post Malone is al genoeg wat mij betreft ?

Waar komt gitaren editie vandaan? Wat ik hier aan geruchten lees is juist vooral het tegenovergestelde
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.430
Timmetje wrote:

Stefan Havermans wrote:
Gewoon naar Taylor Swift gaan, hou je tenminste tijd over om haar op je toetsenbord op te hemelen. Komop man, wat moet jij nu op Graspop met jouw muzieksmaak.


Shake it off.
1f609.svg


Benieuwd naar wat je bron zegt Jack! Allemaal vaag gedoe maar weer rondom Coldplay.

Nee hoor, niet vaag. Hun plannen om te touren zijn uitgesteld. Volgens mij heeft PP geregeld te maken met headliners die hun plannen wijzigen…….

Lijkt er meer op dat ze nooit het plan hebben gehad om te gaan touren en dat die bronnen er naast zaten eigenlijk....
Coldplay zelf heeft vanaf moment 1 gezegd niet met dit album op tour te gaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
PJ wrote:

Timmetje wrote:

Stefan Havermans wrote:
Gewoon naar Taylor Swift gaan, hou je tenminste tijd over om haar op je toetsenbord op te hemelen. Komop man, wat moet jij nu op Graspop met jouw muzieksmaak.


Shake it off.
1f609.svg


Benieuwd naar wat je bron zegt Jack! Allemaal vaag gedoe maar weer rondom Coldplay.


Nee hoor, niet vaag. Hun plannen om te touren zijn uitgesteld. Volgens mij heeft PP geregeld te maken met headliners die hun plannen wijzigen…….

Lijkt er meer op dat ze nooit het plan hebben gehad om te gaan touren en dat die bronnen er naast zaten eigenlijk….

Dat weet je helemaal niet..
ik verwacht in ieder geval niet dat ze zeggen, we hadden plannen om te touren maar doen het niet. Dat hoor je nagenoeg nooit.
Er speelt zoveel op de achtergrond wat het gewone publiek nooit te weten komt.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Mocht het gerucht kloppen dat er een pop-act als headliner staat waar we een tijdje niks van gehoord hebben (of die recentelijk geen tour gedaan heeft), wat zijn dan de mogelijkheden? Tussen haakjes het jaar van het meest recentelijke optreden.

Rihanna (2016), Adele (2017), Lady Gaga (Europe laatst in 2018, 2019 in Las Vegas), Justin Bieber (2017).

Andere mogelijkheden maar recentelijk nog opgetreden: Beyoncé, Maroon 5, Robbie Williams, Katy Perr, The Weeknd, Justin Timberlake, Miley Cyrus
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Precies wat hier net werd gezegd.

"Coldplay waren van plan om in juni een klein aantal festivals te spelen, maar deze plannen gaan nu niet meer door."

Zit niet echt een reden bij maar gewoon dat ze deze/een aantal shows niet meer gaan doen zoals eerder gepland.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Precies wat hier net werd gezegd.

“Coldplay waren van plan om in juni een klein aantal festivals te spelen, maar deze plannen gaan nu niet meer door.”

Zit niet echt een reden bij maar gewoon dat ze deze/een aantal shows niet meer gaan doen zoals eerder gepland.

Precies, dat kan toch
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.430
Timmetje wrote:

PJ wrote:

Timmetje wrote:

Stefan Havermans wrote:
Gewoon naar Taylor Swift gaan, hou je tenminste tijd over om haar op je toetsenbord op te hemelen. Komop man, wat moet jij nu op Graspop met jouw muzieksmaak.


Shake it off.
1f609.svg


Benieuwd naar wat je bron zegt Jack! Allemaal vaag gedoe maar weer rondom Coldplay.


Nee hoor, niet vaag. Hun plannen om te touren zijn uitgesteld. Volgens mij heeft PP geregeld te maken met headliners die hun plannen wijzigen…….


Lijkt er meer op dat ze nooit het plan hebben gehad om te gaan touren en dat die bronnen er naast zaten eigenlijk….

Dat weet je helemaal niet..
ik verwacht in ieder geval niet dat ze zeggen, we hadden plannen om te touren maar doen het niet. Dat hoor je nagenoeg nooit.
Er speelt zoveel op de achtergrond wat het gewone publiek nooit te weten komt.

In elk interview met Coldplay gaven ze van te voren aan dat het album een speciaal project was en dat ze her en der wat speciale optredens zouden doen maar dat ze nooit serieuze tourplannen met dit album hadden. Dat ze ook niet op Glastonbury stonden gaf nog minder hoop op festivaloptredens. Maar goed, lijkt er idd op dat ze het achter de schermen stiekem wel van plan waren maar nu helemaal niet meer gaan doen.

Ben nu wel benieuwd of ze alsnog her en der gaan spelen, maar dan niet op festivals, of dat ze op het Global Citizen en Oceanie Project na helemaal geen optredens gaan doen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.430
Ondertussen, op Efestivals, gooit Ken nog wat olie op het vuur wanneer iemand vraagt waarom Coldplay niet op Pinkpop staat:

No idea. Not the offer they can't refuse? Jan Smeets is always talking about Champions League. I think that Pinkpop is not in that league.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
PJ wrote:

Timmetje wrote:

PJ wrote:

Timmetje wrote:

Stefan Havermans wrote:
Gewoon naar Taylor Swift gaan, hou je tenminste tijd over om haar op je toetsenbord op te hemelen. Komop man, wat moet jij nu op Graspop met jouw muzieksmaak.


Shake it off.
1f609.svg


Benieuwd naar wat je bron zegt Jack! Allemaal vaag gedoe maar weer rondom Coldplay.


Nee hoor, niet vaag. Hun plannen om te touren zijn uitgesteld. Volgens mij heeft PP geregeld te maken met headliners die hun plannen wijzigen…….


Lijkt er meer op dat ze nooit het plan hebben gehad om te gaan touren en dat die bronnen er naast zaten eigenlijk….


Dat weet je helemaal niet..
ik verwacht in ieder geval niet dat ze zeggen, we hadden plannen om te touren maar doen het niet. Dat hoor je nagenoeg nooit.
Er speelt zoveel op de achtergrond wat het gewone publiek nooit te weten komt.

In elk interview met Coldplay gaven ze van te voren aan dat het album een speciaal project was en dat ze her en der wat speciale optredens zouden doen maar dat ze nooit serieuze tourplannen met dit album hadden. Dat ze ook niet op Glastonbury stonden gaf nog minder hoop op festivaloptredens. Maar goed, lijkt er idd op dat ze het achter de schermen stiekem wel van plan waren maar nu helemaal niet meer gaan doen.

Ben nu wel benieuwd of ze alsnog her en der gaan spelen, maar dan niet op festivals, of dat ze het op het Global Citizen en Oceanie Project na helemaal niet live gaan doen.
Als ze nu nog ergens op een ander festival staan word ik gek. Global en Oceanie en daar zal het wel bij blijven mag ik hopen......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken