Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
nog even hopen dat het weer zich goed houden zal…

ik begin er wel meer vertrouwen in te krijgen.
Vrijdagavond kunnen er natte te tentjes zijn met mogelijk onweer, misschien dinsdagochtend vochtige tenten inpakken.
Tijdens het festival hoeft de poncho niet vaak aan, misschien maandag een keer.
Met beetje bewolking en temperatuur rond 20 graden.
Wel een verraderlijke UV kracht van 7, dus goed smeren en veel drinken.
Het weercijfer 7 a 8.

nog 4 dagen…

Heel erg fijn om te lezen. Maar het veranderd blijkbaar echt per dag en per nieuwsbron.

Ik hou een heel klein slagje om de arm, maar gezien het enorme brok positiviteit dat ik ben ( :lol: ) ga ik er ook vanuit dat het helemaal goed komt!

Oh en fijn dat DeWolff erbij is gekomen. Grappig dat de eerste vervanger, waar ze veruit de meeste tijd hadden om iets te regelen, die gekke Boef is geworden, en dat de meer last minute uitvallers worden vervangen door kwalitatief VEEL hogere vervangers en eyecatchers als Duncan Lawrence en DeWolff. Het kan raar lopen...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Weeronline geeft gewoon alle 3 de dagen regen aan. En 18 graden met regen is gewoon dikke kut.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Weeronline geeft gewoon alle 3 de dagen regen aan. En 18 graden met regen is gewoon dikke kut.
Weeronline staat er om bekend 's ochtends een veel negatiever advies te geven dan 's middags. Zelfs in de modder omer van 2016 sond Weeronline dagenlang op 3 dagen stortregen en kwamen er pas buien op zondag. Niet teveel op af gaan dus ;)
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Ik hou inderdaad ook altijd buienradar aan en dat klopt eigenlijk altijd wel (een dag van tevoren ofzo). Weeronline is altijd vet negatief. Als er een drupje staat kan dat natuurlijk ook gewoon snachts of buiten festivaltijden vallen... Daarom ben ik altijd fan van de 5 daagse per uur van buienradar en die ziet er best oké uit voor za en zo.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Buienradar
Vr 26 gr. 10% kans regen
Za 19 gr. 12% kans regen
Zo 20 gr. 10% kans regen
Ma 20 gr. 12% kans regen

Weeronline
Vr 24 gr. 65% kans regen
Za 18 gr. 85% kans regen
Zo 21 gr. 60% kans regen
Ma 20 gr. 70% kans regen

Weerplaza
Vr 24 gr. 50% kans regen
Za 17 gr. 10% kans regen
Zo 20 gr. 10% kans regen
Ma 21 gr. 60% kans regen

KNMI
Vr 25 gr. 90% kans regen
Za 17 gr. 80% kans regen
Zo 20 gr. 70% kans regen
Ma 19 gr. 80% kans regen

Buienradar is het meest positieve ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
KNMI
Vr 25 gr. 90% kans regen
Za 17 gr. 80% kans regen
Zo 20 gr. 70% kans regen
Ma 19 gr. 80% kans regen
is dit van KNMI niet de landelijke verwachting ipv de plaatselijike?

weeronline geeft idd voor Landgraaf regen aan, maar met 80% kans op 2 mm? Dat gaat niet spannend worden, imo
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Bianca wrote:
KNMI
Vr 25 gr. 90% kans regen
Za 17 gr. 80% kans regen
Zo 20 gr. 70% kans regen
Ma 19 gr. 80% kans regen


is dit van KNMI niet de landelijke verwachting ipv de plaatselijike?

Klopt.
Maar alles veranderd toch per dag...
We hopen gewoon dat de weergoden ons goed gezind zijn ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
wat betreft het bekertjes verhaal...

Bij WML is een speciale WML/Pinkpop-waterzak te koop voor 1 munt, welke je met vers Limburgs kraanwater kan vullen bij WML.
ipv het gebruik van de bekertjes, die dit jaar ook PLA zijn bij WML stands.
https://bit.ly/2wBamxc


daarnaast sporen ze nu ook aan de bekertjes in de correcte afvalbak te deponeren.
Wij vinden het belangrijk om tijdens ons feestje ook aan het milieu te denken. Dit jaar zijn alle drinkbekers van biologisch afbreekbaar materiaal (PLA). Gooi je bekertje in de juiste afvalbak en help ons zo veel mogelijk bekertjes te recyclen en het terrein schoon te houden!
https://www.pinkpop.nl/2019/doe-groen/
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
wat betreft het bekertjes verhaal…

Bij WML is een speciale WML/Pinkpop-waterzak te koop voor 1 munt, welke je met vers Limburgs kraanwater kan vullen bij WML.
ipv het gebruik van de bekertjes, die dit jaar ook PLA zijn bij WML stands.
https://bit.ly/2wBamxc


daarnaast sporen ze nu ook aan de bekertjes in de correcte afvalbak te deponeren.

Wij vinden het belangrijk om tijdens ons feestje ook aan het milieu te denken. Dit jaar zijn alle drinkbekers van biologisch afbreekbaar materiaal (PLA). Gooi je bekertje in de juiste afvalbak en help ons zo veel mogelijk bekertjes te recyclen en het terrein schoon te houden!

https://www.pinkpop.nl/2019/doe-groen/

Heuj nog meer plastic! Dan neem ik wel aan dat je zelf ook zo’n zak mag meenemen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Heuj nog meer plastic!
Dit is wel een ontzettend zuigerige opmerking zeg...
Come on... Zo kan je alles wel neersabelen wat er gezegd wordt met zo'n instelling?!?

Dan neem ik wel aan dat je zelf ook zo’n zak mag meenemen?
Zo'n opvouwbare waterzak mag.
"Lege opvouwbare waterzakjes (max. 400 ml). Let op, camelbags of andere waterhouders zoals bv. een plastic/aluminium/glazen flesje zijn niet toegestaan!"

btw, wat is je zuigerige opmerking nog waard als je zelf zo'n waterzak meeneemt het terrein op t.o.v. dat je er eentje op het terrein koopt?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.036
eloelo wrote:
Dan neem ik wel aan dat je zelf ook zo’n zak mag meenemen?

Zo’n opvouwbare waterzak mag.
“Lege opvouwbare waterzakjes (max. 400 ml). Let op, camelbags of andere waterhouders zoals bv. een plastic/aluminium/glazen flesje zijn niet toegestaan!”

btw, wat is je zuigerige opmerking nog waard als je zelf zo’n waterzak meeneemt het terrein op t.o.v. dat je er eentje op het terrein koopt?

Dat plastic was toch al in omloop? Nu komt er alleen maar meer plastic bij, terwijl als hij z'n eigen waterzak meeneemt, het in principe hetzelfde zou blijven. Ervan uitgaande dat ze dan een waterzak minder zouden verkopen bij het meenemen van een eigen waterzak, wat natuurlijk niet gaat gebeuren.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Meer dan babysteps mogen we ook niet verwachten van de dinosaurus onder de festivals ;-).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Come on...
Wat een zure instelling weer

Gewoon bekertjes zo veel mogelijk in de daarvoor bestemde afvalemmers.

Goed dat ze daarop beter gaan aansporen, dumpen in afvalemmers.
Goed dat ze overstappen op PLA.
Goed dat er nog meer gerecycled gaat worden.
Goed dat het initiatief genomen wordt om ipv een beker met waterzak aan de gang te gaan.
Goed dat mogelijkheden bekeken worden om de mileuvoetafdruk zodanig groen te maken.

Laten we ons nu niet blind staren op negatieve spiralen en blind staren dat hardcups de hallelujah oplossing is.
Met wat minder cirtoen in je ogen zijn er best meer goeie dingen te zien.
 

youri1998

Playlistbediener
4 jun 2019
8
0
Na nu bijna 1 jaar alles mee te lezen toch maar geregistreerd. Dit jaar ga ik weer het hele weekend naar pinkpop. wel weer alleen(vrienden hebben andere muziek smaak)
Iemand nog tips voor mijn planning?
ZA:
Golden Earring - George Ezra - Cage the Elephant - Anouk - Jacob Banks - ....... - Elbow - Mumford & Sons
ZO:
White Lies - The kooks - Rowwen Heze - Krezip - .......... - Lenny - Die antwoord - The cure - Armin
MA:
Bring me the Horizon - ........ - Tenacious D - Slash - ............ - Bastille - Major lazer - Fleetwoord mac
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Iemand enig idee wat ze gaan doen met het avond eten op de vrijdag? Gaan de ontbijttenten s'avonds open? Moet je zelf eten mee nemen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.036
Na nu bijna 1 jaar alles mee te lezen toch maar geregistreerd. Dit jaar ga ik weer het hele weekend naar pinkpop. wel weer alleen(vrienden hebben andere muziek smaak)
Iemand nog tips voor mijn planning?
ZA:
Golden Earring – George Ezra – Cage the Elephant – Anouk – Jacob Banks – ……. – Elbow – Mumford & Sons
ZO:
White Lies – The kooks – Rowwen Heze – Krezip – ………. – Lenny – Die antwoord – The cure – Armin
MA:
Bring me the Horizon – …….. – Tenacious D – Slash – ………… – Bastille – Major lazer – Fleetwoord mac

Voor de zaterdag: Ik weet niet hoe vroeg je komt, maar als ik jou was, zou ik Mt. Atlas meepakken. Prima gitaarwerk, van van wat ik vooralsnog van ze heb gehoord.
Over de zondag ga ik me niet uitlaten, omdat ik persoonlijk deze dag een verschrikking vind.
Voor de maandag: Indian Askin en Dropkick Murphys. Vooral Dropkick Murphys is echt een aanrader. Maken er gegarandeerd een enorm feest van.
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
youri1998 wrote:
Na nu bijna 1 jaar alles mee te lezen toch maar geregistreerd. Dit jaar ga ik weer het hele weekend naar pinkpop. wel weer alleen(vrienden hebben andere muziek smaak)
Iemand nog tips voor mijn planning?
ZA:
Golden Earring – George Ezra – Cage the Elephant – Anouk – Jacob Banks – ……. – Elbow – Mumford & Sons
ZO:
White Lies – The kooks – Rowwen Heze – Krezip – ………. – Lenny – Die antwoord – The cure – Armin
MA:
Bring me the Horizon – …….. – Tenacious D – Slash – ………… – Bastille – Major lazer – Fleetwoord mac

Voor de zaterdag: Ik weet niet hoe vroeg je komt, maar als ik jou was, zou ik Mt. Atlas meepakken. Prima gitaarwerk, van van wat ik vooralsnog van ze heb gehoord.
Over de zondag ga ik me niet uitlaten, omdat ik persoonlijk deze dag een verschrikking vind.
Voor de maandag: Indian Askin en Dropkick Murphys. Vooral Dropkick Murphys is echt een aanrader. Maken er gegarandeerd een enorm feest van.

Ik weet niet of je er bent die zondag, maar ik zou naar Blood Red Shoes gaan, echt gave muziek! Confidence man is volgensmij ook heel gaaf live, een heel appart duo.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Come on…
Wat een zure instelling weer

Gewoon bekertjes zo veel mogelijk in de daarvoor bestemde afvalemmers.

Goed dat ze daarop beter gaan aansporen, dumpen in afvalemmers.
Goed dat ze overstappen op PLA.
Goed dat er nog meer gerecycled gaat worden.
Goed dat het initiatief genomen wordt om ipv een beker met waterzak aan de gang te gaan.
Goed dat mogelijkheden bekeken worden om de mileuvoetafdruk zodanig groen te maken.

Laten we ons nu niet blind staren op negatieve spiralen en blind staren dat hardcups de hallelujah oplossing is.
Met wat minder cirtoen in je ogen zijn er best meer goeie dingen te zien.

Tja.. Je probeerde volgens mij zelfs nog een positieve draai aan 18 graden met regen te geven..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken