Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Indiaantje89 wrote:
Paul McCartney en The Rolling Stones zijn toch wel aantal treedjes groter dan Sting & The Police hoor.

Een reunie van The Police verkoopt in 2019 meer kaarten van Paul McCartney.
dat durf ik niet te beweren.
ik denk btw wel dat ze een reunie tour kunnen combineren met 40th Anniversary tour en dat er best een aantal concert Promotors/Bookers op de loer liggen om hier keihard in mee te gaan.
Zo heeft de band na 1979 nooit meer op Pinkpop gestaan, maar daarnaast nooit op Rock Werchter, niet op Glasto en nog niet op Roskilde. Ik denk dat dit kansen bied binnen het festivallandschap in 2019.

Vandaar ook 1 van de redenen om ze vrij hoog in verdenking te hebben, naar mijn mening...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat we minstens de eerste 2 jaar niets gaan horen over Coldplay.

Wat The Police betreft: ik zou het wel zien zitten. Net zoals ik Fleetwood Mac wel zou zien zitten (met Buckingham dan wel). Die acts zijn zo oud dat ze voor velen niet meer als nostalgie bestempeld kunnen worden, maar een live 'kennismaking' kunnen zijn. Ja, ze maken geen hits meer, maar voor één keer moet dit wel kunnen op een festival dat z'n 50ste verjaardag te vieren heeft. En beide bands hebben elk een tiental nummers die zowat iedereen wel zou moeten kennen.

Of ze (snel) die wei vol krijgen betwijfel ik ook hoor, maar daar heb je dan hopelijk een goed programma in de breedte voor. Hopelijk leren ze eindelijk eens uit hun fouten en laten ze die "3 headliners + opvulling" aanpak een keer achterwege. Oh, en zulke namen zie ik ook 100 keer liever komen dan een Rammstein die alweer diezelfde show komt doen. Want van de 3 keer dat ik ze zag, heb ik 3 keer hetzelfde showtje gezien.

Als ik zou mogen kiezen, wordt het iets als "Fleetwood mac/Police/Beyoncé/The Weeknd/The Cure" als headliners, met een dikke lineup in de breedte. En laat de Borsato's, miss Montreals, Kensingtons en Lil Kleines eens voor wat ze zijn. Dromen hé.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Indiaantje89 wrote:
Paul McCartney en The Rolling Stones zijn toch wel aantal treedjes groter dan Sting & The Police hoor.

Een reunie van The Police verkoopt in 2019 meer kaarten van Paul McCartney.


bcmrmaybe wrote:
40 pagina’s

Trouwens, hier gaan we alvast makkelijk overheen. Ik heb toen volgens mij 73 gegokt en dat was afgelopen jaar dacht ik.

Binnen een paar dagen wordt DTRH '18 qua forumpagina's ingehaald door Pinkpop '19 ;-)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
visdave34 wrote:
Als degene die het RW voorspel 2016 heeft gewonnen en nog steeds die orakel banner mag voeren, mag jij niet klagen maat…

Bewijs jij je maar eerst eens Dave.
Je mag één keer raden wie de meeste punten had in het Voorspel van RW 2017...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
(...)
Of ze (snel) die wei vol krijgen betwijfel ik ook hoor, maar daar heb je dan hopelijk een goed programma in de breedte voor. Hopelijk leren ze eindelijk eens uit hun fouten en laten ze die “3 headliners + opvulling” aanpak een keer achterwege.
(...)
Ik sluit niet uit dat het vooral zal draaien om de 4 headliners.
Er onder enkele aardige subs en daar onder de rest van het affiche waar "jullie" niets aan vinden ;)
Overigens sluit ik een komst van Borsato nog altijd niet uit.
Zoals ik in mijn eerste post ook aangaf, denk ik dat Kensington 1 van de NL-acts op Pinkpop wel gaat zijn (imo vast een te hoge spot zelfs, als Main sub of zo)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Wellicht dat Bruce Springsteen een optie is als hij volgend jaar gaat touren? Zijn daar al geruchten van?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Mensenkinderen, dit topic is nog niet koud begonnen of de ene helft bestaat uit bekvechten over forum-titels en de andere helft droomt de grootst mogelijke headliners bij elkaar. Dat belooft nog wat...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Mensenkinderen, dit topic is nog niet koud begonnen of de ene helft bestaat uit bekvechten over forum-titels en de andere helft droomt de grootst mogelijke headliners bij elkaar. Dat belooft nog wat…

Perfect, toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
tja...

misschien beter dit topic gebruiken voor 2019-(mogelijk)-Pinkpop-gerelateerde-tour-nieuwtjes.
Pinkpop 2019 nieuwtjes, geruchtjes en Pinkpop geralateerde praatjes?

...please...

( althans met die insteek was dit topic alvast geopend )
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mensenkinderen, dit topic is nog niet koud begonnen of de ene helft bestaat uit bekvechten over forum-titels en de andere helft droomt de grootst mogelijke headliners bij elkaar. Dat belooft nog wat…

That is why me likey this forum.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Dennis, wat betreft die vierde dag. Heb je daar verdere aanwijzingen/informatie voor of baseer je je volledig op die zin van Jan Smeets? Ik meen eerder gelezen te hebben dat je sprak over "hoogstwaarschijnlijk". Als dat enkel gebaseerd is op die ene uitlating zou ik er toch zeker niet dat stickertje opplakken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Dennis, wat betreft die vierde dag. Heb je daar verdere aanwijzingen/informatie voor of baseer je je volledig op die zin van Jan Smeets? Ik meen eerder gelezen te hebben dat je sprak over “hoogstwaarschijnlijk”. Als dat enkel gebaseerd is op die ene uitlating zou ik er toch zeker niet dat stickertje opplakken.
Het is inmiddels bij meerdere interviews in 2018, 2017 en zelfs al in 2016 ter sprake gekomen.
Aangezien het vaker ter sprake komt, neem ik het als “hoogstwaarschijnlijk” ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Oké, helder! Soms heb ik het idee dat je vaak net iets meer weet dan je hier (al) kan zeggen ;-). Vandaar een beetje mijn vraag,
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nieuwe Rammstein profielfoto. Op naar het festivalseizoen van 2019! Hoplaaaa!!!

Bitchin!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Tourdata van Fleetwood Mac zijn bekend. Zitten vanaf oktober tot begin april in Amerika. Ergens in mei zal hun Europese tour naar verwachting dan starten.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken